Battlefield 4 – opublikowano listę zmian czekających grę po beta testach
Już możemy powitać OP heli. Później pewnie tak zostanie jak M16 w 3. Kupię pewnie jak będzie promocja z premium za max 90zł.
PierwszyWolnyJestZajęty The revive time has been increased from 7s to 10s to nie chodzi o czas potrzebny na odrodzenie tylko o to ile czasu "twoje ciało" jest widoczne dla medyków żeby mogli cię reanimować.
Większość tych zmian to zmiany na gorsze.
The revive time has been increased from 7s to 10s.
Idiotyzm - respawn powinien być natychmiastowy.
-Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%). <- buhahaaha 3 trafienia aby zniszczyć helikopter bojowy
-Reduced the damage the 40mm and 25mm infantry weapons do to armored vehicles to highlight their anti-infantry role. <- witamy granatoodporny Humvee
-RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced.
Można sobie już darować zakup tej gry. Dalej będzie to g. gdzie piechota to tylko mięso armatnie, a pojazdów przecież nie wystarczy dla wszystkich. i znó idiotyzm,że albo walczymy z pojazdami albo z lotnictwem bo z oboma na raz się nie będzie dało
DICE po raz kolejny pokazuje, że ich gra to największa bitewna fikcja jaką człowiek może wymyślić i że przy grze nie zatrudniono nawet jednego wojskowego konsultanta.
Zaraz znajdzie się ktoś, kto powie "Znajdz sobie druzyne, to zdejmiecie heli" Jasne. W 4 inż? Potrzeba 3 strzałów, ale upek ma flary, więc 4 zanim zwieje.
WOJNA NIGDY NIE BYŁA TAK REALISTYCZNA.
Zapomnieli dopisać o dodaniu kolorowego filtra (jak to było przy przejściu Bf3 z bety do golda) :]
O tak prostej sprawie jak usunięcie efekciarskich fragów z noża (kompletnie niepraktyczne narzędzie i przekombinowana sekwencja towarzysząca jego użyciu)
@up
M16a3 u medyka nie ma, za to jest AK5 dla każdej klasy :]
Poza tym
No i optymalizacja w becie lepsza niż w BF3 po paru DLC+patchach.
Ciekawe czy pogorszą ją czy polepszą.... wolę nie ryzykować i na zakup zdecyduję się po pojawieniu 3-4 DLC i obniżce -60%, minimum.
Swoją drogą też mnie zaskoczyła żałosna moc rakiet AA w tym Stingera. To jakiś żart.
Ale przecież zwiększyli obrażenia, teraz tylko 3 rakiety zamiast 4 więc powinniśmy się cieszyć.
Jeszcze tylko mnie ciekawi jak przegięte będą samoloty, skoro helikoptery stały się właśnie praktycznie nieśmiertelne.
Dice chyba nie rozumie tego, że ludzie chcą aby BF wyglądał jak CoD z pojazdami. Wyobrażacie sobie, że wchodzicie na mapę wielkści Kaspijskiej i musicie grać "z buta". No ja się pytam czym? Czym ja mam grając piechocińcem walczyć z pojazdami i lotnictwem?
Najlepsze jest to, że patche, które ich zdaniem mają polepszyć rozgrywkę jeszcze bardziej ją psują ale tego już nikt nie widzi... Z najlepszego FPS'a ostatnich lat BF powoli stacza się tak samo jak COD kiedy jeszcze miał lata swojej świetności. Nadzieja jeszcze w Bad Company 3 o ile kiedyś ujrzy światło dzienne.
ludzie chcą aby BF wyglądał jak CoD z pojazdami.
Ci ludzie to chcą chyba pojazdów w CoD ...
BF preferuje rozgrywkę drużynową i to normalne, że "dla wszystkich pojazdów nie starczy" i trzeba będzie "grać z buta". Zmiany są wprowadzane na podstawie uwag graczy z bety, więc nawiązując do cytatu to "ludzie ich chcą".
@up to jeśli ludzie wybierali powyższe zmiany to zaczynam bać się o losy świata w przyszłości. Oby mniej takich ludzi i ich pomysłów.
