Ekipa GOLa na BN:
Matt >> TriasZdrajca#2912
Danley >> sorcereros#1763
Yasiu >> yasiu071#2359
Orlando >> Orlando#2253
Sizalus >> Sizalus#2832
Sky Angel >> Orlov#2277
Piotrasq>> Piotrasq#2448
Kherlon >> Kherlon#1318
Davidian >>Davidian#2616
Inquisitio >> Inquisitio#2392
toaster >> primeevil#2861
Amadeusz >> Devilizer#2415
BmrQ3 >> Yossarian#2336
flame >> uSki#2129
Yo5H >> ziew#2561
Bajt >> Ariakan#1432
PAW >> PAW#2651
piokos >> Piokos#2496
U.V. Impaler >> Taake#2115
TimDuncan >> Piotr#1949
Defedos >> DEFEDos#2604
Zgred >> Zgred#1623
Rafaloss >> Dantar#2165
Wooler >> Wooler#2172
draco666 >> Dracklus#2819
legrooch >> MPOlegrooch#2535
Bartimaeus>> Bartimaeus#2587
Api15>> Pierozek#2416
Sir klesk >> Saz#2555
Pan P. >> Piotreksz#2985
koniecjestblisko >> Azzie#2833
zela >> Zela#2815
Kiss >> Slejas#2322
Albatros >> Albatros#2840
Narsilus >> Bohun#2611
Revnir >> Revnir#2533
Gjallarhorn >> Werdandi#2312
Kazuya_3 >> Kazuya#2535
MiniWm >> Arutemisu#2142
KuKi|71 >> Kuki#2509
thunderbolt >> Thunder#2629
siwCa >> siwca#2374
QrKo >> QrKo#2724
Eg4o >> Egao#2689
musio3 >> Mooshek#2959
moszeusz >> QBalu#2912
Majezon >> Robertgtdf#2327
SilentOtto >> SilentOtto#2375
Qer-Azghal >> Azghal#2182
gereg >> TessTer#2234
Gregov >> Gregov#2916
_ARTi_ >> Shadowmen#1891
STypoL9 >> Thunder#2374
Fokus25 >> Fokuz#2638
melonixer >> melonixer#1447
zdichuu >> zdichuu#2329
Pawlo94 >> Pawlo03#2704
ciechula >> Ciechuuu#2500
irenicus >> Mareczek#1921
Michael_999 >> Michae1#2551
ANDRE85.... >> Skatesh#2406
Likfidator >> leeki#1652
reksio >> Zmrok#2949
ZŁ >> Zbyluk#2785
Smoleń >> Smolen#2777
Poprzednia część : https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12699766&N=1
z poprzedniego wątku:
Kolejne pytanie. Dziś wypadło mi coś takiego. Porównałem na AH z takimi samymi lub bardzo zbliżonymi statystykami i najtańszy (ale bez gemów) wystawiony jest za 35kk. Następne są po ponad 100kk czy nawet 200kk.
Jaka faktycznie może być realna cena tego bo doskonale rozumiem, że te ceny na AH mogą być z tyłka wyciągnięte.
Ja zawsze wystawiam poniżej najniższej ceny. Nie jestem chciwy i zawsze szybko mi schodzi towar :)
Pytanie do Beziego i Theddasa z poprzedniego wątku - podacie swoje nicki na PSN ? Bo mam zamówiony preorder i tylko czekam na kuriera ;D A poza tym, normal gracie czy hardcore? Bo ja bym skłaniał za hardcore jeśli bym z którymś z Was grał :)
Ja nie mam ps3, mam xboxa.
ale można zacząć tworzyć listę. Na ps3 też niech ktoś zacznie.
XBOX 360
Bezi2598>>Bezi2598
no to na ps3 :
Nick z forum - nick na konsoli
Bloodcast - bloodcast069
up
10 minut temu sprzedało się za 25kk:)
Tak btw to rozeslalem co po niektorym zaproszenia do friend listy ^^
ps. Ktos cos jakis Run :) ? zasypiam... w pracy
Diabolo Czy na PeEs Czy dotarło, sprawdzone 30 min, działa. Na razie wrażeniami się nie podzielę, muszę dłużej pograć, ale to dopiero wieczorem :).
Theddas zamawiałeś preorderem i Ci już doszło ? Bo ja zamawiałem na forumowym sklepie, i wczoraj wysłane. Dzisiaj czekam na przesyłkę. Oby dotarło :D
Edit: Podczas ostatniej aktualizacji przesyłki na stronie UPS piszę że jest jakieś ~~50km ode mnie :D Czyli dzisiaj będę grał :D
Zamawiałem preorderem u konkurencji GOLa i doszło dziś mimo że na ich stronie nadal jest "w trakcie realizacji". Widocznie dużo zamówień i nie nadążają z aktualizacją statusów. Ale to nieistotne, ważne że dotarło :).
Też wieczorkiem coś napisze, zacząłem już grać. Ale pierwsze wrażenie pozytywne. I nie ma 10 poziomów mocy potworów, tylko 8.
Swoją drogą, to ikony interfejsu mogłyby być większe, bo słabo widać cooldown umiejętności, po mimo tego, że gram na niedużym monitorze, a na TV to już w ogóle przerąbane pewnie jest.
Chwilę pograłem - trochę dziwnie, ale przyzwyczaję się. Ogólnie jest fajnie. Podacie swoje nicki na PSN ?
Ale długo się gra. Na PC kampania minęła raz dwa, a tutaj troszkę się to ciągnie. Może mam takie wrażenie, dlatego, że na PC, po premierze nie było jeszcze mocy potworów. Na konsoli od 10lvl gram na master 1 cały czas. Jest to czwarty poziom trudności i walki są sporo dłuższe, bo na normalu zero wysiłku, normal to klepanie przez cały czas kilku przycisków.
Gram sobie czarodziejką. Jestem już pod koniec 3 aktu.
Wygląda na to że ekonomia wersji konsolowej już w najbliższych dniach będzie zrujnowana.
Właśnie przeglądam sobie streamy i wygląda na to że nie ma żadnych przeszkód w powielaniu posiadanych przedmiotów, golda, po sieci krążą screeny gości z paragonem 100.
Trochę szkoda, gold na PC jest absolutnie bezwartościowy przez boty, wygląda na to że konsole czeka ten sam los - i to na dniach.
Jeśli to prawda z tym dupingiem itemów/golda to trochę smutek, no ale było w sumie do przewidzenia znając skalę graczy D3 i "jakość IT" nowego Blizza.
Pomijając ten fakt i to, że przez pomyłkę kupiłem wersję PL zamiast ENG :<... jest fajnie :). Grałem dziś parę godzinek kilkoma postaciami (w tym raz w 2-osobowym co-opie lokalnym) do lvl 5-10 (Leoric), zatem nijak się to ma do przedmówcy, który jest w A3, ale jakieś tam wrażenia mogę już opisać.
Gra na PS3 wygląda OK - nie jest to Uncharted czy GoW, ale takie Dead Nation, co do takiej gry wystarcza. Nie czuję tutaj niedosytu, nie spodziewałem się po prostu wiele więcej :). Dodam, że gram na 50" z odległości ok. 2,5 m. Zastrzeżenia mogę mieć głównie do słabo widocznych ikonek jeśli chodzi o cooldowny umiejętności - nie widać za bardzo czy już się dany skill odnowił czy nie. Nie mogę też się przyzwyczaić do paska życia zamiast kuli :). Sam interfejs jest diametralnie inny niż na PC i wymaga sporego przyzwyczajenia, ale gdy to już nastąpi, to jest efektywny i ergonomiczny. Nie mam tutaj większych zastrzeżeń, wszystko wydaje się być rozsądnie pomyślane.
