Deathfire: Ruins of Nethermore – pierwsze screeny z nowego RPG-a twórcy Planescape: Torment i Realms of Arkania
Wszystko fajnie ale... te awatary postaci to chyba pamiętają czasy Baldura i jemu podobnych :P Ja rozumiem, że chcieli zachować "styl i klimat" tamtych czasów ale chyba odrobinę pojechali z ich wyglądem.
Widzę, że sukces Grimrocka swoje zrobił... Zobaczymy co z tego wyjdzie. Ogólne założenia nie są złe, ale z drugiej strony to nadal puste hasła, a podpieranie się faktem pracy nad Tormentem nie robi na mnie wrażenia.
A co do awatarów bohaterów - no bez przesady, nie wyglądają źle, mi się w każdym bądź razie podobają :D
Grimrocka?
Chyba Kickstaretera, który przyciągnął większą rzeszę ludzi chcących wspierać coś oryginalnego. Bo ileż można gadać o braku oryginalności i kupować te same płytkie gry z segmentu AAAA?
Co do avatarów - są ładne, nawet bardzo. Nie wiem o co chodzi.
Jest jeszcze inna ciekawa produkcja - Lords of Xulima, z tym że mimo wysokiego zainteresowania uzbieranie nawet $10.000 to spore wyzwanie...
http://www.indiegogo.com/projects/lords-of-xulima?c=activity
"Tytuł ma nawiązywać do tradycji klasycznych cRPG-ów z akcją przedstawioną z perspektywy pierwszej osoby oraz skokowym systemem poruszania się."
Tak, ja tutaj widzę Grimrocka - jak to zwykle bywa sukces jednej gry pociągnął całą masę rozwiązań podobnych (Might and Magic X od Ubi, anyone?). Dlatego mnie to aktualnie nie jara, a tekst o "oryginalności" jest co najmniej zabawny - w pewnym momencie zaczyna się tutaj dziać to samo, co w sektorze AAA właśnie, kopiuje się to co już wypaliło i jest pewne.
"Zgodnie z duchem oldskulowych cRPG-ów, walka ma się toczyć w systemie turowym."
Informacja ta była nawet pogrubiona w wiadomości...