BF preferuje rozgrywkę drużynową i to normalne
Teamplay w BF też już prawie nie istnieje. Ludzie biegają tylko za fragami. 99% ludzi, którzy biorą szturmowca biorą go chyba tylko z uwagi na przegięte M16 bo kiedy zginiesz obok nich to ciężko im wyciągnąć defibrylator i cię podnieść, to samo z większością suportów - ammo rzuca tylko jak mu zabraknie. Mechaników nie ogarów widzę cały czas - siedzi z tobą w czołu, czołg ma 30% zamiast ruszyć się i naprawić bierze nogi za pas. Jak nie masz znajomych albo klanu do wspólnej gry to ciężko jest o ogarnięcie.
[1] Tutaj pojazdy juz nie sa OP jak w BF3, grales w bete? Zauwazyles ze czolg ma przykladowe 4 pociski, jak ci sie skoncza to musisz tak jakby przeladowac? To samo sie tyczy heli - czy to zwiadowcze czy bojowe, nie napierdalaja w nieskonczonosc pociskami, maja pewna ilosc ktora sie odnawa a w Birdach jest szybsze przegrzanie sie (chyba dobrze bo grajac w bete/alphe na Gamescom to lodzie na Paracel Storm dosc szybko padaly)
[2] Ale w becie bylo malo czasu by kogos ratowac, wlasnie doatkowe 3s beda mialy sens
-Modyfikacje wspomagania celowania w wersjach konsolowych (namierzenie przeciwnika na średnim dystansie stanie się nieco prostsze, natomiast wycelowanie w bardziej bezpośredniej walce zostanie utrudnione).
Wystarczylo napisac dodano autoaim na srednie dystanse :
- Szybsze wyświetlanie się na ekranie informacji o dokonanych zabójstwach.
Mam nadzieje ze w pierwszym czy drugim patchu wszelkie syfy w stylu ribbon za 5 rzutow paczki czipsow beda w rogu badz w jego okolicy jak w MOH 2010 a nie nad moim celownikiem... Najlepiej gdyby to mozna bylo w grze wylaczyc
Ps. tez tak mieliscie w 3 ze mapy z DLC wczytywaly sie szybciej niz te z podstawki?
[9] Tak, grałem w betę. O ile po becie BF3 miałem chęć na więcej i po kilku godzinach z nią zamówiłem preorder o tyle beta BF4 mnie nie zachęca i aż boję się zamówić preorder.
Teamplay w BF też już prawie nie istnieje. Ludzie biegają tylko za fragami.
Czyli ludziom trzeba pacze założyć, a nie BFowi ;)
Oby mniej takich ludzi i ich pomysłów.
Ale o które konkretnie Ci chodzi - grałem w betę codziennie od udostępnienia do wyłączenia i większość poprawek uważam za zasadne - np. to bezsens, że z CKMu na czołgu TRAFIASZ do gościa, a on biegnie - przełączasz się na sprzężony i kosisz trzech próbujących Ci podłożyć ładunki. To bezsens, że RPG jest namierzane laserowo (pomysł z BFplay4free), helikopter nieśmiertelny? - niech spróbuje z flarami nalecieć na pelotkę w ruchu strzelającą z działka - g... mu te flary (i broń pokładowa też) dadzą.
Wybacz, nie chcę się kłócić, mam po prostu inne zdanie, ale mam wrażenie, że ludzie Cię bardziej wkurzają, niż gra i chciałbyś aby gra zmusiła ludzi do czegokolwiek. Musisz rozejrzeć się za przyjaciółmi - jeśli będziesz grał drużynowo, to sami się znajdą.
"Teamplay w BF też już prawie nie istnieje. Ludzie biegają tylko za fragami."
