Star Citizen zebrał ponad 17 milionów dolarów
@CyberTron
Wcale nie. Ta produkcja ma znacznie mniej ambitne założenia niż wyimaginowane oczekiwania ludzi sypiących kasą.
Ta gra będzie lekko podrasowanym Wing Commanderem z nowoczesną grafiką + tryb online (unikający wielu technicznych problemów z MMO, jak np. jeden duży świat). Tryb online w tej grze będzie technicznie prostszy w realizacji od DayZ. Jak czytam te dyskusje fanów o eksploracji kosmosu, powierzchniach planet i innych fantazjach, to mam wrażenie, że po premierze będzie wielki płacz. To jest zaskakujące jak wiele ludzi wpłacających kasę, nie wie na co tak naprawdę wpłaca, a wystarczy poczytać wywiady z Chrisem Robertsem o jego decyzjach projektowych i ograniczeniach technicznych - Chris Roberts sobie ambicje zminimalizował do call of duty w kosmosie, gdy zorientował się, że technologia (silnik) pozwalająca na stworzenie space sima marzeń (jakiego pod pozorami udaje Star Citizen) nadal NIE istnieje i nawet high-endowe komputery, by takiej gry nie nie odpaliły.
Kazioo---> "Ta gra będzie lekko podrasowanym Wing Commanderem z nowoczesną grafiką + tryb online..." No i właśnie za to ludzie włącznie ze mną zapłacili, nie wiem jakie Ty miałeś oczekiwania :-/ Od wielu lat czekałem na godnego następce Starlancera i nie żałuję ani jednego dolara którego włożyłem w SC :-)