Niedosyt natomiast mam jeśli chodzi o feeling postaci, tzn. wolałbym tryb bardziej zręcznościowy, gdzie faktycznie manualne uniki robiłyby różnicę vide wspomniane Dead Nation. Tutaj niestety unik na prawym sticku to tylko efekt graficzny, bo daje niewiele - obrażenia od ciosu wręcz można dostać nawet będąc już "dwa uniki dalej", jeśli jego animacja zaczęła się wcześniej. W sumie pierdoła, ale irytująca, bo sprawia, że prawy analog robi wrażenie źle wykorzystanego - ja bym na niego raczej wrzucił celowanie (znowu vide DN). Ale to już mogłoby być za trudne dla casuali ;).
Te wszystkie uwagi pewnie nijak się mają do endgame/inferno gdzie trzeba będzie korzystać ze wszystkich 6 umiejętności by przeżyć (zakładając odpowiednio wysokie MP i brak uber zdupowanego sprzętu) - póki co jest po prostu łatwo, mimo grania na "hard". Ale i tak jest lepiej (trudniej) niż na PC w dniu premiery, gdzie "hard" nie było. Tutaj granie na czymś poniżej "hard" nie ma sensu tym bardziej, że na start dostaje się kilka legendarek znacznie ułatwiających granie, dających np. ogromny bonus do movement speed, co "robi różnicę". Oczywiście itemki te szybko pewnie zdewaluują się, ale jednak boost jest znaczący.
Niemniej, jak wspomniałem na wstępie, gra się fajnie, jest klimat, a gra w local co-opie zyskuje niesamowicie. Przede wszystkim wraca ninja looting :) co w połączeniu z piwem i kolegą siedzącym obok może dać ciekawe efekty ;>. Ogólnie jestem dobrej myśli na kolejne godziny grania. Sam fakt, że chce mi się dalej grać, mimo 300h+ na PC i totalnego znudzenia tamże, świadczy o udanym porcie. Lub moim lenistwie/preferowania kanapy ;).
Witam serdecznie. Już raz uzyskałem tutaj ogromną pomoc za którą dziękuję. Teraz mam taką sprawę. Oto mój barbarzyńca:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/MatiZ-2633/hero/15437593
Gra mi się komfortowo na mp3, po dłuższej przerwie z grą gram sobie po kolei mp, co skończę to zaczynam wyższy. Jestem skłonny coś ulepszyć w ziomku - Myślę nad ias, ale nie orientuję się czego szukać i zamiast czego - Jakich przedmiotów wypatrywać najlepiej? Pieniędzy mam malutko (1 bańkę) więc wiedziałbym do czego ciułać. Dzięki.
W zasadzie, to wszystko jest do wymiany :)
Zobacz na mojego, żeby się zorientować, do czego mniej więcej dążyć.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Piotrasq-2448/hero/9227536
W tej chwili swobodnie latam na mp10.
Aen--> To, że wszystko jest do wymiany to oczywiste:) Jednak wątpię, byś miał tyle złota by coś takiego zrobić. Popatrz na build Piotrasq i się na nim wzoruj. Poszukaj na AH przedmiotów w każdej kategorii i porównaj, który da największy boost w DPS. Wartość 47k jest bardzo niska.
Amulet i pierścienie:
1. Szansa na trafienie krytyczne.
2. Szybkość ataku.
3. Wszystkie odporności
4. Siła lub obrażenia od krytycznych - zależy co taniej kupisz.
Dwie pierwsze najbardziej podbijają DPS.
Bronie, koniecznie dwie z dziurami i jak najlepszymi szmaragdami. Idealnie byłoby mieć furię z gniazdem i w drugiej miecz bądź sztylet, gdyż są one z natury szybkie 1,4 i 1,5 szybkości ataku odpowiednio. Obie z DPS min. 850.
Spodnie są tragiczne! Bierz coś co ma sporo siły i dwie dziury, albo nawet lepiej weź spodnie z zestawu Iny, które dają IAS i +12% szybkości chodzenia. Szybkość chodzenia jest ograniczona do 25%, więc dwa przedmioty wystarczą. Oprócz butów ta cecha jest właśnie w spodniach Iny i m.in. Nadgarstkach Lacuni. Mając te dwa, będziesz mógł zaoszczędzić na butach, gdzie nie musisz mieć +12% movement.
WYciągnięcie tych 100k DPS nie jest wcale takie trudne, a wraz z zachowaniem odpowiednich proporcji innych cech pozwala na bardzo szybkie farmienia do MP4 włącznie, a także dość bezpieczną grę do MP6 np. farmienie kluczy.
Kolejna sprawa to MF, który jest ważny dla postaci nisko paragonowych. Ja robię tak, że bez większych oporów pozbywam się go z jakiegoś typu przedmiotu, jeśli dzięki temu będę mógł grać skutecznie na wyższym MP. Pamiętaj, że kolejny poziom MP to +25% MF, zwiększony GF, zwiększone EXP i większa szansa na dodatkowy przedmiot z potworów.
Ja swoim barbem od początku gry zawsze miałem 0% mf w sprzęcie i jakoś to szło :)
Początkowo też nie zwracałem uwagi na MF, ale jak zrobiłem czarodzieja ze 100k DPS i dużym MF to wkrótce zacząłem sprzedawać przedmioty za miliony na AH:) Ale to były zupełnie inne czasy, wiele patchy temu u zmierzchu mojej złotej ery Diablo 3 tj. momentu gdy zobaczyłem statystyki godzinowe i przeliczyłem to na dni od premiery, i jedynym sensownym wnioskiem było to, że średnia ponad 3 godz. dziennie przy tej grze jest niezbyt zdrowa.
Jak chcesz jeszcze szybciej tłuc mp10 to zamiast frenzy weź hota i zamiast okrzyku overpower z 10cc tylko, że wtedy potrzebujesz trochę więcej odporności na wszelki wypadek ;)
Nie umiem grać hota. Nie daję rady utrzymać furii. Przyzwyczaiłem się do frenzy i raczej nie będę tego zmieniał.
Nie bardzo już mam możliwość zwiększenia all res, chyba, że jakiś cudny triple amu z resami wykraftuję :P
Wróciłem po przerwie do grania w d3, czy ktoś byłby chętny ubić mi ubery? przydało by mi się parę hellfire ringów coby inne klasy podlevelowac przed dodatkiem.
Aha, a co do przedmiotów rare, wypadających z mobków, są jakieś aktualnie coś warte? czy wszystko na przemiał u kowala?
Piotrasq -> nie zapominasz spamować battle rage i sprintu jak się kręcisz ? :P Przy uderzaniu hota nie trzeba w sumie, bo sam się berserk utrzymuje ;)
Theddas ---> Przewrót to nie jest unik. Uniki i bloki dalej są liczone ze statystyk.
Gra jest stosunkowo łatwa, bo drop legendarnych przedmiotów jest potężny. Z jednej elity w III akcie na normalu wypadły mi dwa pomarańczowe naraz. Legendy mają też tendencję dopasowywania się do podstawowego atrybutu postaci. W rezultacie 90% klamotów, które nosi mój mnich (wszystkie legendy z dropu), mają duży bonus do DEX. Dlatego od razu lepiej jest wbić na wyższy poziom trudności, albo w trakcie gry, w zależności jak zbyt lekko nam idzie.
UV -> Wiem wiem, po prostu żałuję, że nie ma chociaż opcji włączenia trybu bardziej zręcznościowego, gdzie obok liczenia hitów ze statystyk brana by jeszcze była pod uwagę faktyczna zręczność gracza trzymającego pad. Skoro już dodali ten "przewrót" to mogli pójść po prostu krok dalej :).
Drop przedmiotów legendarnych - w A1 (na normalu oczywiście) nie dropnęło mi kompletnie nic, nie było też klejnotów czy itemków socketowanych. Natomiast od A2 faktycznie dropnęło już koło 10 legendarek, większość z socketami, i zaczął się też drop klejnotów. Paradoksalnie zatem od A2 gra jest jeszcze łatwiejsza, mimo że ogólnie od początku jest łatwa. Mogę też potwierdzić, że dropią głównie itemki pod klasy aktualnie biorące udział w grze.
