6 elementów, którymi może cię zaskoczyć Gran Turismo na PSP
7. Kiedy pograsz ze 2 godziny, ale jeden wyścig cię wkurzy i wyłączysz grę to postępy nie zapiszą się (mimo, że widziałeś przez ten czas kilkukrotnie okienko z napisem "autosave").
Ua, a z tym się jeszcze nie spotkałem, jak do tej pory wszystko się dobrze zapisuje. Aż będę ostrożniejszy teraz.
Najlepiej wyłączaj grę tylko z głównego menu uprzednio zapisując ją ręcznie.
Zapomniałem napisać wcześniej - Gran Turismo na PSP jest świetne, normalnie nie lubię zbytnio wyścigów, ale tutaj przegrałem już sporo godzin. Jedynie wkurza mnie rotacja dealerów samochodów - jak już uzbieram kasę na konkretną furę to muszę czekać aż się znów pojawi (pełna rotacja trwa 70 growych dni :x).
8. Suzuki Escudo ssie w porównaniu z tym chociażby z GT1 i 2.
9, Nie ma trasy Pikes Peak.
Jak dla mnie jedynym poważnym minusem GT na PSP jest ograniczenie do zaledwie czterech samochodów na torze... 8 aut to powinno być absolutne minimum. Mogli też kompletnie wywalić widok z kabiny. Brak kariery zupełnie mi nie przeszkadza, tym bardziej, że można przebierać w trasach. Przegrałem już kilkadziesiąt godzin i mam ochotę na więcej. :)
GameSkate - z tym Escudo to kolejna ciekawostka, dzięki za info. Właśnie zastanawiałem się, czy to taka sama bestia jak w GT2. Mnie na razie rotacja nie przeszkadza, ale dopiero niedawno zacząłem, więc praktycznie cały czas znajduję coś ciekawego do kupienia. Potem pewnie też mnie to zacznie wkurzać, jak zaczną się polowania na konkretne modele.
Stranger - ciekawe, czy wrzucenie ośmiu samochodów na tor w przenośnej wersji GT było w ogóle możliwe? Chyba Polyphony zrobiłoby to, gdyby czuło, że gra nie straci przy tym na jakości. Początkowo bałem się, że trzech rywali na torze to będzie za mało, ale jak na razie, po tych kilkudziesięciu wyścigach, zupełnie mi to nie przeszkadza. :)
Myślę, że spokojnie by się dało przynajmniej na części torów. Albo na przykład zastosować taki trik jak w ostatnich Forzach i przy bardziej zasobożernych torach dać większą liczbę aut, ale tylko pod warunkiem, że są to te same modele.
Tzn się Escudo nie różni się chyba niczym od tych z GT1&2, ale tam można było zmienić mu ustawienia skrzyni biegów, by mógł rozpędzić się do większej prędkości niż ~330km/h. Tutaj natomiast tuning mechaniczny w zasadzie nie istnieje. :x
GameSkate - czuję, że brak opcji ustawiania przełożeń skrzyni biegów będzie jedną z większych wad GT na PSP. Sam już raz się o tym przekonałem, jak nie dałem rady w wyścigu po Test Course ze względu na za niską prędkość maksymalną wybranego samochodu.
Do Test Course nadaje się Ford GT z 2005 roku i do tego jest tani (mniej niż 200 000 bodajże).
IMO jak na razie najlepsze auto, bo jest dosyć zwrotne oraz ma duże przyśpieszenie i prędkość maksymalną.
Dzięki za radę, sprawdzę go. Z dotychczas przejechanych wyścigów na "D" chyba ten na Test Course był najtrudniejszy, bo nawet to słabe AI dawało radę, jadąc na pałę.