Wasteland 2 – 18-minutowy zapis rozgrywki
18-minutowy gameplay... I tak jest spoiler. Nie będę oglądał tego, żeby nie zepsuł sobie przyjemności w odkrywanie zawartość grze. Kupię Wasteland 2 na bank! :) Nie mogę doczekać!
Poprawili system dialogów - bardzo duży plus, gra wygląda wyśmienicie. Oby nie zawiodła moich nadziei.
Podoba mi się to, tej grze może zabraknąć wiele, ale nie grywalności.
Wszyscy czekaja ale nikt nie zadal sobie pytania czy to bedzie otwarty swiat i czy utrzyma klimat fallouta? Niestety mam obawy ze to bedzie tunelowa gra z liniowa fabula jak Shadowrun Returns.
Kiedys za 50-100k $ potrafiono stworzyc kultowego fallouta a dzis za sume kilkukrotnie wieksza developerzy z lenistwa ograniczaja sie jednie do liniowosci i tunelowosci... mam nadzieje ze sie myle, aczkolwiek ten gameplay wyglada mi na jeden wielki "tunel".
up
Jest pewien drobiazg, którego chyba nie zauważyłeś. W2 nie jest kontynuacją Fallout'a i nawet nie miał nim być od samego początku. Te tytuły mają ze sobą oczywiście wiele wspólnego ale to nie zmienia faktu, że jest to po prostu inna gra.
UbaBuba
budżet na Fallouta to circa 3 mln usd, skąd wziąłeś tak idiotycznie niską kwotę - bóg jeden wie
wyglada liniowo, skoro komentator mowi, ze jest to 4 czy 5 poziom w grze...
a sama gra - z jednej strony wyglada swietnie, muzyczka, klimacik, rzut izomeryczny, duzo smieci do zbierania (moja ulubiona czynnosc w post apo - zbieranie smieci i proba przezycia przy ich pomocy :D), turowa walka, skille, tekst do czytania :D, radyjko cos tam paplające czy jakies podcasty, żarciki i małe smaczki (mozna bylo kilka wyłowić z tego gameplaya)
z drugiej strony - kwadratowe pola?! a gdzie heksy?! animacje postaci wygladaja strasznie drętwo (ale to moze poprawia w finalnej wersji), walka wyglada na malo rozbudowaną...
mam mieszane uczucia, gra wyglada na bardzo wczesną wersje - dadza rade do premiery wypolerować ją na wysoki połysk? wątpie.
No właśnie. Jedna sprawa - old-school, druga sprawa - gówniana grafika, animacja na poziomie pierwszego roku animacji w Szczebrzeszynie i ogólne technologiczne zacofanie. Robią was/nas w konia. I można sobie wmawiać, że "grafika dla mnie się nie liczy". Spoko, niech się nie liczy. Ale gra, która zgarnęła tyle kasy na Kickstarterze mogła wyglądać lepiej. A wygląda jak Jagged Alliance Back In Action.
@up - grafika jest wyśmienita, wierz mi to tylko ślepota i przyzwyczajenie wmawiają ludziom, że grafika z 2000 roku jest bee. W Jaggeda grałem i wygląda bardzo dobrze. Grafika to kwestia przyzwyczajenia, no ewentualnie jak ktoś jest ograniczony artystycznie to grafika dla niego w grze jest najważniejsza. Czekam z niecierpliwością i także mam wielką nadzieję na otwarty świat jak w falloutach - brak otwartego świata może przesądzić o moim wielkim zawodzie w stosunku do tej gry.
klimat jest, sam poziom wygląda natomiast bardzo sterylnie i tu ktwi problem. Nie czuć tego, że to miejsce zapuszczone, po wojnie nuklearnej, bardziej jak ulica przysypana piaskiem
Nie, Jagged nie wygląda wyśmienicie. Wygląda jak gra na tablet. To też wygląda jak gra na tablet. A animacja to jakaś porażka porażek. (animacja zastrzelonej kobiety na łóżku wywołała we mnie dziki rechot)
I jasne, czekam na grę. I pewnie ją kupię, jeśli review będzie ok. Ale nie zmienia to faktu, że jak na razie wszystko z Kickstartera zrobiło nas w ch***.
