Dying Light na nowym gameplayu
Jeżeli będzie tak beznadziejny respawn zombie jak w Dead Island to nie kupię tego choćby za 10 zł. DI mi się podobało ale przedzieranie się n-ty raz przez dokładnie taką samą ilość wrogów rozmieszczonych w dokładnie tych samych miejscach to koszmar.
Ten spadajacy framerate, to wina filmu czy ta gra ma takie problemy z utrzymaniem plynnosci? Sam gameplay tez nie wyglada jakos zachwycajaco. Ewidentnie widac juz zmeczenie materialu w tematyce zombie.
Spadek FPSów to wina filmu. Kiedy prezenter opowiada o grze też cały czas klatkuje.
Słabo to wygląda.
A mi się nawet podoba. Ogólnie nie jestem wielkim fanem zombie, choć kocham grę i serial TWD, ale to jedyne produkcje o zombie które lubię. Właściwie tam zombie są jedynie tłem i może to dla tego. Ale nie ważne. Fajne jest nieco nowe podejście do tematu. Chodzi mi o parkour. Zauważyłem też, że w nocy gra staje się skradanką, przynajmniej do czasu, kiedy nie zostaniemy wykryci. Możecie uznać, że to nic innowacyjnego, ale według mnie to coś nowego i ciekawego.
Jak będzie taki kosmiczny shuttering jak w Dead Island to ja niestety podziękuję.
Dead Island z parkourem... rozwinięty o kilka dodatkowych pomysłów. Rewelacji nie będzie.
W przypadku wideo z gry Evil Within też tak film ciął więc to wina nagrania, a co do samej gry to widać że to jest krok na przód względem Dead Island. Życzę aby ta gra odniosła taki sam sukces co DI.
@Dym14
dokladnie. nie dosc ze w niektorych miejscach zombie czy zwlaszcza upierdliwi zainfekowani spawnowali sie bez konca wychodzac np przez dach budynku to jeszcze oddalajac sie na x metrow i wracajac wszyscy przeciwnicy pojawiali sie na nowo :| i nie usprawiedliwia tego rozwoj postaci i loot bo mozna bylo zmniejszac liczbe wrogow przy ponownej wizycie i rozmieszczac ich bardziej losowo.
co do samego Dying Light to po prostu rozbudowane DI z troche innym tlem fabularnym (jak np transformacje zombie). wyglada na bardziej dopracowane ale ten parkour to lekkie przegiecie, zwlaszcza skakanie po glowach przeciwnikow.
prowadzacego prezentacje nie dalo sie sluchac przez ten akcent...
Dead Island 2 pod inną nazwą które wyjdzie z pod skrzydeł innego wydawcy? Kolejna gra Techlandu oparta na tym samym schemacie. Ciekawe ile tak naprawdę będzie w niej survival horroru. Oby tylko twórcy przywiązali znacznie większą wagę do warstwy fabularnej bo pod tym względem ich produkcje z zombi w rolach głównych do tej pory nie prezentowały zbyt ciekawego poziomu w tym aspekcie.
DL to kopia DI, ale CODGhost juz nie jest kopia CODMWx/BOx... Jakies podwojne standardy? Rownie dobrze mozna powiedziec ze Dead Island jest kopia Dead Rising bo zalozenia podobne plus inna perspektywa i mniej japonskiego "taktycznego" grania. Jak strzelamy do arabow w COD, MOH, BF to jakos nikt nie zarzuca ze znow to samo... Tym bardziej w latach 90 jakos malo kto narzekal ze Doom, Wolf3D, Blood, DN3d, Redneck Rampage wygladaja bardzo podobnie
Dziwie sie ze nikt nie wspomnial o multiplayerze aka coopie - bedzie on dla 4 osob gdzie kazdy moze pojsc w swoja strone albo walczyc w ramie w ramie. Ja czekam, podobnie jak na druga gierke w czasach sredniowiecznych, tam tez bedzie coop jak pamietam wiec plus maja ogromy, bo lubie Skyrima ale samemu mi sie nie chce go zwiedzac... Po co w takiej ogromnej grze AI jako kompan? Zywy czlowiek by sie lepiej sprawdzil... Tak samow F3/NV
Koktajl Mrozacy Mozg ----- No tak tylko co to za coop jak każdy idzie w swoją stronę ? Nie lubię takich rozwiązań w grach. W Diablo 3 to samo. Gra niby ze sobą 4 ludzi, ale każdy leci na pałę w inną stronę i sobie pyka do momentu aż go przycisną to wtedy szuka pomocy, ale reszta jest już za daleko aby pomóc.