Gamescom 2013 - opublikowano statystyki targów. Kolonię odwiedziło ponad 340 tys. osób
Limit sprzedaży biletów powinien nadejść znacznie wcześniej. Tak jak mówił jeden z redaktorów, pływanie w tłumach i przeciskanie się z jednej hali do drugiej, a przede wszystkim stanie w dwu-, trzy-, a nawet czterogodzinnych (Sony...) kolejkach odejmowało sporo uroku tym targom. Wyszło na to, że najlepiej bawiłem się w hali pozbawionej wszelkich gigantów branży, z Oculusem, lasertagiem i kącikiem retro.
Dla mnie organizacja ssala, mapy slabe jak i aplikacja. Nie stalem w dlugich kolejach by zobaczyc 5min gry ktora za jakis czas wyjdzie, poza BF4 gdzie za 10e mialem fastpass i sobie sprawdzilem przez 10min gre ktora niedosc ze chodzila slabo to jeszcze miala niskie ustawienia... To mnie rozczarowalo, sadzilem ze tam beda sprzety dzwigajace gry w 1080p@60Ultra/High, wiele stanowik zamkniete, nie da sie ogladac jak ktos gra w Dead Rising 3 czy MadMaxa, trzeba czekac... Jedynie chyba Arma3 miala kompy specialne pod ta gre ;) bo widzialem przez moment plynne odswiezanie 120hz wiec pewnie chodzila tam lepiej niz BF4 gdzie moj komp radzi sobie lepiej z BF3 niz Arma3. Sprawdzilem po 40min stania Oculusa HD bo ten bedzie mial jeszcze troche czasu nim wyjdzie w porowaniu do gier - wrazenia super, pelna rozdzialka to jest to czego brakuje w DevKitcie choc gra malo atraktycjna - Hawken, ktory mial juz rok temu wspierac obecnego Rifta... Rowniez jak kolega wyzej, lepiej bylo sprawdzic dawne "nextgeny" niz stac po jakas gierke ktora ma premiere/ma miec w najblizszym czasie.
Watch Dogs nie wygrał ??? - całe szczęście, ale Destiny widać hype na Halo, to każdy ma już okres na grę. Dell faktycznie za dużo używa określników i powstaje niezrozumiały bełkot. A ja mam nie dosyt z tych targów, nie wiem czy tylko ja odnoszę wrażenie, że GOL nie zaszalał z materiałami, ich jakością i oprawą ??? kiepską audiowizualnie prezentacją targów, Nvidia dała ciała jednym słowem, i ogólnie to w całym internecie jakoś posucha panuje z tych targów.