Co nowego w grze Survarium - darmowym, multiplayerowym Stalkerze?
"zanim w 2012 roku zamknięto GSC Game World."
Studio GSC Game World nie jest zamknięte i funkcjonuje do dziś, tyle że bez ekipy tworzącej jakąkolwiek grę.
"Sporo elementów z niedoszłego S.T.A.L.K.E.R.-a 2 zostało tu wykorzystanych w niezmienionej postaci, co znacznie przyśpieszyło powstawanie Survarium." Kto takie głupoty wymyśla? Wszystkie modele i wszystko zrobione dla S.T.A.L.K.E.R. 2 należy do GSC i nic z tego nie miało prawa być wykorzystane w Survarium. Wszystko w Survarium zostało stworzone OD ZERA.
Poprawcie te informacje z dupy wzięte, które są nieprawdziwe.
Zapowiada się naprawdę fajnie, ta zapowiedź bardzo zaostrzyła mój apetyt na tą grę.
Oby była co najmniej tak dobra jak Stalker. ;)
Gra wygląda ciekawie, ale ciągle odrzuca mnie model F2P. Mikropłatności i inne szajsne sprawy to jest to czego naprawdę nie lubię.
Wolałbym aby skoncentrowali się na robieniu otwartego świata (coś ala DayZ) niż jakiś trybów DM.
@Killhunt_1
Wiele gier udowodniło, że mikropłatności mogą być nieuciążliwe dla gracza. League of Legends choćby. Inne gry też, za kasę kupisz tylko pierdółki jak skiny itp.
@kubas246
W lola nie grałem, nie wiem.
Ale takie gry najczęściej szybko nudzą, a to dobrze wiem, po przerobieniu WoTów i innych pierdół.
Nie mówię, że skreślam tą grę, bo na pewno spróbuję w nią zagrać, po prostu wiem jak to może się skończyć.
To może być naprawdę ciekawa produkcja. Z tego co widzę w trybie pvp, mapy są dość duże, graczy kilkunastu i walka przypomina polowanie z eksploracją. Musimy szukać skrzynek na całej mapie a następnie bezpiecznie donieść ją do własnej bazy. Co ciekawe przeciwnik może zamiast szukać ich na mapie po prostu wykraść te które są w naszym posiadaniu. Całość w konwencji industrialnych klimatów czyli opuszczone fabryki, rdzewiejące konstrukcje, zarośnięte połacie terenu.
stalker jest genialny, oby ta gra tez taka byla, czekam
Mnie Stalker nie urzekł, ale w Survarium chętnie bym zagrał. Wygląda obiecująco, ale obawiam się nieco tej darmowości.
Klimat stalkera jest ale to mmo jakoś do mnie nie przemawia .
Pożyjemy zobaczymy .
S.T.A.L.K.E.R. miał swój klimat dzięki temu iż gra był SP. Dzięki silnikowi oraz dzięki producentowi.
Wypady na misje w zamkniętych obszarach solo lub w grupie znajomych + IS. To nie jest S.T.A.L.K.E.R..
Gry MMO obchodzę z daleka. Tę grę pokochałem jednak dawno temu. Tak, tak i jeszcze raz tak. Producencki lincz na serii S.t.a.l.k.e.r., grze w gatunku fps bezkonkurencyjnej, pozostanie dla mnie dniem głębokiej żałoby.
Nie ma czegoś takiego jak coś darmowe w dzisiejszych czasach. Na 100% jak się chce mieć jakieś lepsze przedmioty lub umiejętności to trzeba płacić kasę bo nigdzie się ich nie znajdzie i tak dalej. Temat przerabiany 1000 razy.
Poważne błędy merytoryczne wytknięte, ale ekipa GOL-a widzę lubi szerzyć herezje i głupoty... myślałem, że chociaż wy będziecie porządni. :(
Jeśli za kasę będzie można sobie kupić wypasioną broń, kamizelkę, albo amunicję zadającą 2x więcej obrażeń to faktycznie będzie to zwykły p2w. Jeśli jednak sprowadzi się to tylko do elementów nie wpływających na samą rozgrywkę typu piękny skin na broni czy napis na kamizelce "Kocham Putina" to będzie ok.
Czuję herezję i daninę dla papiesza. Tak czy inaczej Survarium zapowiada się świetnie, a ten news jest na niskim poziome.
Ogromnie trzymam kciuki za was chłopaki z Vostok Games :)
Mam wobec "Survarium" mieszane uczucia. Z jednej strony cieszę się, że poszli bardziej w cRPG (levelowanie postaci) i misje fabularne są trybie co-op, lub powiedzmy w stylu zbliżonym do singla. Z drugiej strony naprawdę wolałbym klimaty typowo i czysto stalkerowe. Nie ma to jak rozpipana elektrownia atomowa i promieniowanie. Jednak to co oni prezentują nie jest złe. Vostok Games nie miało za bardzo wyjścia, wiadomo - prawa autorskie. Mogło być to cokolwiek innego - są roślinki, niech będzie, mi pasuje. Gorzej że rozgrywka postawiona jest na multi i wszystko dzieje się na zamkniętych mapach. Naprawdę zdecydowanie bardziej wolałbym otwarty świat, single player z naciskiem na fajną fabułę i o wiele bardziej rozbudowane elementy cRPG. Nie mam nic przeciwko multi, mogłoby być ono bardzo rozbudowane i stanowić drugi najistotniejszy tryb gry. Dlatego to co widzę podoba mi się, ale są to stany średnie, dupy nie urywa. Tym bardziej, że widziałem z miesiąc temu gameplay z jakiejś tam rozgrywki i wiecie co? To wygląda na najzwyklejszą je****ę jakich na rynki jest na pęczki. Naprawdę liczyłem bardziej na rusko-ukraińską odmianę Fallouta, niż następnego CODo-BFa w klimatach postapo. Czepicie się, że są frakcje, że jest levelowanie, że są perki... OK, ale tego jest po prostu za mało by nazwać to cRPG pełną gębą. A tego właśnie spodziewałem się po STALKERZE 2 - więcej cRPG, nie gry multiplayerowej, czy wręcz MMO. W dodatku free to play... Ech, życzę chłopakom jak najlepiej, ale wątpię by gra mi na dłuższą metę podpasiła.
Tego samego bym chciał od nowego Metra. Dużo cRPG i otwarty świat, ech...marzenia.
W sumie nie pozostaje mi nic niż czekać na "Nuclear Union":
http://nuclearunion.com/
Chociaż bardziej bym się cieszył na wieść o Stalkerze 2 , Survarium wcale nie zapowiada się gorzej. Będę mieć projekt na uwadze.