Natomiast nie do końca zgadzam się, że lepiej jest wbić od razu na wyższy poziom trudności - testowałem chyba wszystkie poziomy (na normalu) i nie obserwuję lepszych dropów, a i przyrost expa jest praktycznie identyczny - w sensie, że w danym miejscu fabuły mam podobne levele postaci, które od początku grają tylko na easy/medium, jak i tych które grają na hard+, a jedynie dotarcie do tego momentu zabiera więcej czasu - zatem po co się "męczyć", skoro i tak norm/nm/hell to przystanki przed inferno konieczne do odbębnienia, a 99% itemków na nich zdobytych pójdzie do kosza, bo na inferno i tak będą lepsze. To nie Demon/Dark Souls gdzie itemki z NG praktycznie były takie same w NG+(++++...) - IMHO nie ma sensu "farmić" niczego poza inferno, tylko jak najszybciej wbijać na 60 lvl. Ja obecnie gram na medium/hard, bo żenady z easy gdzie mobki same się o mnie zabijają nie zniósłbym, ale jednocześnie sztucznie przedłużać rozgrywki podwyższając MP przed inferno raczej nie będę, bo nic to nie daje ani od razu ani w długim terminie :).
Odnośnie jeszcze wersji na PS3 - gram głównie lokalnego co-opa wizard+shaman, zatem chyba dwie najbardziej "efektotwórcze" postacie, a mimo to gra chodzi płynnie - zdarzają się oczywiście framedropy, ale poniżej rozsądnego poziomu fps nie schodzą. Nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, która na PC była nagminna, by gra coś uciążliwie doczytywała (szczególnie zaraz po włączeniu), lub by cokolwiek tego typu przeszkadzało w rozgrywce. Co szczególnie ciekawe, bo PC mam raczej z wyższej półki, a jakie są bebechy PS3 to wszyscy wiemy. Mamy oczywiście włączone wszystkie efekty, paski, cyferki z obrażeniami itp. - nie ograniczamy się w niczym. Duży plus tutaj za konwersję i optymalizację.
Sam local co-op jest bardzo fajny. Postacie się przenikają, zatem nie można sobie przeszkodzić blokując się, co z jednej strony pomaga, a z drugiej czasami potrafi zmylić, można się jednak do tego przyzwyczaić. Ekran nieco oddala się gdy postacie się oddalają od siebie, można też w prosty sposób wykorzystywać specyficzną mechanikę tego co-opa w sytuacjach ekstremalnych - jak ktoś jest przyblokowany np. przez moby to wystarczy nie dotykać pada, a druga postać odbiega poza ekran i pierwsza jest automatycznie do niego teleportowana, o ile oczywiście wcześniej nie zginie ;). Prościej też jest w walkach z bossami, bo nie trzeba ryzykować/tracić czasu na wskrzeszenie towarzysza - ten sam się wskrzesza naciskając klawisz i czekając pare sekund - róznica oczywiście jest diametralna przy niektórych bossach. Jeśli na inferno też tak będzie to jest to spore ułatwienie. Ogólnie local co-op oceniłbym jako bardzo dobry, ale jednak o punkt niżej niż niedoścignione dla mnie Dead Nation. Niemniej spokojnie jest to top3 na PS3, szczególnie że można grać w aż 4 osoby.
Co jeszcze... Dropnięte itemki mają ikonki (zamiast nazw znanych z PC), ale znikają one po jakimś czasie i potem ciężko zauważyć gdzie co leży, trzeba podejść - przydałaby się jakaś opcja typu "podświetl wszystko" z PC, ale jej nie znalazłem (słabo szukałem?)... Bardzo brakuje mi też dokładnych porównań znanych z PC co się zmieni po założeniu danego itemka - tutaj mamy ikonki strzałek dla obrażeń/pancerza/zdrowia, ale żeby się przekonać ile dokładnie więcej tych obrażeń będę miał to muszę dany item założyć i sobie samemu policzyć. Nie wiem z czego tak przykre rozwiązanie wynika, bo chyba nie z założenia, że graczy konsolowych cyferki nie interesują... Sam interfejs ma kilka bugów, np. zmiana niektórych umiejętności nie powoduje automatycznego odświeżenia statystyk postaci, trzeba wyjść i wejść w nie ponownie - niby pierdoła, ale potrafiąca wprowadzić w błąd - odkryłem takich pierdół póki co kilka, żadna nie jest groźna, ale każda jest irytująca.
Ogólnie jednak gra się nadal bardzo przyjemnie, co jest miłym zaskoczeniem po nieudanych próbach powrotu do wersji na PC. Wszystko i tak pewnie okaże się dopiero na inferno, ale póki co przede mną co najmniej kilkadziesiąt godzin gry, by się o tym przekonać :).
PAW ---> ale jak nabić furię ? Widziałem kiedyś twój build: hota na lpm, a berserk na ppm i nie mam pojęcia w jaki sposób nabijasz furię :)
Ktoś wie jak używać kalkulatora skilli na stronie blizza, bo albo robię coś źle albo jest to bezcelowa sztuka dla sztuki. Poustawiam sobie skille i nie mam z tego żadnych użytecznych informacji.
Piotrasq -> 4-5 uderzeń nieaktywnym młotem, bądź 4-5 ciosów przyjmij 'na klatę', wtedy włączasz battle rage i jedziemy :))
Diablo na PS3. Paragon lvl 7. Dropy:
- Zunimassa set
- Skorn
- Hellfire Ring (ubery to się robi samemu na MP1 (MP7 PC)
Lecę WD jak burza.
Jeżeli tak ma wyglądać loot 2.0 to potwory będą ginęły od naszego pierdnięcia na mp10... więc sensowne by było zwiększenie siły potworów lub dodanie nowych mp.
No chyba, że celują w dodatek i lvl 70, ale chyba tam będą jeszcze lepsze itemy.
No cóż... teraz będzie tak łatwo, że jedyną przyjemnością będzie znajdywanie coraz lepszych przedmiotów, bo teraz to chociaż czasem trzeba się pomęczyć z elitami na mp10 jak się nie jest barbem ;)
Mam Pasterski Kostur, biegam wokoło szkieletu krowy w Akcie I jak pojebany i nic się nie otwiera. Jak to gówno uruchomić, bo baba mi łeb suszy że "Tyle czasu mamy Diablo a nie widziałam jednorożcóów!"?
Skoro masz Pasterski kostur to oczywiście próbujesz otworzyć poziom na normalu, prawda ?
Na nastepnym poziomach recipa jest u handlarza w ostatnim akcie?
Tak, obok uzdrowiciela można kupić, tylko trzeba ustawić quest po zabiciu izuala, chyba że coś zmienili.
[36]--> Oto pierwsze efekty trybu offline i przechowywania save'ów na konsolach. Wracają czasy Diablo 1, gdzie każdy miał postać 'podrasowaną' w taki czy inny sposób. Jeszcze kilka tygodni i w konsolowym trybie sieciowym co chwila będziemy spotykać jakiegoś gracza na sterydach z 1 mln DPS. Choć w sumie dobrze Blizzard zrobił. Konsolowe D3 przypadnie do gustu wielu osobom, które zawiodły się na wersji PC.
Ja tam nie gram w H'n's z przypadkowymi graczami, wole solo albo z kolegami wiec jak ktos sobie chce psuc zabawe to niech sobie psuje.
W tym Diablo konsolowym tylko mnie jedno niepokoi - nie wiem czy za czesto nie beda leciec te legendarne na inferno.
A wiecie moze jak na konsoli wyglada moc setowego itemu (ponoc rzadszego) w porownaniu z legenda?
