Amnesia: A Machine for Pigs debiutuje na rynku
"Mroczny Obłęd w 2010 roku uzyskał od Heda 8 punktów (w 10-stopniowej skali), tymczasem sequel wywalczył u tego samego redaktora notę o oczko niższą" - czyli właśnie 7 punktów, wszystko się chyba zgadza ;)
Chyba czas zagrać w pierwszą część, kupiłem dawno temu ale jeszcze nie miałem czasu zagrać :(
[Jestem niesłyszący]
@nikt11 Jak już ukończysz pierwsza część i druga część Amnesia i jeśli masz ochotę na więcej, to polecam Ci mod "White Night" (z ModDB.com). To kolejna perełka i solidna zrobiona kampania (nawet ma własne tekstury i modele). Do tego straszny! :D Oprócz tego, w ModDB i GryOnline.pl są sporo fanowskie kampanie do Amnesia.
No właśnie, z ciekawości pytam, jak osoba niesłysząca reaguje na klimat gry, gdzie dużą rolę odgrywają dźwięki otoczenia. Paradoksalnie mam wrażenie, że grając bez dźwięku w taki gry to jak granie na najłatwiejszym poziomie trudności. Jak to odbierasz?
@Ixomunai Zawsze gram na poziomie TRUDNY. Mimo że jestem niesłyszący, to zawsze noszę aparat słuchowy. Choć nie słyszę tak dobrze dialogi (na głos) i napisy są zawsze mi potrzebne. Ale za to dobrze słyszę hałas i krzyki (czy nawet kroki na podłodze), co wystarczyło mi dla budowanie klimat grozy. :) Wiele razy podskoczyło mi serce od krzyki i niespokojny hałas. ;)
Wątpię, by grając bez dźwięku w taki gry będzie łatwiejszy, bo hałasy pełnią również funkcje ostrzeżenie przed nadchodzące potwory, by gracz będzie miał czas na schowanie spod łóżko. ;) Tak jak było w Metro Last Light (mutanty).
@6
Dzięki za wyjaśnienia. Czy Twoja wada w takim razie nie kwalifikuje się jako "Niedosłyszący"?
za: http://pedagogikaspecjalna.tripod.com/notes/deafness.html