Battlefield 4 - zaprezentowano szczegóły na temat systemu Levolution
Jak to wygląda w praktyce?
W praktyce wygląda to tak, że każdy i tak gra solo, robi co chce i ma w (.) co się dzieje na mapie.
ludzie i tak będą jeździć czołgami i naparzać w każdą ściane którą da się zniszczyć
Dokładnie tak jak napisał PierwszyWolny. Szczerze wątpię aby ktoś zastanawiał się i planował jak zniszczenie obiektów na mapie wpłynie na rozgrywkę. Albo będą naparzali bez sensu żeby pooglądać jak wszystko się niszczy albo będą niszczyć je przypadkowo w ferworze walki.
Gram/gralem w TF2, RTCW/ET, BF3, BC2 i co tam jeszcze bylo, te gry laczy jedno - wspolpraca, nie bawilem sie w klany, ekipy, gralem we swoimi ziomkami lub bez i tak sie dobrze bawilem w kazdej w tej grze.
Czolgi nie sa takie jak w BF3, tutaj jest ograniczona amunicja ktora sie chyba regeneruje badz trzeba ja jakos zdobyc. Druga sprawa, jesli ktos gra by sobie postrzelac ten z tego nie bedzie korzystal, zas osoby grajace tak jak tego chce gra znajdzie sie wiekszosci i nie rozwali wszystkiego juz na poczatku. Pamietajcie ze poza ogniem z ziemi czy powietrza bedzie mozliwy ostrzal z wody ktora w 4 ma duze znaczenie. Na poczatku pewnie tak to bedzie wygladalo bo kazdy ciekawy jak to wyglada, kazdy ma niski lvl = brak odpowiedniego osprzetu, po miesiacu badz wczesniej bedzie sie gralo juz jak powinno
Bonus: http://www.youtube.com/watch?v=KJIIgdSW6O4
No to znajdźcie sobie odpowiedni klan na poziomie i grajcie drużynowo, a nie solo.
Ja już wiedzę mass spawn granatów błyskowych + camperów z wyzerowanymi lunetami.
Pierwsze 2 wpisy to zawsze trolle nie ma co czytać jak widzę 3 tez. A co do pomysłu fenomenalny nie pojawiło się to w żadnej innej grze FPS wyznaczają trendy wielki plus.
Przez pierwsze dni gry, jak już osoba nacieszy się tymi "wydarzeniami", to już będzie to dla niej normalne. Tak samo jak w BF3 walący się komin na kaspijskiej granicy. A co do tej tamy, to pewnie już na początku będą ją niszczyli tak dla jaj i bez sensu. Co im szkodzi C4 rzucić i wysadzić... 2 sekundy roboty.
Komin to przypisane zdarzenie ktore nic nie robi poza tym ze spada na 20 zyc przed koniec meczu w CONQ, taki ficzer pojawil sie w ktoryms patchu
Mówcie co chcecie, ale naprawdę zapowiada się na najlepszy FPS ostatnich lat. BF3 sobie odpuściłem, ale przy BF4 chyba już nie przejdę obojętny. Przeboleję, że to EA, że Origin, premium itp. itd.
takie rzeczy to można osiągnąć na silniku source ... to są kolejne skrypty (losowe)...
[9]
Na tym właśnie polega ich Levolution, tyle że teraz gracze będą decydowali o tym kiedy uruchomić skrypt a myk ten będzie zaaplikowany w większej ilości map, ot największa nowość w nowym BF, aż ciężko się nadziwić że ludzie dają się znów nakręcić na ten sam hype robiony przez EA po tym jak słabe były premiery BF3 i SimCity.
[12] Innowacji jest więcej: commander, nowe tryby, wielopoziomowe mapy w miastach, lepsze zniszczenia, lepiej rozwiązana walka wodna, efekty atmosferyczne, zaawansowana fizyka fal.
Ludzie kupią Battlefielda 4, bo każda część która dotychczas wyszła to naprawdę solidny shooter dający mnóstwo godzin frajdy w multiplayerze - i hype tutaj nie ma nic do rzeczy.
Swoją drogą często pytam ludzi jakich innowacji oczekują po kolejnej części gry która polega na walce dwóch stron i nikt nie potrafił mi dotychczas udzielić sensownej odpowiedzi.
Ciekawe czemu.
... a może po prostu hate DICE i całej serii Battlefield jest teraz "modny" wśród dzieciaków?
[5] Już widzę jak zgrasz/zsynchronizujesz walkę 32 osób. To ładnie wgląda tylko na prezentacji. Podczas codziennej gry to możesz co najwyżej zorganizować wspólną grę 3-4 osób infantry only, tylko że gra bez pojazdów w BF to jak jazda Lamborghini tylko na pierwszym biegu.
[13]
commander - kto go będzie miał? bot z najwyższą rangą?
nowe tryby - znane od wielu lat z innych gier
wielopoziomowe mapy w miastach - to ma być nowość?
lepsze zniszczenia - jak na razie BF3 cofnał się z efektami zniszczeń więc można mówić co najwyżej o powrocie do poziomu tego znanego z BC2 (może, bo nikt tego jeszcze nie przetestował i nie zaprezentował)
lepiej rozwiązana walka wodna - tak to jest nowość, ale tak naprawdę wynika tylko z konstrukcji map i nikomu do szczęcia nie jest potrzebna
efekty atmosferyczne, zaawansowana fizyka fal - piękna grafika i efekty nie są wyznacznikiem grywalności.