Normalnie gram na mistrz i lub 2. Wczoraj włączyłem diablo na NIECAŁE 30 MINUT i zdobyłem 4 przedmioty legendarne i to na niskim poziomie trudności.
OGROMNY wyciek dotyczący Reaper of Souls - http://www.diablofans.com/news/2019-spoilers-ahead-diablo-iii-expansion-reaper-of-souls-datamining-post-bosses-game-modes-clans-ladders-and-more/
Uwaga na spoilery, można znaleźć info na temat WSZYSTKIEGO - nowych skilli, questów, journali, bossów, animacji, enchantingu, achivementów, efektów legendarnych itemów i wiele innych.
spoiler start
PS. LADDERRRRRRR
spoiler stop
Wczoraj w akcie pierwszym na normalu wydropiłem 2 legendy, dzisiaj w 2 akcie na normalu, poziom wysoki-mistrz1 dropnąłem 4-5 legend. Ogólnie nieźle się sypie ten szajs, itemy fajne dropią.
Wzgledem lootu wersja konsolowa wydaje sie byc w rozkroku miedzy tym co jest na PC a tym co bedzie po dodatku. Sama gra nie wyglada by sie zmienila, jedynie kwestia sterowania. Z drugiej strony dodatek najpierw trafi na PC a kiedys tam na konsole, taka jest przynajmniej aktualna wersja.
Osobiscie nie gralem w wersje konsolowa, opieram sie na tym co widzialem.
Powiedziałbym nawet, że drop legend w konsolowej jest momentami przegięty. Wypadło mi tyle gratów, że solidnie zaspokoiłbym kilka postaci ;) W pecetowej nigdy nie rozłożyłem na składniki tylu legend co w konsolowej, choć grałem kilkanaście razy krócej. Inna sprawa, że crafting w D3 na PC też nie ma większego sensu ;)
Tak czytam sobie przecieki ze zmienionymi skillami i widzę, że znowu zamierzają zniszczyć WW barba. Jak zwykle będą się tłumaczyć, że to w ramach poszerzania wyboru buildów. Owszem - pewnie ponad 90% barbów tym gra, ale zamiast dać buffa innym skillom, to będą nerfili WW.
Mam nadzieję, że w finalnej wersji to się nie sprawdzi.
Ja pewnie i tak przeskocze na Templara jak bedzie fajny, Barba mam juz dosc, a jedyne co mnie przy nim trzyma aktualnie to Paragon i MF od niego+ze sprzetu. Gram na tyle malo obecnie ze nie oplaca mi sie innymi nieubranymi klasami :).
Kupa211 - według mnie się opłaca wydać tą kasę na edycję konsolową. Co prawda drop legend jest stanowczo za duży, bo w 2 akcie normal wydropiłem 5 legend, dzisiaj w 3 akcie 6 legend + plan na legendę, troche tego za dużo, no ale nie ma na co narzekać. Ogólnie gra jest fajniejsza na konsoli wg. mnie.
Mi na normalu też leciały co chwile. Od połowy nightmaru coraz mniej, na całym hellu praktycznie kilka.
wazne zeby dalo sie zdecydowac czy postac ma byc ladderowa czy nie, ewentualnie zeby po resecie dalej mozna byl nia grac. Nie lubie zaczynac od poczatku n razy.
Nigdy tez nie przejmowalem sie ladderem, resetowali go na tyle rzadko ze w miedzy czasie przestawalem grac i kasowali mi postacie :P.
Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z ladderem? Grałem w Diablo 2 na bnecie, ale nie tak długo żeby ten temat ogarnąć. O co tam chodzi ? Ranking najlepszych niszczycieli demonów, coś takiego ?
Generalnie chodzi o to, że po resecie laddera zaczynasz grę od początku. Bez kasy, ekwipunku i doświadczenia. Całkowity fresh start.
Dobra, ja mam pytanie, może ktoś się orientuje. Pykam sobie na PS3, pewnie będę szedł w build Zombie Dogs, bo mi się strasznie spodobał na PC.
Teraz tak - na YT widziałem filmik gościa, jak wydropił na koszmarze Homunkulusa z wymaganym levelem bodajże 42. Czy jest szansa znaleźć go na Inferno? Wiecie może jak działa drop na konsoli?
Dodam, że ja znalazłem powiedzmy Kuszę Ordona na normalu z dmg jakoś koło 40, ale i na hellu z dmg już ponad 500...
Czy wszystkie przedmioty dropią na każdym poziomie trudności, tylko z odpowiednio dobranymi pod level statystykami, czy jak to jest?
PS. jak ktoś chce pograć, to ID w sygnaturce - śmigam szamanem, wczoraj wszedłem na Inferno właśnie.
Taki zdaje sie byl plan w Loot 2.0. Kazdy legendarny moze wydropic na kazdym poziomie trudnosci.
Jesli wiki nie klamie to na pc byl to przedmiot na 57 poziom.
http://diablo.wikia.com/wiki/Homunculus_(Diablo_III)
No właśnie, na PC on spadał na Hellu w okolicy trzeciego aktu, bo tam był najlepszy monster level pod ten przedmiot - na Inferno już się go nie dało znaleźć.
Gdzieś czytałem na forum Blizz'a, że na konsoli jest tylko coś na kształt Loot 2.0, ale nie jest to finalna wersja tego, jak ma to wyglądać na PC. No nic, chyba pozostaje szukać i mieć nadzieję.
Na konsoli legendy wypadają niezależnie od poziomu trudności i w zależności od tego różnią się statsami.
Lepiej żeby Loot 2.0 nie wyglądał tak jak na konsoli ;)
No cóż wolałbym żeby Blizz postarał się jakoś naprawić AH, a nie całkiem usuwać, no ale może wyjdzie to na zdrowie :P
Wszystkiego bym sie po blizzardzie spodziewał, ale nie takiego ruchu. Szkoda, że tak późno.
Skoro tak odważnie postępują, to jeszcze mogliby wywalić jeden poziom trudności :)
Wiem, że zdania graczy będą podzielone. Gold AH miał dla niektórych graczy swoje plusy, chociazby szybkość w "ubieraniu" postaci. Dla kogoś, kto od początku planował grać raczej niewiele, było to dobre rozwiązanie. Też początkowo się z tego cieszyłem, ale później mój zapał nieco ostygł. Zaczęła się era zupełnego braku progresu w wylootowanych przedmiotach. Alkaizer runy w te i we w te, tylko po to, by nazbierać szmelcu i liczyć, że ktoś go kupi na AH, aby mozolnie dojść do tego 200 kk złota i kupić przedmiot podnoszący statystyki.
Zanim jeszcze wciągnąłem się w spiralę zła, zwaną AH, gra sprawiała mi więcej frajdy, bo to, co podnosiłem z ziemi dość często poprawiało mi parametry.
Druga sprawa jest taka, że przed premierą RoS, zespół będzie musiał nieco zmienić podejście do chatu. Umożliwić może jakieś trade-kanały, wprowadzić avatary, nieco zająć się socjalną kwestią tej gry.
Wiem, że mogłem nie korzystać z AH, ale dla mnie, w grach gdzie loot można łatwo i swobodnie sprzedawać, trade zaczyna często być celem samym w sobie :P. Pamiętam pewne patologie, że zamiast nabijać levele, odświeżałem tylko AH, czekając, czy item X mi się sprzeda :). W pewnym momencie zastąpiło to całą radość ze wszystkiego innego.
Tak już mam. Teraz nie będzie kusić :). Jestem oczarowany.
Ja też lubiłem handelek. Tak samo było w Guild Wars. Handlowałem i w grze i na guru aukcjach. Byłem całkiem bogaty :)
Teraz mam mieszane uczucia. Niby w D3 nie handluję dużo, bo nie mam czym ( bo nic nie leci ), ale główną postać mam w 90% ubraną z AH. Gdyby nie to, pętałbym się gdzieś dalej na mp3 i na pewno nie miałbym paragona 100 :)
Ale jak faktycznie poprawią dropy, to może nie będzie żal AH.
