Next Gen - odc. 93 - Armor
Dariusxq -> Hełm = np. 20% do pancerza.. 5x hełm = 100%.. teraz rozumiesz? ;D
[Jestem niesłyszący]
Ten komiks w sposób żartobliwie pokazuje jedną z problemów w gry akcji - brak odrobiny realizmu. Czarno-biało komiks = stary styl = przypomina dawne FPP, gdzie możemy brać tyle pancerze ile zechcemy i tak dodamy do parametry pancerzu i zdrowie (aż do maksymalnie). Realizmy w ubiorze i połamanie nogi od wybuchu nie będą mieć wpływu do zasady gry. W dzisiejsze gry FPP mamy samo regeneracyjne zdrowie.
Bardzo dobre, tylko nie wiem czy powinno się pisać xeno czy kseno po polsku... w końcu jest ksenofob itp...
Czołem.
Dzięki za feedback. W Aliens: Colonial Marines nigdy nie grałem ale często słyszałem jak ludzie nabijali się z motywu zbierania hełmów, żeby uzupełnić procenty do armora. Pamiętam jeszcze pierwszego Quake'a, w którym to zbierało się "Armor Shards" - z tym chrupkim odgłosem jakby hero zjadał krakersa czy coś ;)
Co do czerni i bieli w komiksie - postanowiliśmy z Łosiem, żebym zrobił mały eksperyment i porobił trochę komiksów w innym stylu, który zajmowałby mi mniej czasu. Dzięki temu jestem w stanie wyrobić z większą ilością komiksów w tygodniu. Teraz komiksy czasem będą kolorowe, a czasem czarno-białe. Podobnie jak u Jara.
Nagytow -> Nope :(
SLAY_3_R -> Dobra spostrzegawczość. Inspiruję się Slumpem przy tworzeniu miniaturek :)
To był klimat kiedy w grach zbierało się fragmenty armora by w magiczny sposób wspawać go sobie w ubytki :D