Call of Duty: Ghosts – poprawka z nowymi opcjami graficznymi od Nvidii
Aby następna odsłona za rok również się tak dobrze sprzedała to dodadzą nowe rasy psów.
Takie sobie to futro, pewnie jest super wyliczane fizycznie, ale pewnie przez to jest ograniczona liczba kłaków i wydaje się "kolczaste". W grach często lepiej sprawdzają się triki graficzne - futra już w niektórych były. Pierwsze z brzegu futro które wygląda na gęściejsze i bardziej "futrzaście" np z kinectimals, w lost planet też były futra.
Sid67 [4]
Bo tak jest, lepiej zrobić ściemę, która lepiej wygląda niż się bawić w takie cuda, które dodatkowo obniżają sporo wydajność, z tressFX tak było z tym jest podobnie już wyczytałem, że spadek o jakieś 20fps a czasem niegrywalne miejsca.
Dla tych co sie ciesza z futerka polecam przeczytac to: http://blog.pclab.pl/opson/Dynamic.Fur.w.Call.of.Duty.Ghosts.w.praktyce,282
W skrocie:
Dynamic fur HIGH 59 fps
Dynamic fur Medium 74 fps
Dynamic fur OFF 136 fps
Czyli... tragedia. Technologia tragiczna patrzac na spadek wydajnosci, co z grami typu wiedzmin 3 ktore nie beda mialy na ultra 60 fps,, jak tam wlaczymy futerko to na kartach za 3000 bedzie 20 fps..
Duzo lepiej AMD sobie poradzilo z TressFX, nie bylo az takiego spadku wydajnosci i dlalo sie grac na kartah ze sredniej polki.
E tam, tekstury są lepsze niż w Doom3. Specjalnie dla ciebie sprawdziłem. ;-)