EDIT: tylko co potem będzie walutą wymienną ? Gold będzie bez sensu, bo ci co mają kasę, to nakupują go na zapas na RMAH.
To jest chyba jedna wielka niewiadoma. W D2 jak leciał SOJ, to leciał SOJ i każdy wiedział, jakie to ma z grubsza staty. Teraz, jak ktoś napisze, że ma Manticore, to ... wiele to nie mówi ;).
Myślę jednak, że rynek się jakoś ustabilizuje. To, że jakaś waluta będzie istniała, wydaje mi się pewne :).
Kapitalna wiadomosc :) znow czlowiek zacznie przeczesywac fora/chaty za przedmiotami na wymiane ^^
Czesc
Mam dzisiaj troche czasu... tak do 15 - moze bylby ktos chetny zrobic ze mna ubera? Poki co mam tylko jedna machine ale wlasnie zabieram sie do grindowania klucznikow.
Saz#2555
Sir klesk ---> Jak mi dziecko pójdzie spać w poobiednią drzemkę, to złapię Cię na BN-cie. Może się uda. BTW. A jakie MP?
Przygód @ PS3 ciąg dalszy.
Na 53 lvl (nieśpieszny A2HELL) poleciał mi 1h "Obcinacz" ~960 dmg. Standardowo lecą tu bronie 1h 250-400 dmg, zatem albo bug albo nie wiem co. Po założeniu dps mi skoczył z 13k na 35k. Tyle (afair) na PC miałem po dłuższej grze na inferno, bo wchodząc na inferno to kojarzę wartości coś rzędu 10-15k i mozolną orkę A1 wspomaganą AH (oczywiście mowa tu o maju 2012). Co dalej... cała masa low lvl itemków z 200+ int, w efekcie mam int ponad 2300, a to więcej niż miałem na PC po 300h gry. Oczywiście sam int nie gra i tym samym daleko stąd do 150k dps, które miałem na PC (brakuje as, cc/cd), ale w tym tempie... no zobaczymy.
Ah ile ja sie naplakalem w akcie 2 :D az mi sie pszczoly po nocy snily ;)
Czy tylko mnie sie wydaje ze loot troche poprawiono :) ?
ps. Zapiszcie mnie do konkursu na idiote roku :) wlasnie zrobilem factory reset... zgadnijcie gdzie mialem authenticator...
Swiezutki Skorn jeszcze cieplutki ! :) wiem wiem ze staty nienajlepsze... ale co drop to drop ^^
Oni chyba na głowę upadli ! Chcą robić lvl cap w RoS :
•Critical Hit Chance - *You may have a maximum of +40.00% Critical Hit Chance from items.
•Block Chance - *You may have a maximum of 75.00% Block Chance.
•Critical Hit Damage - *You may have a maximum of +250.00% Critical Hit Damage from items.
•Movement Speed - *You may have a maximum of +25.00% movement speed from items
•Gold Find - *You may have a maximum of +300.00% Gold Find.
•Magic Find - *This increase is diminished for rare and legendary and set items.
•Magic Find - *You may have a maximum of +300.00% Magic Find.
•Attack Speed - *You may have a maximum of +40.00% Attack Speed from items.
IAS i Crit dmg już w tej chwili mam dwa razy więcej...
hmm tzn co chca zrobic ? Max Cap z itemow a powyzej capu to paragonem bedzie sie podnosic :) ? hmmm
Dlatego nie czytam informacji co tam wyciagneli.
Raz ze niewiadomo czy zostanie i w jakiej formie, dwa niewiadomo jak sie przeklada na reszte gry.
Bedzie oficjalne info, bedzie mozna sie martwic albo cieszyc :).
Mnie to odpowiada, może zmusi do jakiejś kombinacji z odpowiednimi legendary (które jak wiadomo będą miały diametralny wpływ na niektóre skille), zamiast ślepego ładowania w crit chance + crit dmg + IAS + main stat na każdym możliwym slocie.
Może dzięki takiemu drobnemu fixowi w grach publicznych spotkamy wreszcie kogoś kto nie jest:
a) WW/HotA barbem,
b) WW/Archonem,
c) Zombie Bears WD,
Niespiesznie przeszedłem sobie inferno @ PS3.
Na koniec gry moja postać - wizard - ma nieco ponad 100k dps i nieco ponad 100k life'u. Na początku inferno było to odpowiednio ok. 80k/80k. Niczego nie grindowałem, po prostu ubierałem przedmioty, które po drodze wypadały. O ile dps to nic nadzwyczajnego (chociaż taki na PC osiągnałem po 200h gry w tym 150h grindu + AH), to ilość życia jest zatrważająca, na PC chyba nigdy nie przekroczyłem 40k (wizardem). Jeśli do tego dodamy solidne resisty i odnawianie życia na poziomie ~3-4k na sekundę oraz potiony odzyskujące zawsze 60% life'u (przy takiej ilości to 60k life'u) to granie na poziomie "średnim" (czyli normalnym) na inferno jest tak żałośnie proste, że woła o pomstę do nieba. Praktycznie każdy mój item ma +200-400 int i +200-400 vit... Przy takich statsach poziom "easy" nie powinien istnieć, "medium" powinno nazywać się "very easy", "hard" -> "easy", a dopiero Master1 mógłby ubiegać się o miano "medium", bo dopiero tam można zginąć jeśli się człowiek zagapi i będzie stał w ogniu przez 15 sekund dłubiąc w nosie. Pojechali troszkę po bandzie tutaj, bo jednak po premierze D3 na PC przejście inferno było jakimś tam wyzwaniem i zrobienie tego w maju/czerwcu 2012 było powodem do dumy, a teraz gra przechodzi się sama i pozostała jedynie pogoń za coraz większym dpsem lub odsprzedanie gry. Coś jest nie tak jeśli najtrudniejszym momentem w grze jest moment jej rozpoczęcia tj. do czasu zdobycia pierwszych lepszych itemków...
Aha, co-opujący ze mną 90% czasu gry WD skończył inferno z 70k dps i 120k life, więc to nie jest tak, że tylko ja to odczułem :).
Pomijając tę kwestię to nie zmieniam zdania, że na PS3 gra się bardzo dobrze, szczególnie co-opa.
MiniWm ja czytałem że grę przerobią tak że 60 wybijesz tylko mając dodatek kupiony i potem 70 jak go dadzą
Hmmm myslicie ze warto kupic schemat helmu dowodzenia :P ? po dodatku pewnie ;) cos z crafcenia sie zarobi...
Zauważ, że po dodatku przedmioty będą miały max ilvl 70 albo nawet 73. Nie wiadomo też co się stanie z recepturkami. Jeśli pozostanie to przedmiot na ilvl62 będzie bezużyteczny.
Kolejna sprawa to loot 2.0. Coś mi się wydaje, że przy dobrych dropach nikomu nie będzie chciało się bawić w craftowanie. Co najwyżej będzie się modyfikować posiadane przedmioty zmieniając im affixy u mistyka.
Jak przenieść swoją postać z jednego Xboksa na drugi?
mimo, że szkoda mi było mojego barba paragon 18 i DH paragon chyba 10, to jednak zdecydowałem się na diablo w wersji na PS3 (no dobra - platyna jest dość łatwa:) i muszę przyznać, że gra mi się o wiele lepiej. Pomijając już, że mój komp jest kilkuletni i łapał czasem dziwne lagi, to jednak gra na dużym TV w fotelu jest wygodniejsza.
