Total War: ROME II - porównanie ustawień graficznych PC
Dobrze, że macie 3 giga na karcie graficznej, bo inaczej oba obrazki wyglądałyby tak samo ;]
gra na min to jakiś koszmar. Rozumiem gdyby wyglądała jak Medival II na wysokich ale nie jak to coś
Oj marnie - już na pierwszym obrazku, który umieściliście w newsie widać jak na dłoni - chcesz mieć większe wojsko => ustaw max grafikę. :-D
drogie GOL przecież na tej konfiguracji ROME2 nie jest w stanie utrzymać 30 klatek w wersji Extreme ze wszystkimi opcjami włączonymi - więc może określcie dokładnie jakie opcje włączyliście w "MAX" ? :P
Procki AMD dostają mocno w kość na korzyść Intela w tej grze i w poważnych serwisach gdzie są przeprowadzane testy te procki nie potrafią sobie poradzić z opcją Ekstremalną osiągając :)
FX-8350 podkręcony do 5ghz (wy pewnie go nawet nie podkręcacie) wraz z HD 7970 Ghz edition osiąga zaledwie 24 FPS'y. Polecam odpalić bitwę o Kartaginę, a nie wbudowany benchmark (który robi przekłamania) oraz misję z prologu.
polecam artykuł na pclab.pl http://pclab.pl/art51958-6.html gdzie wyraźnie widać, że musieliście iść na kompromisy w ustawieniach :P
Ustawienia ekstremalne plus zwiększona do 16 anizotropia, wysoka głębia obrazu i v-sync. A że nie trzyma na max stabilnych 30 klatek to widać przecież.
no tak zapomniałem, że w artykule nie chodzi o pokazanie jak gra działa a o pokazanie różnic :P
Nie zapominajcie o roślinności alfa naprawdę nieźle to wygląda. Ogólnie gra jest bardzo ładna, niemniej można było przerzucić część obciążenia z CPU na GPU na pewno dla większości systemów wyszłoby to na dobre.
@bartek7001
Rozmiar wojska pozostaje ten sam, tylko Ty widzisz mniejszą ilość żołnierzy - przynajmniej tak powinno być. Inaczej potyczki w multi to jakieś nieporozumienie musi być.
@BOLOYOO
Ustawienia minimalne automatycznie dają unit size na low, maksymalne na ultra.
A w multi to nawet nie pamietam jak różnicę w ustawieniach wielkości oddziałów rozwiązywano.
W Shogun2 w multi rozmiar jednostek był dopasowany do gracza który miał najniższe ustawienie, więc każdy miał takie same oddziały.
Nie jest tak, że gra widzi np. 100 jednostek, na max widzisz te 100 a na min np. 20?
W multi jest to tak samo rozwiązane jak w shogunie. Gracz z ustawieniem niższej liczebności żołnierzy determinuje. Co innego w tworzonych bitwach, gdzie host decyduje.