Być może w piątej odsłonie Assassin’s Creed będziemy dzielili świat gry z innymi graczami
Wiec jak, gra singlowa, a trzeba internet? . . .
Było tak w diablo 3 i to jeden z powodów, dla których wiele osób go porzuciło.
Ale cóż, przekonamy się za niecały rok . . .
Było tak w diablo 3 i to jeden z powodów, dla których wiele osób go porzuciło.
No ciekawe kto. Jak już ktoś porzucił Diablo to na pewno nie z powodu stałego połączenia z netem.
Czepiać się, że do funkcji sieciowych potrzeba internetu. Mistrzostwo.
@bezi2598
Każdy kto ma łącze słabsze niż 5mb i kupił diablo 3. Więc takich osób jest na prawdę wiele, multi (ekhm, singiel) w diablo 3 jest strasznie wyczulony.
@berial6: Co za bzdura, prędkość łącza nie miała nic do rzeczy w przypadku D3. Jedynie stabilność łącza miała wpływ na rozgrywkę.
Jak dla mnie mogą to wprowadzić, pod warunkiem, że tak jak w WD będzie można tą opcję wyłączyć.
Znam kilka osób, które grały w diablo 3 przy 3 mb/s (sam też kiedyś na takim necie grałem). Lagi były kolosalne, miejscami na 10 sekund gra się ścinała, a po lagu... Śmierć.
Ciekawe, jak miałoby to wyglądać?
Skoro w każdej chwili możemy dołączyć w Watch Dogs albo AC(?)5 do gry, i spotkać jej "hosta", to nasz avatar nie może wyglądać tak samo jak avatar hosta. A to z kolei znaczy, że dołączać do cudzej gry będziemy jakimś zupełnie innym, zapewne używanym w multi avatarem.
Jest mnóstwo rzeczy, które zamierzamy usprawnić w temacie walki, poruszania się i skradania.
Nie ukrywam, że by się przydało.
Nie jestem fanem łączenia świata singiel i multi, gdy chcę grać multi to sobie go odpalam a w takich sytuacjach twórcy nie dają nam wyboru
Bezi2598 ja odpuściłem sobie Diablo 3 z tego powodu, zresztą nigdy fanatykiem tej gry nie byłem więc przyszło mi to bardzo łatwo.
Czyżby się pojawił właśnie kolejny kierunek rozwoju gier? Zobaczymy w praniu, na pewno byłoby to jakieś fajne urozmaicenie, a potem pewnie wejście "na stałe".
[Jestem niesłyszący] @Bezi2598 Chodzi o to, że single player to w końcu tryb dla pojedynczy gracz i nie może mieć wspólnego z Internetu i multiplayer. Niech tryb dla pojedynczy gracz i tryb dla wielu graczy muszą być oddzielne, żeby każdy gracz znajdzie coś dla siebie. @raziel88ck Popieram Twoje myśli! Ja też wolę czysty single player. Przywołuje mi okropne wspomnienie o Fable III, kiedy są parę sekrety (wielkie drzwi), które bez pomocy innych graczy nie mogłem odkryć na 100% i NIENAWIDZĘ TO! Strach mi pomyśleć, żeby nie da się odkryć 100% sekrety kampanie bez wsparcie innych gracze.
@Stra Moldas Nie zawsze "innowacyjne" pomysły o zmianie tryby gry do kontynuacje gry od wielkie firmy muszą być udane. Tym bardziej, że Assassin's Creed 1-4 przecież są kampanie dla pojedynczy gracze. Przypomnij o Command & Conquer 4, Final Fantasy XI, Final Fantasy XIIII. Czy według Ciebie są 100% udane? Niech jak wymyślą o nowe tryby gry, to niech wprowadzą do NOWE TYTUŁY, a nie do znane kontynuacje z tryby dla pojedyncze graczy! Tak jak tryb MMORPG do World of WarCraft, a nie WarCraft IV. Nie ma nic dziwnego, że miłośników "czysty single player" czuli się oszukani.
@berial6 - nie ma ABSOLUTNIE zadnego znaczenia szybkosc lacza. Recze glowa i zgrzewka browca ze na laczu 0,5mbit dobrej jakosci (niskie pingi), bedzie sie grac tak samo komfortowo jak na laczu 100mbit.
Powielasz niestety stereotyp, ktory mowil ze wolne lacze=lagi w grach, co jest totalna bzdura i nie wiem z czego sie wywodzi.
Dla mnie pomysl jest swietny. Oczywiscie wszystko zalezy od wykonania i musi byc jakies uzasadnienie fabularne - w koncu jaki sens ma to, ze wszyscy beda tym samym numerem i beda robic te same misje.
Poza tym w tekscie jest napisane, ze, podobnie jak w Watch Dogs, moze byc tak, ze sami decydujemy czy wpuszczamy innych graczy czy nie.
Gry Blizzarda znane sa z tego, ze przesylaja bardzo malo danych miedzy serwerem a klientem. Nawet w WoWie jest do zdaje sie kilka MB na godzine. Szybkosc lacza nie ma znaczenia, za to jego jakosc jak najbardziej.
[15] Sir Xan Final Fantasy XI i Final Fantasy XIV to gry MMO, nie mozesz ich porownywac z klasycznymi czesciami. Ale tak, FF11 bylo bardzo udane, do dzis gra duzo osob. FF14 tez wydaje sie dobre, no ale tu to czas pokaze.
@nagytow To dlaczego numerek Final Fantasy nosi XI i XIV, a nie Final Fantasy MMO I i II ? Tak jak Final Fantasy Tactics jako osobna gra gatunek taktyczna? Final Fantasy I - X to przecież gry jRPG dla pojedyncze gracze, a nie MMORPG. Wolałem, by Final Fantasy XII nosi numerek XI, a XIII na XII. Czasami nie zrozumiem takich Japończyków i dziwne pomysły. Dobrze, że Fallout Tactics jako gra taktyczna nosi taki tytuł, a nie Fallout 3.
@berial6: Widać, że nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. To, że Ci twoi znajomi mieli ujowe łącza i kosmiczne pingi, nie ma nic wspólnego z ich prędkością. Ja na 1mb/s nigdy nie miałem nawet najmniejszego laga, a to dlatego, że zazwyczaj mam niskie pingi.