Star Citizen - zebrano już 19 milionów dolarów. Ujawniono kolejne bonusy
Moim zdaniem to jest nabijanie ludzi w butelkę zebrali już 19 mln $ czyli furę pieniędzy a wspominają że jak przekroczą pułap 21 mln do dodadzą dodatkowe elementy. Kampania rodem z Tele-Zakupów Mango.
Coraz mniej mi się podoba ten projekt. Przydałyby się jakieś konkrety, a nie obiecanki cacanki i kolejne milionowe pułapy.
^ a hangar to nie konkret?
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13233-Hangar-Module-Released
Nie.
Konkretem będą pierwsze sensowne fragmenty gameplaya. Życzę tej grze jak najlepiej, ale z każdym kolejnym newsem coraz trudniej pozbyć się wrażenia, że twórcy nieco przeszarżowali w zapowiedziach co to nie będzie w tej grze.
[Jestem niesłyszący]
19 milionów $.... Hmmm... Dla mnie to zdecydowanie o wiele za dużo niż to niezbędne... Jak patrzę na koszty projekt Star Citizen w porównanie do innych produktów na Kickstarterze np. Wasteland 2 za tylko 2 milionów $, a Project Eternity za 4 milionów. Nie mówiąc o dodatkowe 2 milionów za jeden model statek... To odnoszę wrażenie, że może jest oszustwo ze strony twórcy i zrobienie gracze w konia. Wyciągnęli więcej kasę z kieszeni gracze. Czyli coś w stylu DLC - model broń za 25 zł plus kolejny 25 zł za poziom trudności w przypadku Metro Last Light. Coś mi się nie podoba i mam złe przeczucie.
Mam zaufanie do twórcy Wasteland 2, Project Eternity i Torment 2. Ale do twórcy Star Citizen jakoś nie mam zaufanie.
Liczy mi jakość, a nie ilość. Co z tego, że w kosmosie będą ogromne liczby planety i stacji, skoro będą tak puste coś na pokroju Mass Effect 1. A co najważniejsze, czy mamy na to czasu na zwiedzanie 1000 stacji i planety!? Na cały rok ignorując innych hitów gier? Nie sądzę.
A teraz obie wyobraźcie, że ta gra będzie wtopą. Ale ludzie by się wkurzyli i pewnie olali takie sponsorowanie w przyszłości... Trzeba przyznać, że TEORETYCZNIE projekt jest bardzo obiecujący. Nie napalam się jednak na tę grę.
"...z każdym kolejnym newsem coraz trudniej pozbyć się wrażenia, że twórcy nieco przeszarżowali w zapowiedziach co to nie będzie w tej grze." Dlatego właśnie potrzebne są te kolejne miliony na zrealizowanie obietnic.
"...Ale do twórcy Star Citizen jakoś nie mam zaufanie." A ja wręcz przeciwnie wychowałem się na grach Chrisa Robertsa a pudła "Starlancera" i "Freelancera" do tej pory trzymam na półeczce pomimo iż obecnie preferuje dystrybucję elektroniczną i jeżeli już coś kupię w pudle to po wpisaniu klucza pudło ląduje w koszu :-)
Jak wypuszczą kaszankę, to Roberts wypadnie z biznesu, gracze go ZNIENAWIDZĄ i będzie skończony. Dlatego wydaje mi się że on i jego zespól zrobią wszystko żeby Star Citizen był jak najlepszy.
Bart2233--> Dokładnie tak, a jak sknocą to nie będzie to pierwsza ani zapewne ostatnia gra na którą zmarnowałem kilka dolarów :-)
Mortalking, meelosh, Sir Xan. Wasze argumenty nie trzymają się kupy ani trochę.
Po pierwsze twierdzicie że są oszustami bo, za duża kasa, za duży projekt, za duże ambicje.
Po drugie żądacie pokazania porządnej zawartości już teraz. Ja jako developer najpierw zgromadził bym kasę i dopiero robił, a nie na owwród, żeby się pogrążać w długach i mieć nadzieję, że gracze je spłacą.
@Bart2233 Masz rację. Mam nadzieję, że tak będzie jak mówisz. Niech twórcy zrobią dobry użytek z 21 milionów $. Czas pokaże prawdy.
@Stefanek01 Wiem, że Star Citizen to nie indie, lecz kosztowny projekt z klasy AAA. ALE... Czy to nie jest dziwnego, że żeby tworzyć TYLKO JEDNA model statek musi kosztować aż 1-2 milionów $ !? Przecież to tylko WIRTUALNY statek, a nie prawdziwy statek. Może nie znam na dokładny koszty na tworzenie gier klasy AAA i co się dzieje tam... Może chcą zachować część pieniędzy na ich przyszłości np. następne projekty oraz na ich emerytury. Star Citizen jest bez wątpienia jedna z najdroższy projekt z kategorii Gry Wideo, jakie się ukazał na Kickstarter. Heh.
up@ Statki sratki pewnie połowa zebranej kasy została przepuszczona na rozrywki pracowników :D
Same Kubusie fatalisty, gra jeszcze nie wyszła i każdy narzeka. Wrzućcie na luz i cieszcie się, że są pieniądze, żeby stworzyć dobrą grę … 19 baniek to wcale nie tak dużo, żeby oskarżać twórców o zbieranie na emeryturę .. dla porównania: budżet Final Fantasy VII z 1997 roku wynosił $45,000,000; Red Dead Redemtion z 2010 $100,000,000; GTA V z tego roku - $266,000,000
@Conquistador To ja przepraszam. Nie wiedziałem. Dzięki za wyjaśnienia. :)
Sir Xan
Pokaż, zacytuj choć jeden tekst, który by potwierdzał, że statek kosztuje 1-2 mln $.
Pisali, że największy statek typu Bengal Carrier to koszt ok. 150 000 $
@Stefanek01 Z całym szacunkiem niepotrzebne mnie czepiasz. Uwagi na mój komentarz o koszt model nie jest warty. Po prostu zignoruj mi i zapomnij, co pisałem ostatnio. Zamykam temat.
Widzę, że jesteś tu nowy.
Conquistador - 19$ to JEST DUŻO.
Zwłaszcza że to pieniądze ze zbiórki a nie od wydawcy-producenta.
Ogólnie wydaje mi się że kickstarterowe gry mają tą wadę, że twórcom po zebraniu kasy aż tak na jakości nie zależy.
Mogę sie mylić, ale chyba jak dotąd żadna DUŻA gra z kickstaretera nie wyszła.
Shadowrun returns jest chyba na razie najdroższą wydaną, prawda?