Tekst roku... By grac druzynowo trzeba miec jakies wyposarzenie... Ale by je zdobyc trzeba zabijac, im dluzej gramy tym wieksza wprawe mamy i dodatkowe elementy typu wieksza apteka, defib, mobile mortar, miny, itd
Moze w Metro w 3 tak jest, bo tam nie da sie wyjsc poza linie ktora nakresla mapa, to nie oznacza ze nikt nie gra w rush/conq/czy nowy tryb. Gram ze swoja grupka w 3 a raczej gralem jak i wiele razy samemu z randomami z sieci i dobrze sie bawilem, w sumie od jakis 6-8 lat nie bawie sie w "internet friends" tylko sie ciesze gra, przegrywam, trudno, pozniej bedzie lepiej, wygrywam fajnie, ratio 0.3 - fuck it. To tylko gra a nie olimpiada... Przez te elementy z konsol typu leaderboardy, staty, ludzie skupiaja sie na wirtualnym wizerunku gracza niz jego gra w danej grze.
jak ja uwielbiam ten płacz na pojazdy w BF :) DOBRY pilot powinien mieć nagrodę za to, że DOBRZE lata. Jeżeli chcesz zdjąć HELI to twoją PODSTAWOWĄ bronią przeciwko niemu jest TWÓJ HELI a nie PIECHOTA. tak samo z jetami, TO NIE JEST GŁÓWNE ZADANIE PIECHOTY aby zestrzelić jeta tylko PILOTA. Nauczcie się latać to nie będziecie marudzili, że coś jest OP....
Jak jestem piechurem i nie mam w pobliżu żadnego jeta/heli to idę w inne miejsce robię to co do mnie należy bo głównym zadaniem naszych pilotów jest zdjęcie takiego delikwenta a głównym zadaniem piechoty jest PRZEJMOWANIE FLAGI i inny zadania podczas konkretnej mapy.
uwielbiam to "wyrównywanie" poziomu zniszczeń czy jak to inaczej nazwać. bo niby śmigłowiec powinien robić takie same zniszczenia jak piechur :) to tak samo jak prezes spółki powinien zarabiać tyle co robotnik u niego pracujący :D socjalizm nawet w grach.... ratunku!
Zastanawia minie czy, w końcu zostaną poprawione drużny tak by znajomi grali po tych samych stronach w jednej drużynie. Bo to co jest w BF3 to woła o pomstę do nieba.
Jak pamietam w opcjach byla funkcja "graj zawsze ze swoim sq", nie wiem jak to rozwiazali tutaj bo nie gralem na pelnych serwerach ale to chyba oczywiste ze wchodzac na serw gdzie obecnie jest 8vs8, nagle nasz 4 osobowy squad wchodzi do jednej strony i jest nagle 12vs8, uruchamia sie balans i po chwili jest juz 10vs10. W innych przypadakach w 3 , po nacisnieciu ikonki obok gracza dosc czesto ladowalem w 1 druzynie, czasami nie i trzeba bylo chwile odczekac by sie miejsce zrobilo w teamie
Jak masz takiego wypasionego to mogłeś odpalić betę i dołączyć do chóru płaczących, którym na mocnych sprzętach gra nie działała dobrze :]
Bardzo fajnie, że zmienili to wszystko co irytowało najbardziej w becie. Ale pewnie po premierze i tak wyjdą kwiatki z balansem.
w końcu zostaną poprawione drużny tak by znajomi grali po tych samych stronach w jednej drużynie.
Przez całą bete grałem z dwoma znajomymi - zawsze byliśmy w tej samej drużynie (sqad) - jeśli nie byliśmy, to dlatego, że drużyna (sqad) była pełna - wystarczyło dbać aby tak nie było. Jeśli znajomy dołączał, a strona (team) była pełna, to znajomy dołączał do wroga, ale automatycznie (chyba automatycznie po najbliższej śmierci - nigdy mnie to nie dotyczyło - zapytam kolegów) po zwolnieniu się miejsca był przenoszony z przeciwnej strony od razu do "naszej" drużyny (sqadu).
Ale ZAWSZE stosowaliśmy zasadę "dołącz do znajomego" (ten trójkącik przy grającym na liście znajomych online).
poprawki - zmiana terminologii drużyna-squad
@Kąsacz dobrze mówisz acz kolwiek ja ściągam heli przez snajperkę strzelam w łep pilotowi i cała drużynka tam siędząca leci bo chce :) czyli spada w dół yyy daje to w huuuuj satykswakcję ponieważ strzelanie ze snajpy nie jest już takie łatwe jak za czasów BadCompany 2