Sprzedaż polskich magazynów branżowych w sierpniu 2013 roku. CD-Action wciąż mocno się trzyma
Kiedys brało się gazete w ręce, czytało, wierzyło, że ten gość jest ekspertem i pisze bo ma wiedzę. Musiał ją mieć, musiał testować, czytać pisma branżowe, itp itd.
A dziś byle szczyl dopadnie się internetu. Przekopiuje opinie z innych stron, albo spłodzi coś z swojej durnej główki i już jest news. Ciężko znaleźć rzetelne testy, opinie.
Szkoda trochę papierowych czasopism, bo człowiek wierzył/miał pewność, że to co czyta jest w pełni prawdziwe.
W dobie internetu mamy opinie każdego, tylko często ta opinia jest gówno warta, a co gorsza dla kogoś może być jedyną wartosciową.
Straszne czasy:D
Cóż, obecnie na rynku czasopism o grach pozostały tylko CD-Action i PSX Extreme. Wytrwali najmocniejsi. Szkoda, że brakuje konkurencji... :(
Nie ma co mówić, że CD-ACTION w tym momencie trzyma się głównie dzięki dołączaniu gier, czasami dobrych gier...
Cena 16zl miesiecznie wbrew pozorom jest wysoka jak na czasopismo - nawet mimo gier, ktore rzadko kiedy sa w ogole warte uwagi.
Wole wydawac co kilka miesiecy 10zl na PSX Extreme i miec rownie ciekawe (O ile nie ciekawsze) pismo z recenzjami, ktore mnie interesuja, a na CDA? Osoby, ktore nie zarabiaja, raczej maja z tym problem.
Nie pasują ci gry to odsprzedaj. W sumie kupuje ich tylko dla tekstów, ew czasem zagram - ale zwykle pismo kosztuje mnie nie więcej niż 4-5zł bo steamówki banalnie łatwo jest odsprzedać