Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Deathfire Ruins of Nethermore – pierwsze screeny z nowego RPG-a twórcy Planescape Torment i Realms of Arkania

07.10.2013 13:25
THeMooN85
1
THeMooN85
125
Eternally Querulous

Wszystko fajnie ale... te awatary postaci to chyba pamiętają czasy Baldura i jemu podobnych :P Ja rozumiem, że chcieli zachować "styl i klimat" tamtych czasów ale chyba odrobinę pojechali z ich wyglądem.

07.10.2013 14:06
2
odpowiedz
Night Prowler
71
Konsul

Widzę, że sukces Grimrocka swoje zrobił... Zobaczymy co z tego wyjdzie. Ogólne założenia nie są złe, ale z drugiej strony to nadal puste hasła, a podpieranie się faktem pracy nad Tormentem nie robi na mnie wrażenia.

A co do awatarów bohaterów - no bez przesady, nie wyglądają źle, mi się w każdym bądź razie podobają :D

07.10.2013 14:15
3
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Grimrocka?
Chyba Kickstaretera, który przyciągnął większą rzeszę ludzi chcących wspierać coś oryginalnego. Bo ileż można gadać o braku oryginalności i kupować te same płytkie gry z segmentu AAAA?

Co do avatarów - są ładne, nawet bardzo. Nie wiem o co chodzi.

Jest jeszcze inna ciekawa produkcja - Lords of Xulima, z tym że mimo wysokiego zainteresowania uzbieranie nawet $10.000 to spore wyzwanie...
http://www.indiegogo.com/projects/lords-of-xulima?c=activity

07.10.2013 14:33
4
odpowiedz
Night Prowler
71
Konsul

"Tytuł ma nawiązywać do tradycji klasycznych cRPG-ów z akcją przedstawioną z perspektywy pierwszej osoby oraz skokowym systemem poruszania się."

Tak, ja tutaj widzę Grimrocka - jak to zwykle bywa sukces jednej gry pociągnął całą masę rozwiązań podobnych (Might and Magic X od Ubi, anyone?). Dlatego mnie to aktualnie nie jara, a tekst o "oryginalności" jest co najmniej zabawny - w pewnym momencie zaczyna się tutaj dziać to samo, co w sektorze AAA właśnie, kopiuje się to co już wypaliło i jest pewne.

07.10.2013 15:16
Lothers
5
odpowiedz
Lothers
196
Senator

Zrobili by remake Ishara, ehh...

07.10.2013 19:02
6
odpowiedz
realsolo
218
Generał

Niech tylko walka bedzie turowa, a nie real time-_-;

07.10.2013 19:07
7
odpowiedz
Night Prowler
71
Konsul

"Zgodnie z duchem oldskulowych cRPG-ów, walka ma się toczyć w systemie turowym."

Informacja ta była nawet pogrubiona w wiadomości...

Wiadomość Deathfire Ruins of Nethermore – pierwsze screeny z nowego RPG-a twórcy Planescape Torment i Realms of Arkania