Assassin's Creed IV: Black Flag - pórównanie grafiki na PC i Xboksie 360
Jak zwykle dużych różnic nie widać... szczerze mówiąc no nieco mniej jakiś mało znaczących szczegółów w texturach na wersji XBOX... ale różnica niewielka.
Oj widać widac różnice między PC a Xboxem i to spore...na PC jest ładniejsze, na xboxie jest to wygładzone i poprostu okrojone są textury, nie takie żyleta jak na Pc. Po za tym na xboxie pewnie działa płynnie a na pececie bedzie pokaz slajdów jak ktos nie ma mocnego...
Wiadomo, że na PC będzie o lepiej, ale tutaj jakiejś kolosalnej różnicy nie ma...
Ja tam wole zagrać na 'słabszej' wersji na X360 niż użerać się z PC ;)
Jak gra w sama sobie jest dobra i nie zwraca się uwagi na takie detale.
raveenn [1]
Jak zwykle dużych różnic nie widać...
Jak zwykle? HA HA, nie no ok, każdy ma swoje bajki, nie będę się czepiał.
ACZKOLWIEK, nie dziwię się, że akurat tutaj nie widać jakieś różnicy, przynajmniej na screenie, bo według mnie są one zrobione kompletnie nieprawidłowo., to ledwo różnicę widać.
Różnica między ustawieniami minimum a max na PC jest ogromna, jednak na tym filmiku jej prawie nie ma. Dlatego też zgadzam się @kaszanka9, zostało to wykonane nieprawidłowo.
Nagle nie ma tekstów że konsole są tak słabe że lepiej odpalić na minimum na PC i będzie ładniej :D stare dziadki dają radę a za niedługo przesiadka
Jedyna znacząca różnica to woda. Na minimum na PC wygląda jak zwykła tekstura, a tak to widać ładne fale i odbicia itd.
Gralem na X360 i PC.
Gra wyglada ladnie, ale ogolnie to jest "old-gen". Nie ma duzej roznicy miedzy X360, a PC, kosmetyczne rzeczy, ktore ssaja sporo mocy GPU.
Na nextgeny poczekamy ladnych kilka lat, bo to trzeba wszystko od podstaw od razu celujac w mocnego PC/PS4/Xone :(
Ja nie rozumiem po co porównywać oczywistą oczywistośc? Przecież już od dawna wiadome jest że konsole w tej chwili poprzedniej generacji nie dorównują PC'tom pod względem wizualnym, a next geny na które tak czekano z zadyszką doczłapały się do poziomu PC'tów.
freak_man. Ale co Ty chłopie porównujesz ? Samą specyfikację, puste megaherce ?
Przez kilka lat PC nie mogły dorównać wydajnością konsolom , a specyfikacja komputera w ówczesnych czasach je przewyższała. Teraz, gdy parametry są w miarę zbliżone konsole będą miażdżyć jakością przez zajebistą optymalizację. I nie zapominaj o nowej architekturze procka, gdzie teraz programiści będą mogli się jeszcze bardziej wykazać.