Sterowanie padem jest wyśmienite i w grze zupełnie nie przeszkadza. Mogliby jedynie trochę poprawić ekran ekwipunku bo mam wrażenie, że wykonuję ze 20% kliknięć zbytecznie.
jakby ktoś chciał pograć wspólnie to mój PSN ID LwiaNerka
jestem dopiero na początku, ale dość szybko mi idzie - w końcu fabułę poznałem już kilkakrotnie:) więc teraz mimo że to nowa gra to tylko klik skip klik skip:)
Dziala wam D3? Jak chce sie zalogowac na konto to mi wyskakuje ze Wystapil blad podczas pobierania licencji do twojego konta ... ?
Pamięta ktoś taką stronkę, która pokazywała procentowo jakie buildy i skille są najczęściej używane na BN ?
Wiem, że wszyscy grają w diablo 3, ale mam parę pytań odnośnie dwójki.
1. Czy merc ma jakieś ograniczenia odnośnie liczby aur, które może mieć na sobie? Przykładowo, jeśli ubierzemy merca z 2 aktu w Bramble, Dream i Pride - będzie miał wszystkie 4 aury (w tym jedną swoją)?
2. Czy te same aury się kumulują? Chodzi mi o Dream w tarczy i hełmie równocześnie?
3. Czy lightning mastery u sorc ma jakiś wpływ na noszony Dream?
Jeżeli dobrze pamiętam, to dwie aury na pewno mój merc miał. Więcej, to nie wiem.
Reszty już nie pamiętam.
Albatros -> nie ma ograniczenia, może mieć 4 aury.
Te same aury się nie kumulują, będzie wzięta najwyższa wartość z dwóch.
Lightning mastery raczej nie ma wpływu, jeżeli grasz light sorc to daj mercowi infinity a będzie zdejmował niewrażliwości na błyskawice ;)
Czyżby następca Lord of Destruction?
http://us.battle.net/d3/en/blog/11516518/reaper-of-souls™-first-look-adventure-mode-11-8-2013
Adventure mode zapowiada się świetnie.
Panowie mam problem...
... kupiłem dzisiaj Diabełka na PS 3, na opakowaniu mam jak wół napisane "Zawiera Infernalny Hełm", niestety w pudełku nie ma żadnego kodu?! Jak to możliwe?! Gra nowa zafoliowana kupiona w Saturnie.
Pozdrawiam
Do czasu Loot 2.0 nie gram w ogóle SC i wreszcie skończyłem Inferno na HC. Za siódmym podejściem. Ale musiałem wydać całą kasę, którą zarobiło 6 poprzednich postaci.
W międzyczasie próbowałem Path of Exile, ale po trzecim BSOD, który położył mi system nie będę więcej tego gówna instalował.
Za to gram namiętnie w Hearhstone: Heroes of Warcraft. Jak wyjdzie open beta - polecam. Oderwać się nie można :)
Piotrasq, Ty na HC to chyba żeś się więcej dorobił niż ja na SC ;-) Graty!
Szkoda, że postacie HC jak deadną nie przechodzą na SC jak w Path of Exile. Ja często padam już przy logowaniu do gry kiedy pierwszy kontakt z potworami powoduje u mnie 10 sekundową zacinkę...
Panowie jakie pierscienie :) ?
Arutemisu#2142
Piotrasq ---> Ha ha a ja specjalnie diablo 3 zainstalowalem na HDD nie SSD....
Około 15-20 godzin na każdą martwą postać i 25 na ostatniego monka.
Coś koło 100h będzie.
Chłopaki już mają betę RoS, np. http://www.twitch.tv/moldran
Wielkie, wielkie zmiany na duży plus.
A ślinka cieknie...
UVI - machniesz o swoich wrazeniach jakis tekst, czy do czasu recenzji nie mamy już na co liczyc? :)
UVI, sam tego chciałeś...
....kiedy GTA V na PC?
i oczywiście:
- Kto to jest Hiszpania?
- Dlaczego jest Hitler?
- Cóż jest prawda?
- Gdzie był ten garbaty blady staruszek, na którego wołałem tata, kiedy popsuła się karuzela?
- Co było atu w Monachium?
- Ho-ho beriberi.
Na świeżo po ubiciu Butchera, Crusader 21 - bez ruszania Aktu V i Adventure Mode:
- Loot bardzo wyważony, dropów ogólnie mało. Nie ma domu aukcyjnego, więc trzeba polegać na dropie, kowalu lub na vendorach (w pierwszej fazie ma to jeszcze jakiś sens). Wypadła mi dotąd jedna legenda (z Butchera), więc trudno powiedzieć czy jest tak jak na konsoli, że wszystkie legendy mają zawsze wbity skill kluczowy dla postaci. Mój amulet nie miał. Na konsoli wypada też znacznie więcej legend, na tym etapie miałem trzy albo cztery. Zmiana na plus moim zdaniem.
- Białe graty trzeba bezwzględnie zbierać i mielić u kowala, bo wszystkie bazowe przedmioty w craftingu wymagają nowych scrapów. Kowal kuje mało w pierwszej fazie, ale kilka przedmiotów z craftu noszę. Można wytrenować kowala ponad 10 poziom, co owocuje nowymi przedmiotami do craftu, ale nie mam pergaminu..
- Crusader ma ciekawy zestaw skilli, generalnie da się z tego poskładać kilka interesujących buildów, ale na tym etapie gry trudno wyciągać wnioski, zwłaszcza, że przedmioty to loteria i ubiera się ich dużo więcej, niż na endgame. Dużo ataków obszarowych i sporo pomocy w defensywie. Jest odpowiednik aur/mantr w postaci praw - każde z nich dodaje mniejszy bonus pasywnie (co znaczy, że działają cały czas jeśli mamy je wybrane w zestawie) i większy przez kilka sekund, jeśli go aktywujemy. U Crusadera kluczem są tarcze, można nosić dwuręczne bronie, jako jednoręczną, jeśli aktywujemy jeden z pierwszych skillów pasywnych.
- Nie ma MP z tego co widzę, całkowicie wyparło je pięć poziomów trudności, które działają niezależnie od standardowych poziomów Normal, Hell itd. Ostatni poziom dostępny tylko dla postaci 70+, co znaczy, że po zmianach w patchu, bez dodatku i tak się nie obejdzie. Wariant Hard jest lekki na start (nie ubili mnie ani razu), ale trzeba się namachać.
- Dodano bardzo ładną mapę lokacji w Akcie, na której zaznaczono waypointy. Można z jej poziomu przenieść się do dowolnego waypointu za pomocą Town Portala. Przyda się w gonieniu po klucze i inne takie.
- Paragony dają dużą nadzieję na kombinowanie w endgame. Po skopiowaniu na PTR postaci, gra wybiera najwyższy paragon i traktuje go jako podstawę dla wszystkich pozostałych postaci. Punkty z paragonu można przyznawać także świeżym postaciom, co daje pewien bonus na start. Umiejętności w paragonach podzielone są na 4 grupy, gra rozkłada je nowym postaciom po równo. Nie wiem jak będzie po wejściu na nowy poziom, bo jeszcze nie grałem starymi postaciami, ale przypuszczam, że po prostu jedna grupa dostanie 1 punkt do rozdysponowania.
Ktoś chce klucz do Hearthstone ? Blizz mi przysłał, a już mam z Gola.
Hmm... Grając w HC wymyśliłem nowe wyzwanie. Nazwijmy go HC speedrun. Zasady są proste:
- zero farmienia,
- zero expienia,
- gramy na MP0,
- cały czas robimy questy i nie odwiedzamy zbędnych lokacji,
- jeśli zrobimy wszystko co było do zrobienia w danej lokacji nie wybijamy dalszych stworów tylko idziemy dalej.
- można ubierać dowolne przedmioty,
- można kupować przedmioty z AH, ale tylko za uzbierane złoto,
- [opcjonalnie] nie sprzedajemy przedmiotów na AH.
