Zwracam honor - Need for Speed: Rivals sprawia bardzo dobre wrażenie
a jak oceniasz "skrętność" aut ?
miałem okazję chwilę pograć tym pierwszym porsche to po prostu mnie odrzucało to jak auto skręcało, tak jakby kierowca kręcił tą kierownicą w ślimaczym tempie
Moim zdaniem jest ok, czuć auto. Próbuj puszczać gaz przed zakrętem, trochę przyhamuj i powinno wejść w zakręt. Poza tym wszystko zależne jest od tego w jakim stopniu gra ci chodzi. Jeśli cały czas płynnie, to jest ok, ale jeśli spadają klatki, tak jak na moim pececie, to bywa gorzej. Dlatego też byłem zmuszony obniżyć detale.
Dla mnie jest ok, ponieważ w takim Undergroundzie było podobnie. Albo się obijałeś o barierki, albo mieściłeś w zakręcie.
Raziel, masz jakieś kłopoty z cieniami czy coś w tym stylu ? U mnie gra chodzi elegancko ale mam błędy w wyświetlaniu cieni, co w np w Battlefieldie czy wcześniejszym NFS nie miało miejsca (ten sam silnik chyba)
W tego NFS nie miałem jeszcze okazji zagrać :P, ale nie omieszkam tego uczynić.
Teraz sorry, że nie na temat, ale raziel88ck mógłbyś przeczytać i zagłosować > http://www.pssite.com/blog-9985-65-producenci_gier_kontra_fani.html
Langert - A jakie to kłopoty? U mnie wyświetlają się normalne. Może nie są idealne (nieco poszarpane krawędzie), ale odzwierciedlają to, co powinny. Nie migają, ani nic z tych rzeczy.
DB Mafia - Ok.
no i mnie właśnie migają, szczególne w oddalonych krajobrazach, na poboczu też jakieś dziwne rzeczy się malują.. sterowniki najnowsze, wymagania spełniam zalecane. (Phenom 2 x4, GTX560)
Langer - No to dziwnie, bo ja na radku i starych sterach nie mam takich problemów. Może wyłącz HBAO? Popróbuj z ustawieniami.
zarith - Niestety tylko dwie. Zza auta oraz tak jakby ze zderzaka, bo dosłownie nic nie widać. Ewidentnie brakuje tutaj kamer z maski, czy z kokpitu.
Jak się ma okładka do pozostałych odsłon serii? Jest miła w dotyku, może z jakimś tłoczeniem? Jak się prezentuje na dywanie? To jest najważniejsze, a nie jakaś tam gra. Czekam na przynajmniej 5 różnych ujęć.
tmk13 - Akurat moje zboczenie dotyczy jedynie literatury. :D
Langert - Tak, czy inaczej dobrze, że masz już ok.
W latach osiemdziesiątych w wyścigach samochodowych wszystkie auta były przylepione do drogi. Nie wiem, gdzie Ty tam się ślizgałeś na zakrętach.
Obstawiam, że chodziło mu o tytuły pokroju Daytona USA, tylko pogubił się w dekadach, bo przecież w latach 80-tych raziel dopiero uczył się mówić (no offence) :) A skoro o NFS mowa, to ja właśnie pobieram zakupione z pełną świadomością... The Run. Czy te 25 zł okaże się dobrze wydaną kwotą? Mam nadzieję, że trochę tak :)
Ciekawe kiedy ludzie się nauczą, że gry po wydaniu (szczególnie u gigantów jak EA czy Beth) są zabugowane jak cholera i dopiero po jakimś czasie są grywalne. Nie pasi, nie kupować.
Uvi - ale pokonywało się każdy zakręt na zasadzie driftu, co wyglądało równie tandetnie, co w HP2010 i w MW2012. Tutaj z kolei złagodzono ten efekt, nie jest tak sztywno i drętwo.
zagrałem w końcu - gra jest dziadowska na maksa...
- kamera jest za nisko i sylwetka auta zasłania całą drogę, nie widać jak jechać
- model sterowania jest znowu dziwny w inną stronę, skręcanie ma wyraźne opóźnienie i pokonywania zakrętów wymusza wciskanie ręcznego i ślizg bokiem - mizeria...
GTA 5 no jednak teraz najlepsze arcadowe wyścigi :)