Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Nowy dodatek do „World od Warcraft”, czyli dlaczego wbrew biadoleniu gra nieprędko się „skończy”

10.11.2013 08:42
Amazing_Maurice
1
Amazing_Maurice
100
Konsul

ciekaw jestem tego dodatku, może nawet bardziej niż Mists of Pandaria - chyba dlatego, że byłem zadeklarowanym hordziakiem. Nie gram od czasów Lich Kinga, ale nadal obserwuję co się z grą dzieje. Smutne jest to, że liczba graczy spada, ale niestety - taka kolej rzeczy. Każdego giganta może czekać taki los. Nowy dodatek na pewno przedłuży żywotność WoWa. Oby tylko panowie nie przekombinowali.
Na pewno bardzo ciekawa będzie opcja własnych domostw. Nigdy nie byłem fanem MMORPG i zawsze zastanawiałem się jak one mogą być rozwiązywane - wszak w takim Oggrimarze nie starczy działek dla tysięcy graczy. Oddzielna instancja jest faktycznie pewnym wyjściem. Ciekawe jak duży będziemy mieć wpływ na kustomizację naszych podwórz.

10.11.2013 09:26
nagytow
2
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Wersja skrocona:

dlaczego wbrew biadoleniu gra nieprędko się „skończy
7 milionów aktywnych kont.

10.11.2013 10:06
Martius_GW
3
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

Ciekawe tylko ile z tych 7 milionów to konta azjatyckie które nie powinny się liczyć jako subkrycje i chińscy farmerzy golda. Szkoda tylko sztuk jakich WoW narobił dla mmoprgów, zobaczym kiedy Acti/Blizz urżnie kurze złote jaja.

Na pewno bardzo ciekawa będzie opcja własnych domostw. Nigdy nie byłem fanem MMORPG i zawsze zastanawiałem się jak one mogą być rozwiązywane - wszak w takim Oggrimarze nie starczy działek dla tysięcy graczy
Jeśli ktoś grał od WoTLK to niech sobie przypomni phasing.

10.11.2013 18:10
AntaresHellscream
4
odpowiedz
AntaresHellscream
44
Pretorianin

gameplay.pl

@Martius_GW - nawet jeśli dajmy na to milion z tych siedmiu stanowią chińscy farmerzy, to wciąż świadczy to o popularności gry :) Gdyby nie było popytu na gold (czyli nie byłoby graczy) to nie byłoby i farmerów. Oni akurat lecą tam, gdzie jest najlepszy interes, dlatego np. nie spotkałem nigdy żadnego farmera w "SWTOR", bo chociaż sama gra jest bardzo fajna, to zainteresowanie graczy było znikome.

10.11.2013 18:24
Martius_GW
5
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

Chińscy farmerzy pracujący na serwerach EU i USA jeszcze przejdą bo w końcu płacą subskrypcję. Normalni gracze azjatycy już nie bo system płatności inaczej tam wygląda.

10.11.2013 19:01
Hellmaker
6
odpowiedz
Hellmaker
261
Legend

Równie dobrze do tych 7 milionów chinole mogą się nie liczyć. Ich system płatności jest tak odmienny, że mogą być niejako "poza systemem" określającym aktywne konta jako subskrybenckie.
Piszę "MOŻE", bo nie wiem.
Szczególnie biorąc pod uwagę liczby serwerów EU, US, Asia, itd.

10.11.2013 19:11
7
odpowiedz
Child of Pain
186
Legend

Dziwnym trafem Blizzard nie podawal liczby "aktywnych kont" kiedy WoW nie byl dostepny w Chinach. Przypadek?

10.11.2013 19:41
Tlaocetl
8
odpowiedz
Tlaocetl
196
Ocenzurowano

Potęga tego typu gier polega na tym, że kiedy już tam zbudowałeś "swój świat", nagrindziłeś postaci, masz wszystko wypieszczone, że mucha nie siada, to już nie sposób tego wszystkiego rzucić. No, a przynajmniej jest to bardzo trudne.

gameplay.pl Nowy dodatek do „World od Warcraft”, czyli dlaczego wbrew biadoleniu gra nieprędko się „skończy”