To wyzwanie powinno być znacznie trudniejsze od MP10 hardcore bez AH, bo tam można spędzić dowolną ilość czasu na wbijaniu lvla i farmieniu w bezpiecznych lokacjach.
W moim wyzwaniu zrobi się wesoło, gdy np. z 30 poziomem trafimy na drugi akt koszmaru, ale gra powinna być bardziej dynamiczna od mozolnego farmienia na MP10.
Tylko że właśnie opisałeś normalną grę na HC. Wszystkie moje postacie grały zgodnie z tymi punktami, oprócz ostatniego. Nie sądzę, żeby ktoś grał na HC inaczej :)
Patrzyłem jakiś czas temu na Twoje postacie i no właśnie niewiele z nich dotarło do inferno:)
Jest też jeden ważny szczegół, każda z postaci dysponuje tylko swoim własnym złotem. Jak masz uzbierane z pół miliona złota, to żaden problem wymieniać ekwipunek, ale dysponując tylko tym co się zbierze raczej trudno o regularne wymiany na AH całości ekwipunku.
Mam ogólnie zamiar zagrać w HC w taki sposób niebawem i chyba wybiorę szamana do tego celu. Najpierw jednak będę kombinował barbem z którym utknąłem pod koniec pierwszego aktu piekła. Przy kosturze kazrów prawie zawału nie dostałem. Fioletowy + żółte byczki z arcane i unieruchomieniem + drzewko z trucizną. Jeszcze tak niskiego stanu zdrowia nie widziałem u mojej postaci. Potem się jeszcze okazało, że miałem złą miksturę podczepioną w slocie, ledwo zdążyłem otworzyć ekwipunek i ręcznie wypić.
Chyba muszę trochę lvl podbić, bo gra się robi zbyt ryzykowna bez +all res na tym etapie, a na AH ceny nie zachęcają.
A - nie korzystając z golda zarobionego przez padłe postacie ? No to jest wyzwanie. I marne szanse, bez broni z -15 lvl req :)
Nowe zmiany w skillach.
Zniszczyli oczywiście mojego ulubionego ww Barba (kij im w oko).
Za to zbuffowali dwie inne postacie, którymi gram najczęściej: tornado monka i sleet storma wiza.
http://www.diablofans.com/news/2252-reaper-of-souls-highlights-all-class-changes/
Z tego co widzę zabili też Archona:
"Each enemy killed now increases damage by 6% (previously increased Archon duration by 1 second)"
Piotrasq- polecam build oparty na seismic slamie, w ROSie będzie występował pod inną postacią, ale wciąż będzie dostępny, a daje mnóstwo frajdy.
Jak ktoś chętny to mam klucz do HS :)
Jak nadal nie ma chetnych to moge poprosic dla kumpla. Od miesiaca mnie meczy kiedy premiera open bety.
Ja chyba też gdzieś mam na mailu klucz do HS. Przysłali mi z 2 tygodnie temu, mimo, że grę już mam.
Ku mojemu zdziwieniu dostałem się do zamkniętej bety, także radze wszystkim posprawdzać konta battlenet czy także nie dostaliście klucza do niej ;)
BTW ruszył PTR z nowym patchem, śmiesznie bo wykraftowane amulety mają wymagany poziom postaci 61 i się nie da ich używać :)
Tłok na serwerze, że szkoda gadać. Byłem 221 w kolejce, no to zostawiłem komputer na kilka minut w spokoju. Wracam, błąd autentyfikacji, kolejne logowanie... 559 w kolejce milutko:)
Odpuszczam sobie, pogram w HearthStone'a.
Już się pogubiłem. Nie wiem czy mam betę, czy PTR. Jak włączam grę to jest logo ROS, ale nie mogę wejść do gry bo jest kolejka.
Na PTR jest klient z ROS, ale normalni gracze mają dostęp tylko do zawartości podstawowej, a osoby z dostępem do zamkniętej bety będą mogły grać 6-tą klasą, wejść na 5-ty akt i wbić 70 poziom.
Tak mi sie dzis przypomnialo.
Za czasow premier D3 byly problemy z serwerami ktore cofaly progres i powodowaly rozne bugi. Jednym z nim bylo to co na screenie. Orientuje sie ktos czy Blizz jakos to naprawia poprzez support, czy jestem juz na zawsze skazany na ten bug, ktory mnie frustruje zawsze jak go zobacze? :).
Zassalem tez PTR... tyle ze wywala ze nie mozna sie zalogowac, no nic wroce z roboty jutro to moze sie uda.
Da się wyłączyć dodawanie mnie do friendsów ? Ilość gold spamu mnie ostatnio przytłacza...
Na keye 140 zł, na amazonie 33 funty. Bez tragedii, bez rewelacji...
Nie wiem czemu, ale na PTR Diablo 3 chodzi dużo lepiej niż normalna wersja. Mam dosyć słaby komputer i często występowały jakieś przycięcia, a na PTR już w ogóle mi się nie zacina. Ktoś jeszcze zauważył jakiś wzrost w wydajności?
Pograłem trochę na PTR. Da się grać starym buildem ww, ale jest teraz strasznie wolny. Na nowych zasadach mam połowę hp, ale i tak moby nic mi nie robią.
140 zł za dodatek typu 1 akt, 1 postać i parę zmian do przeciętnej w sumie gry? No, może ktoś to kupi :).
I ja NIE, dopoki nie zlikwiduja tego zalosnego doczytywania sie i haratania dyskiem.
Panowie, jesli chce przetetowac wersje beta patcha 2.0.1 to musze sciagac calegą gre od nowa? Bo na pasku jest ze pozostalo 15 gb do sciagniecia...myslalem, ze dociagnie mi tylko tego patcha :o
Nie bede gorszy i tez powiem ze kupie, ale w pudeleczku, na premiere.
Za to autor posta 153 mam nadzieje ze nie oczekiwal innej reakcji.
Panowie, jesli chce przetetowac wersje beta patcha 2.0.1 to musze sciagac calegą gre od nowa? Bo na pasku jest ze pozostalo 15 gb do sciagniecia...myslalem, ze dociagnie mi tylko tego patcha :o
Calosc.
Ja też muszę mieć w pudle. Pewnie znowu będę ściągał z Amazona, chyba, że w kraju gdzieś trafię taniej. Na razie nie widziałem ofert pudełkowych.
Pograłem trochę dłużej na PTR. Sama rozgrywka jest OK: działają stare buildy, mój sleet storm wizard wymiata jeszcze lepiej, a ww bard kręci wolniej, ale mocniej. Natomiast dropy takie sobie - przynajmniej rare. Co z tego, że mają po 300 siły i witalności, jak gra się za łatwo na poziomie master ? Zupełnie nie ma potrzeby wymiany sprzętu. Mam nadzieję, że po odblokowaniu najwyższego poziomu trudności będzie o wiele trudniej, bo inaczej cały farm jest bez sensu.
@163: Oczywiście, że nie oczekiwałem innej reakcji w tym wątku - zostali w końcu tylko najwytrwalsi :).
Ale fakt jest faktem, cena - jakkolwiek można się jej oczywiście było po Blizzardzie spodziewać - jest ko(s)miczna w stosunku do tego co w niej według zapowiedzi otrzymamy. OtrzymaMY, bo pewnie niestety też kupię. Tylko smutne jest to, że wydając na grę już ponad 5 stówek (2xPC, 1xPS3) żeby pograć wszędzie musiałbym wydać kolejne 5.
To jest jak religia smoleńska - albo jesteś wyznawcą i kupujesz wszystko, albo to olewasz :D
A po co ci aż 3 kopie?
Ja kupiłem za 100zł D3 trochę czasu po premierze, i mam mnóstwo godzin nabitych, nie wiem ile dokładnie, ale dużo. Jeśli chodzi o gry to, to są najlepiej wydane pieniądze i tak samo będzie z dodatkiem.