Ktoś chyba za dużo grał w FPSy, szczególnie Crysisa ^^
Co do grafiki - to jakieś szamotanie się między kolorową pstrokacizną a ponurymi pustkowiami. Jakby nie mogli się zdecydować której cżęści swoich inwestorów-graczy słuchać.
Mogłem nie dawać im kasy i dać np. Stygowi od Underraila.
Świeża krew inspirująca się klasykami - super.
Legendy branży niech idą do domów i prują w gry na tabletach do końca swoich dni bo robienie teraz gier im nie wychodzi.
jeśli review będzie ok
Que pasa?
i kolejny raz wiara wypowiada się tak dobiazgowo o grze która ma wyjść dopiero w przyszłym roku! Przecież wszystko może się jeszcze zmienić - animacje postaci itp. rzeczy. Ze spokojem ludzie!
Ja jestem spokojny. Za to jest dobry materiał by czytać wypociny innych ludzi (momentami, chyba) oderwanych od rzeczywistości.
Bardziej rozbudowane życzenia i uwagi to się na forum w dziale „Uwagi i zażalenia" wrzuca.
Bardziej przeraża myśl, że ludzie wychowani na współczesnych grach mogą dorzucić swoją cegiełkę Doritosów i spaskudzić nowe wydanie legendy za pomocą rąk ludzi, którzy tworzyli legendarne produkcje które zachwycały różne pokolenia graczy, dzisiaj już raczej niegrywalne.
Od strony technicznej wygląda po prostu fatalnie...
SpecShadow-> Nie, wychowałem się na Falloutach i MUD'ach, jeśli do tego bijesz.
Kupię, jeśli recepcja profesjonalistów będzie pozytywna.
Akurat gdyby wersja ostateczna miała taką grafikę specjalnie by mi to nie przeszkadzało - ciągle co jakiś czas pogrywam w starsze tytułu (włącznie z Falloutami) i jeśli esencja gry będzie dobra to grafika tak właściwie musi tylko nie przeszkadzać.
Ogólnie podoba mi się co widzę, ale mogli by powiedzieć co nieco o tym jak będzie wyglądała eksploracja świata, czy gra będzie liniowa jak Shadowrun czy bardziej otwarta jak Fallouty.
Fargo wyraźnie mówi, że przynajmniej część questów można wykonać na parę sposobów. Przykładem jest zadanie z chorą kobietą lub polem minowym. Więc w skali "mikro" W2 liniowa nie będzie na pewno. Czy tak będzie w skali "makro" tego nie wiem. Wiem jedynie, że poczynania gracza będą oceniane przez świat gry, nie przez system karmy. Więc przynajmniej konsekwencje podejmowanych decyzji będą dawały graczowi pewną iluzję nieliniowości. Myślę, że na pełną nieliniowość nie ma co liczyć. Mam nadzieję, że ilość i jakość questów, możliwość rozwiązania ich w miarę dowolnej kolejności da graczowi poczucie przynajmniej jako takiej "wolności".
Co do grafiki. Naprawdę nie rozumiem tych którzy wieszają na nowym Wastelandzie psy. Ja zawsze śliniłem się na widok gierek izometrycznych i w tym przypadku jest nie inaczej. To wygląda jak podrasowany Fallout Tactics i nie mam nic przeciwko. Rażą trochę nie najlepszej jakości tekstury i trochę za mała ilość ogólnego "śmieciowiska". Animacje śmierci znowu przypominają te znane z pierwszych Falloutów i znowu - nie mam nic przeciwko. Są moim zdaniem zrobione całkiem dobrze. Więc o co wam biega? Ta gra już teraz wygląda prawie tak jak powinna. Co do innych rzeczy, zobaczymy...
Ostatnio czytałem wywiad z Fargo & spółką przeprowadzony na targach przez ekipę z RPG Codex. Ci goście są znani z tego, że przychrzaniają się do detali i mówią wprost co im nie odpowiada. Wnioski? Całkiem pozytywne.