Mikropłatności w Grand Theft Auto Online i strona techniczna Grand Theft Auto V na PC
Skoro miały by być tekstury wyższej rozdzielczości to po co „bloom” - zamiast obrazu ostrego jak żyleta będzie się świecił jak psu j....ca oraz będzie pełen rozmyć?
Ciekawie jaki będzie kurs real $ do in game $.
chyba macie na myśli "wparcie dla 64-bitowych procesorów" ;)
swoją drogą to byłby bardzo dobry ruch z ich strony gdyby gra wymagała 64bitowego procesora, dzięki temu mogliby ją lepiej zoptymalizować i rozbudować, np 64 osoby na multi (marzenie) :)
Trochę rozczarował mnie system mikropłatności. "Strać pieniądze by zdobyć pieniądze". Jednak myślę, że GTA V może bez problemu nowa oprawa graficzna.Teraz tylko czekać na GTA V na PC. Raczej pół roku czekania to wielka przesadza bo teraz wszędzie idą Spolier'y z GTA V. Jednak osobiście nie lubię efektu rozmycia w grach przy poruszaniu kamerą (Przeszkadza to w multi.).
Mikropłatności będą bo mówił to tym bodajże Leslie Benzies. Bardziej winiłbym jednak T2 niż Rockstar. Ciekawi mnie optymalizacja wersji PC. Czekam też oczywiście na jakieś konkretne DLC do V.
Z dnia na dzień dowiadujemy się coraz więcej na temat PCtowej wersji. Już nie długo R* pewnie zapowie.
Jaki kod? To plik z changelogiem z opisami bugów w jakiejś wersji testowej gry.
Nie ma tam nic o tym, że wersja PC będzie "obficie wykorzystywała bloom". To jest błąd stwierdzony przez jakiegoś testera, czy deva.
http://www.reddit.com/r/Games/comments/1my5e5/remember_the_gta_v_xml_file_from_the_xbox_360/ Tutaj macie bardziej wiarygodne źródło informacji.
Zgadzam się z Pitbullem, najprawdopodobniej grę zapowiedzą w styczniu, ponieważ do końca obecnego roku trzeba generować przychody na wersjach konsolowych, które jak wiemy generują 10 krotnie wyższe przychody, zapowiedź w grudniu lekko by nadszarpnęła planowane przychody w związku z tym, że część graczy zaczekałaby te dodatkowe 3 miesiące na wersje PC i kupiła/ściągnęła ją, niżeli zakupiła wersje konsolową, typowy zabieg. Dlaczego 3-4 miesiące zaczekamy od zapowiedzi ? Bo już to u Rockstara widzieliśmy, poza tym od zapowiedzi musi upłynąć minimum jeden miesiąc na wytworzenie się hype`u, drugi na sprawy marketingowe i promocyjne, a trzeci na logistyke i ich wytworzenie. Oczywiście to w przybliżeniu. Ale nie możliwe, żeby od zapowiedzi gra wyszła w ciągu 2 tygodni, nie u Rockstara i nie w przypadku produkcji AAA.
Cały czas jestem ciekawy czy to jest prawdziwe: http://playingdaily.pl/2013/09/20/gta-v-beta-testy-wersji-pc-juz-trwaja/
Bloom to jeden z tych efektów z którego użyciem twórcy mocno przesadzą, w małej dawce, odpowiednio przemyślany dodaje jakości, ale zazwyczaj dają tyle, że można się poczuć jak w brazylijskiej telenoweli.
Jeszcze nic nie ogłosili a Wy już że R* jest be.
@cobrass
Cóż, niektórzy ciągle wierzą, że GTA V na PC wyjdzie 1 października razem z premierą GTA Online...
@puci3104 Czy fejk czy nie tego nie wiadomo, ja natomiast nie wierzę w to. Takie screeny zrobić to żaden problem. Uwierzyłbym już bardziej, gdyby wstawił screena z mapowaniem klawiszy na którym by było widać, że jest na PC a tak to mało przekonujący artykuł ;)
@up - Gra na moje oko na tych screenach wygląda znacznie gorzej niż na konsoli (w tekście napisane, że średnie ustawienia), aczkolwiek może to takie wrażenie tylko. Sam nie grałem na konsoli w GTA V i mam nadzieję, że to nie fake. Swoją drogą czy to nie dziwne, że nagle w tym samym momencie wyciekają screeny z bety na PC i pojawia się preorder w sklepie. Myślę, że jeśli fake to w przeciągu miesiąca i tak się coś wyjaśni. L.A. Noire miało nie wyjść wcale na PC, a po miesiącu ni stąd ni z owąd R* wyleciał z informacją, że jednak także na PC.
"poza tym pecetową wersję mają cechować tekstury w wysokiej rozdzielczości."
Łohohoho! Shut up and take my money! :D
@XineX - Masz rację, moje niedopatrzenie. News został poprawiony, dzięki za czujność ;)