A ja kupię pudełko... jak cena spadnie do normalnego poziomu. Dodatek do SC2 kupiłem dopiero teraz na święta 9 miesięcy po premierze, bo była promocja 50%. Poprzednia cena była dla mnie nie do zaakceptowania i tak samo jest teraz z Reaper of Souls. Ale kupię na 100% kiedyś ;-)
Też kupię i to w dniu premiery. Bardzo się cieszę że nie jesteśmy zmuszeni czekać do końcówki 2014 roku, w tej kwestii zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony.
O ile Diablo III jest dalekie od ideału, i tak spędziłem w nim prawie 600 godzin i bawiłem się naprawdę nieźle. Podobają mi się dotychczasowe zmiany w grze które zaszły od premiery, a to co ma być zaimplementowane w Reaper of Souls to w większości naprawdę świetne pomysły.
Chociaż i pozostał niesmak po tym jak zobaczyłem jak malutkie studio potrafi dbać o swoją grę (Path of Exile) - Chris Wilson praktycznie co patch wypuszcza filmik w którym prezentuje nowości zachodzące w grze, nowe legendary i umiejętności to coś na porządku dziennym.
O ile PoE jest w moim odczuciu gorszym HnS, jest grą NIEPORÓWNYWALNIE lepiej prowadzoną, rozwijaną i po prostu widać jak wiele serca wkładają w nią developerzy.
RoS kupię i na pewno spędzę kolejne dziesiątki godzin, nawet na samym crusaderze - klasa wygląda genialnie. Szkoda tylko kiedy sobie pomyślę jak genialne byłoby Diablo gdyby Blizzard włożył 20% wysiłku konkurencji w swój produkt.
@169: Bo mam wymagającą rodzinę ;) Swoją drogą chętnie odsprzedałbym wersje na PC, bo konsolowa nam styka, niestety przypisałem je do głównych kont i nie opłaca się zupełnie. Ot i cała "pudełkowość" nie ma tu sensu, skoro i tak gra to tak naprawdę konto + klucz.
Moze ktos jeszcze potwierdzic ( kto nie ma dysku ssd ) ze na tym PTR zostalo wreszcie zostalo naprawione ciagle doczytywanie?
Dołożyli ekrany ładowania co chwile, np. przy używaniu teleportu, więc wczytuje Ci tylko daną lokacje, a nie wszystko na raz.
Grałem tylko trochę, ale jest płynniej niż w podstawowej wersji gry ;)
Troszku nie po polskiemu ten poprzedni post, nie moglem zedytowac;)
Dzieki :) Czyli jest po prostu precaching, laduje cala lokacje,tak jak powinno byc od poczatku. Swietnie, trzeba bedzie przetestowac. A kiedy to PTR zostanie udostepnione do standardowej wersji gry?W ogole nie siedze w temacie D3,i nie wiem na jakich zasadach to dziala.
Ano rewelacja, pogooglowalem troche, i faktycznie wychodzi na to, ze wreszcie zrobili to,co powinno byc od poczatku w d3, czyli brak zarzynania dysku podczas gry. Dla bezpieczenstwa poczekam jeszcze te pare miesiecy na dodatek,i jesli wszystko bedzie juz oficjalne, i potwierdzone, ze sie nie zmieni,to trzeba bedzie wreszcie przeprosic sie z D3 i kupic gre ;)
Tym bardziej ze juz nie bedzie zadnego domu aukcyjnego.
Jak myślicie kiedy Blizz wypuści 2.0.1? Już nie mogę się doczekać. Fajnie by było jakby go przed premierą dodatku wypuścili. Czy to możliwe, że jeszcze w styczniu się pojawi?
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11206320657
Jak myślicie kiedy Blizz wypuści 2.0.1? Już nie mogę się doczekać. Fajnie by było jakby go przed premierą dodatku wypuścili. Czy to możliwe, że jeszcze w styczniu się pojawi?
Obstawiam okolice premiery dodatku.
A ja się zastanawiam, co zrobić z esencjami. Mam 60kk i ponad 1000 esencji i nie wiem, czy jest po co trzymać kasę. Będzie potrzebna na jakiś craft w RoS ? Czy lepiej wydać teraz wszystko i wykorzystać esencje na wycraftowanie jakiegoś fajnego amu.
Złoto to chyba jedyna rzecz która na pewno przyda się w ros, co do reszty, szczególnie przedmiotów to już loteria. Mam jednak cichą nadzieję, że moje graty na zero zombie i stara natalka dadzą się jakoś fajnie zmodyfikować i będą wciąż w miarę użyteczne.
Jak wziąć udział w testach na PST:
Aby wziąć udział w publicznych testach, wymagana jest licencja Diablo III przypisana do konta Battle.net
Czy to znaczy, ze musze miec zakupione D3, czy wystarczy zainstalowac triala?
Poogladalem pare gameplayow i mam pytanie- czy na trudniejszych poziomach zawsze mobki tak zapieprzaja tabunami, i z szybkoscia 10x, ze praktycznie ciezko jest sie polapac o co biega?Czy to tylko w jakims trybie hardcore?
Tzn czy przy normalnym graniu predzej czy pozniej mnie to czeka, czy jest to tylko swiadomy moj wybor jakiegos tam trudniejszego trybu?
I drugie pytanie- czy jesli teraz sie zacznie grac na tym testowym serwerze, to postacie beda zachowane, czy po oficjalnym wprowadzeniu bedzie jakis reset?
Tryb HC różni się tylko tym, że jak zginiesz to tracisz postać. Jak chcesz trudniej to przy poziomie trudności masz moc potworów. Jest 10 poziomów, możesz sobie podwyższyć jak chcesz.
Na testowym serwerze masz oddzielnie postacie. Możesz je zimportować, ale i tak osobno expisz te co masz normalnie i te co masz na testowym. Postacie ci nie przepadają, a na testowym możesz sobie zawsze zimportować swoje postacie.
Znaczy postacie z PTR są kasowane, ale na normalnym serwerze Europe nadal będziesz je miał.
Poziom trudnosci raczej nie wplywa na predkosc poruszania sie mobow. Tak czy inaczej mozna go regulowac.
Postacie z PTR sa kasowane.
Dzieki :)
ściągnałem PTR. Łoooooooo, o wiele, wiele lepiej! Bardzo mi się podoba i chyba wracam do Diablo :D
Czy postać robiona na PTR będzie potem przeniesiona na normalne konto?
Pograłem na nowym patchu. Na poziomie trudności Torment VI nie mogę zabić ani jednego białego moba.
Jest po co farmić :)
Wygląda na to, że nowy patch wejdzie niebawem na oficjalne serwery. Gra już pobiera ROSa jako przyszłą aktualizację. W sumie Blizzard ma świetną okazję, by przetestować loot 2.0 wraz z AH. Niech się wszyscy dozbroją w najlepszy ekwipunek, bo jak wyjdzie dodatek to wszystko i tak będzie bezużyteczne:)
UUU to by byla swietna wiadomosc ;) Myslalem ze dopiero kolo marca bede gral,a jest szansa ze bedzie to o wiele szybciej.Dziwi mnie tylko spadek ceny D3, bo dwojka nie taniala przez wiele wiele lat,a teraz mozna kupic oryginalna boxowa polska wersje nawet za ~105 zl.
Mozecie napisac, ile mniej wiecej teraz trwa wolne przejscie wszystkiego jedna postacia?BEZ FARMIENIA oczywiscie, zaliczenie wszystkich wyzwan, achievmentow itd?Rzad wielkosci? ~50 godzin?powyzej 100?wiecej?
achievmentow
Bez farmienia moze byc ciezko, chyba ze masz kogos kto ci zrobi taxi po bossach.
Sporo jest tez zwiazanych z losowoscia swiata.
Nie wspominajac o acziwmentach jak np podniesc 100.000.000 zlota :).