Project CARS nadjedzie jesienią 2014 roku. Zmieniono docelowe platformy sprzętowe gry
Jeszcze później niż się spodziewałem. No ale jak muszą dopracować wszystko w najmniejszym szczególe to trzeba czekać i nie narzekać ;)
ale dziadzy nie chce im sie robić na x360/ps3 tym samym olewając 160 milionów posiadaczy tych konsol,niech dostaną oczodołu od tych szczegółowości w grafice,nawet na wii u wyjdzie no wstyd i tyle.
@up - "niech dostaną oczodołu" ??? O ile się nie mylę, każdy ma i to w dodatku 2 oczodoły :) Coś ci się chyba pokręciło. Co do wypuszczania na X360/PS3 - dla mnie to od początku był poroniony pomysł, w porównaniu do wersji PC wyglądałaby jak jakaś budżetówka. Bardzo mnie cieszy przeniesienie na nextgeny, ale jednocześnie biorąc pod uwagę ostatnie doniesienia o działaniu B4 i nowego COD'a na nextgenach, zastanawiam się jak taki niezależny zespół poradzi sobie z konwersją, jak będzie ona wyglądać i przede wszystkim działać :/ Trzymam kciuki, bo tytuł zapowiada się naprawdę interesująco.
jaro1986 > nie każdego stać na nowe konsole i na ciągłe wymienianie podzespołów w pc,mi wystarcza grafika taka jak na xboxie 360 bo na ps3 to większość gier ma rozmyte,niewyraźne tekstury,niektórzy to na ps2 jeszcze grają i nie dla grafiki a dla klimatycznych gier więc powinni to wydać a nie spuszczać się nad grafiką w nowych konsolach
paul oren's <- No OK, ale biorąc pod uwagę jak ta gra wygląda, to zastanawiam się czy w ogóle dałoby się ją tak zeskalować, żeby wyglądała w miarę dobrze i jednocześnie działała bardzo płynnie, bez jakiś skoków animacji. W zasadzie źle się wcześniej wyraziłem - nie uważam, że to dobrze że zrezygnowali z wersji X360/PS3, raczej cieszę się że pojawi się na nextgenach, bo wygląda obłędnie.
nie takie gry wyglądające dobrze i działające płynnie pojawiały sie na ps3/xbox360 a że dużo osób posiada te konsole i jeszcze długo będzie z nich korzystać nie patrząc na grafike chętnie by w ten tytuł zagrała,olali graczy tej generacji i tyle w temacie.