Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Rok 2020 – przyszłość dystrybucji gier

07.11.2013 19:16
1
TheLegion87
5
Junior

Już są kody zdrapki dla steam na określoną kwotę, przynajmniej w UK.

07.11.2013 19:46
MaKaB
2
odpowiedz
MaKaB
35
Centurion

@TheLegion87
Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawiłem, sprecyzowałem zdanie. Jestem ciekawy, czy (kiedy) Steam zdecyduje się na wprowadzenie zdrapek w Polsce.

07.11.2013 20:51
Barthez x
😜
3
odpowiedz
Barthez x
202
vel barth89

Wykorzystałeś moje zdjęcie (to pierwsze, z dodanym logiem steam)? :P Tak wysoko wyskakuje w google? :)

http://gameplay.pl/news.asp?ID=80305

07.11.2013 21:26
MaKaB
😱
4
odpowiedz
MaKaB
35
Centurion

Rzeczywiście. Wybacz, poprosiłem o pomoc przy tej grafice znajomą osobę i nie wychwyciłem tego. Jeśli sobie życzysz, to natychmiast zamienię.

07.11.2013 21:47
Barthez x
5
odpowiedz
Barthez x
202
vel barth89

MaKaB --> co ty, luzik, po prostu zwróciłem na to uwagę jako ciekawostkę :)

09.11.2013 15:08
6
odpowiedz
zanonimizowany947376
6
Legionista

Czekam z niecierpliwością, aż wejdzie do globalnej dystrybucji funkcja "cloud gamingu", ponieważ wówczas cyfrowa dystrybucja gier spełni wszelkie moje oczekiwania. Sam aktualnie jestem pozytywnie nastawiony na ten typ rozprowadzania gier, jednak na chwilę obecną niewiele ustępuje tradycyjnemu. Gdy uzyskamy możliwość zasiadania przed komputerem czy konsolą i włączania gier z chmury, nie musząc martwić się o konieczność ich pobierania oraz ograniczone miejsce na HDD, to dopiero będzie rewolucja w (cyfrowej) dystrybucji gier.

09.11.2013 15:13
7
odpowiedz
zanonimizowany935281
0
Konsul

ewolucja raczej.
Takie coś już jest (było) - nazywało się gaikai/onlive.
Nie wypaliło z wiadomych powodów.

09.11.2013 16:31
8
odpowiedz
zanonimizowany947376
6
Legionista

To to ja wiem. Przecież Sony wykupiło nawet firmę Gaikai, ponieważ w 2014 roku mają udostępnić po raz pierwszy w ich ofercie "cloud gaming" dla posiadaczy PS4 zamieszkałych w USA. Dlatego zgodzę się, że może ewolucja byłaby tu odpowiedniejszym pojęciem, lecz, jak sam zauważyłeś, ta funkcja dopiero raczkuje (raczkowała). Dzisiejszy postęp technologiczny pozwoli jednak na swobodną grę we wszelkie gry wideo niezależnie od ich wielkości bez doświadczania (większych) problemów ze spadkami jakości streamowanego materiału czy opóźnieniami. Toteż ten moment byłby, moim zdaniem, prawdziwym przełomem w tej kwestii. :)

gameplay.pl Rok 2020 – przyszłość dystrybucji gier