Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Call of Duty Ghosts ma problemy z płynnością na konsolach nowej generacji

06.11.2013 13:26
1
sutki
41
Konsul

przeciążyły już biedne konsole zanim na dobre sie zadomowiły SZACUN, te konsole szybciej chyba zejdą niż obecna generacja która bedzie jeszcze istniała przez najblisze prawie 3 lata

06.11.2013 13:37
👎
2
odpowiedz
bidbid
51
Centurion

Oto nowa generacja.

06.11.2013 13:39
Amadeusz ^^
3
odpowiedz
Amadeusz ^^
207
of the Abyss

[2]

Oto niezoptymalizowana gra.

Na neogafie ludzie odnotowują spadki do 25FPS na rakietach typu 4670K + 16GB + GTX780.

Czy to tym samym oznacza że komputer za 5000zł jest już przestarzały?

Jak zwykle zaraz pojawi się hate'ujący circlejerk który zjawia się gdy tylko w tytule pojawi się fraza Xbox One albo Call of Duty :-)

06.11.2013 13:39
aope
😱
4
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

Ta gra ma problemy z gubieniem klatek na dwóch titanach i i7. Jakim trzeba więc być znaffcom, aby niekompetencje developera zrzucać na barki sprzętu. Specjaliści.

06.11.2013 13:40
5
odpowiedz
paul oren's
96
Generał

nic dziwnego,konsole na szybko robione (taki wyścig między sony i microsoft),a do tego twórcy jeszcze nie opanowali sprzętu,niech żyje obecna generacja!!!,nie wiedziałem że wersja na xboxa 360 działa w 60kl/s ps3 może sie schować

06.11.2013 13:46
Koktajl Mrozacy Mozg
6
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Coz, tyle pomodzili silnik to teraz maja zamiast zrobic nowy badz korzystac z innego

06.11.2013 13:48
7
odpowiedz
kevciu1
3
Pretorianin

paul oren's

Ale piszesz głupoty. CoD Ghosts działa w 60 klatkach także na PS3.

06.11.2013 13:50
Ictius
8
odpowiedz
Ictius
139
Judgement Kazzy

GRYOnline.plRedakcja

Wideo

Oprócz braku płynności nowy CoD ma również inne problemy -> http://www.youtube.com/watch?v=5E82ZkHTiVU

06.11.2013 13:52
9
odpowiedz
paul oren's
96
Generał

>kevciu1 nie wiem nie napisali tu o 60kl. na ps3

06.11.2013 14:01
Dym14
10
odpowiedz
Dym14
109
Senator

Cóż, każdy ma trochę racji. Optymalizacja skopana ale konsole też do dupy...

06.11.2013 14:03
claudespeed18
👍
11
odpowiedz
claudespeed18
210
Liberty City Finest

czekamy rok na nowsze wersje nowych(nie wydanych jeszcze) konsol

06.11.2013 15:59
12
odpowiedz
zanonimizowany947667
2
Centurion
Image

Ha ha ha .... nowa generacja ... problemy z płynnością ... screen >>

8 lat temu !! W 2005 Crysis miał cienie w większych rozdzielczościach !!

06.11.2013 16:01
😈
13
odpowiedz
zanonimizowany771529
31
Generał

Chyba coś przegapiłem, bo dla mnie Crysis wyszedł w 2007.

06.11.2013 16:16
😁
14
odpowiedz
zanonimizowany916771
7
Senator

8 lat temu !! W 2005 Crysis miał cienie w większych rozdzielczościach !!
Zgadza się, Crysis miał cienie w wyższej rozdzielczości niż cienie Call of Duty z 2007 roku. Co to oznacza ? Ano tylko tyle że to ta sama gra z "Ghosts" w tytule, więc w kwestii cieni nic się nie zmieniło.

06.11.2013 17:33
dj_sasek
15
odpowiedz
dj_sasek
160
Freelancer

No to jak takie gry przeciążają nowe konsole to ja ich nowymi bym nie nazywał...

06.11.2013 17:34
16
odpowiedz
Kamol19
48
Pretorianin

NA PC DZIAŁA JESZCZE GORZEJ!

