Star Citizen - w przyszłym tygodniu pojawi się pierwszy moduł gry
Głównym studiem odpowiedzialnym za grę (większość deweloperów) jest Behaviour Interactive (proponuje sprawdzić przed sypaniem im kasą) - ciekawe czemu tego typu news nigdy nie trafił na GOL-a. Ponoć ich doświadczenie z Monkey Quest jest wykorzystywane przy tworzeniu multiplayera (serio, padło takie stwierdzenie).
http://www.bhvr.com/es/news/2012/12/12/
http://en.wikipedia.org/wiki/Behaviour_Interactive
http://www.bhvr.com/en/games/
Ciekawe też ile z wpłacających osób wie, że w tej grze nie będzie możliwości eksplorowania kosmosu, będą tylko "skoki" między mapkami, a planety będą obrazkami 2D w tle. Jest to podyktowane nie tylko designem typowym dla Chrisa Robertsa, ale też ograniczaniem CryEngine3, który jako konsolowy silnik FPS nie pozwala na generowanie wielkich przestrzeni (CE2 był w tym względzie o wiele bardziej zaawansowanym silnikiem, używał precyzji 32-bit, a nie 16) i nie nadaje się do symulacji kosmosu.
Kazioo--->Nie będzie eksploracji kosmosu tylko skoki... to straszne myślałem że z prędkością podświetlną polecę sobie przez kilka miesięcy choćby na Marsa a w tym czasie wyremontuję mieszkanie i nadrobię zaległości w lekturze :-)