06.11.2013 19:38
👍
17
odpowiedz
PortalGta
53
Generał

A teraz brawa dla programistów z Infinity Ward za świetną optymalizację robioną w tydzień!!!

06.11.2013 20:19
kęsik
😁
18
odpowiedz
kęsik
155
Legend

To na co oni robili tę grę? Na PC tnie, na next-genach tnie. Na starych konsolach też tnie? Specjaliści z bożej łaski...

06.11.2013 20:58
19
odpowiedz
zanonimizowany489780
88
Generał

Ja tam nie narzekam, na średniej klasy PC gra działa w FHD bez problemów z płynnością. Gra się komfortowo a jakość grafiki na max ustawieniach jest naprawdę bardzo dobra, i mówię to po skończeniu singla BF4.

Grało mi się z dużą przyjemnością, rozczarowany jestem jedynie zakończeniem.

PS Zaznaczam że po CoD 2 nie grałem w żadną część MW. Jedynie w w pierwszą część BO... Więc nie narzekam na wtórność;)

07.11.2013 08:47
20
odpowiedz
realsolo
218
Generał

To nie jest wina ani XOne ani PS4. CoD: Ghost (jak i kilka poprzednich) jest na tym starym silniku w ogole NIE GOTOWA, na cos wiecej niz widzimy na ps3/x360.

Na PC i7+7970 potrafi przycinac (ROFL), na ktorym BF4 wygladajacy 5 x ladniej i majacy 10 x wieksza scene3D dziala 60 fps w 1080p. Wczesniej z rok temu skusilem sie na CoD: BO (bo ciagle gram w CoD: MW). I co? Szok, w CoD: MW na poprzednim PC (i5+6850) mialem z 200 FPS, w CoD: BO gra mi dzialala na 30-40 FPS wygladajac praktycznie tak samo.

Ten silnik w ogole nie jest przygotowany na "next-gen", starusienki id tech z 1999 roku (z modyfikacjami oczywiscie).

Pracujac w branzy, widzialem na wlasne oczy BF4 na PS4 - praktycznie stale 60fps (z wyjatkami, ale wiekszosc czasu jest) przy mocnej grafice i rozdzielczosci. I nawiasem te screeny z PS4 to chyba z default ustawieniami obrazu (hdmi black off, sharpness off?), bo textury wygladaja ostro i ladnie na PS4.

@Soplic
przestan walic scieme, bo gra wyglada jak podrasowany troche CoD: MW , przy czym 5 x bardziej zzera zasoby.

07.11.2013 09:27
marcing805
21
odpowiedz
marcing805
193
PC MASTER RACE

Spoko, jak piszą ludzie na forach i powyżej, ten szmelc źle działa nawet na potworach z Titanem, więc nie jest to wina konsol. Zresztą, nie dziwie im się. Po co się mają starać. Tworzyć nowe silniki, konstruować mechanikę od nowa, skoro to się sprzedaje w gigantycznych ilościach.

07.11.2013 09:53
lordpilot
😁
22
odpowiedz
lordpilot
218
Legend

Tylko X360 trzyma stałe 60 klatek.

Spadki są na PS3, PS4, Xone i mocnych PC (co autor newsa jakoś dziwnie przemilcza hmm...), no zastanówmy się - to wina sprzętu, czy po prostu Infinity Ward dało dupy z optymalizacją... Myślę, że dla myślących (panowie z posta pierwszego i drugiego odpadają w przedbiegach) odpowiedź jest oczywista :)

07.11.2013 10:02
raziel88ck
23
odpowiedz
raziel88ck
203
Reaver is the Key!

kęsiku drogi. Przecież biedni producenci i jeszcze biedniejszy wydawca muszą co roku wydawać Call of Duty, bo inaczej nie mieliby za co jeść i by z głodu poumierali. Kto by wówczas tworzył kolejne odsłony z taką pasją jak oni? No kto?

Wiadomość Call of Duty Ghosts ma problemy z płynnością na konsolach nowej generacji