Swoją drogą często pytam ludzi jakich innowacji oczekują po kolejnej części gry która polega na walce dwóch stron i nikt nie potrafił mi dotychczas udzielić sensownej odpowiedzi.
Ja tak jak więszość nie chce żadnych innowacji bo żeby je wprowadzać to na początku trzeba zadbać o grywalność gry czyli usunięcie bugów i balans broni.
BF3 pojawił się jako beta i jako beta się skończył. Nie widzę więc powodu abym płacił za BF 3,5 tylko dlatego, że komuś się nie chce doprowadzić do porządku produkt za który zapłaciłem (jako pełnowartościowy).
[9] ale w BF4 to co aktywujemy sami, dziala na mape w jakis sposob - rozwalimy filary, padnie budynek, zrobi sie masa kurzu jak po upadku wiez WTC, gdy pojawia sie sztorm, prady morskie przesuwaja statek ktory uderza w wyspe ktora chyba zostaje odrogodza przez wrak. W dodatku to nie jest 1 ficzer na cala mape, poza zburzeniem wiezowca mozna zrobic pare innych rzeczy ktore widzielismy w trailerze E3 gdzie czolg spada do tunelu, rowniez gdy zniszczymy mala podpore, dostajemy nowy element.
[14] nie wiem czy grasz/grales w BF3, ale ja wyrobilem w tej grze prawie 400h i bawilem sie dobrze, ludzie grajacy w ta gre wiedza jak maja grac, to nie COD gdzie liczy sie najwieksza ilosc fragow i TOP1 na koncowej liscie. Jak na tak duza gre to gra mi sie wysmienicie, nawet z randomami. Nie licz ze nagle juz pierwszego dnia beda takie akcje, ludzie musz poznac mapy, nowe elementy, ficzery, bronie, klasy i odblokowac troche rzeczy by moc grac w gre jak przewidziano
Skoro taki madry - wymien roznice miedzy BO2/MW3 a Ghost
Mi sie udalo zagrac na GS w 4, gralem moze z 10min, nie sprawdzialem wszystkiego ani 1/3 tego co gra oferuje ale jedno jest pewne, BF4 to poprawiony BF3 - o ile tam nie chcieli dac nowego huda, spectatora czy commandera - w BF4 to dostajemy a nawet wiecej - levolution, walki na 3 plaszczyznach powietrze,ziemia,woda, poprawione plywanie + walka pod woda, masa rzeczy (wiele typow granatu, nie tylko 1, sam widzialem tam z 6-7 z czego byly flashbangi, podpalajace czy nawet flara, wiele nozy), brak nielimitowanej amunicji w pojazdach,nowy deathcam, klasy postaci sa bardziej rozbudowane, Engi moze nawet uzywac kilku sniperek co bylo niemozliwe w BF3 czy BC2, za sprawa graczy, przywrocono C4 i claye supportowi bo jak widzielismy na E3 to Recon wysadzil ten czolg ktory wpadl do tunelu, wieksza kustomizacja broni i wiele innych rzeczy ktorych nie wiemy, moze widzielismy na filmiku ale nie zwrocilismy uwagi. Jesli popatrzysz postep u konkurencji to cie zlapie cie bol brzucha ze smiechu jak posluchasz co goscie za przeproszenie pierdola, sami zgarniaja najwieksza kase ze wszystkich wydanych gier na pc/konsole a zmiany to: nowe tryby, wiecej broni, wiecej perkow, wiecej killstreakow, troceh nowych filtrow bo czasu ani kasy na silnik nie ma, troche destrukcji "ale takiej filmowej, nie destrukcja destrukcji" -> http://www.youtube.com/watch?v=KJIIgdSW6O4 , reszta jest taka jaka byla od 5 lat - zgony te same, popierdalanie z podwojnym perkiem biegania, nowosc - atak melee ala BF3, nie machniecie kolba/kosa jak to bylo przez ostatnie lata (ile czasu musialo uplynac, wydac 2 gry od BF3 i dopiero w trzeciej wsadzic melee) oraz omijanie wszelkich niskich przeszkod wyglada rowniez jak z BF3, gdyz od COD2 np. wejscie do domu przez okno wygladalo tak, opuszczamy bron, wchodzimy na parapet i podnosimy bron. Mozna miec pretensje ze to poprawiony BF3 ale poprawiony z klasa i masa nowosci ktore rozbudowuja gre na wyzszy/wiekszy poziom niz ludzie vs maszyny w miescie/dzungi/wyspie.
ps. Not all the weapons & attachments were shown @ GamesCom
Będzie to najlepszy shooter na rynku a ludzie dalej hejtują. Jeżeli chodzi o DICE to jak widać jako jedyni ostatnio w branży gier eksperymentują ze swoim silnikiem i wrzucają do niego co chwila coś nowego. Krok po kroku Frostbite się rozwija i robi to dobrze jak widać bo zostawia konkurencję daleko za murzynami. Nie wyobrażam sobie nie zagrać w BF4. Trailery jakie prezentują wypadają zawsze rewelacyjnie, skok jakościowy względem BF3 jest i to spory. Te całe levolution to chyba przeciera szlaki jeżeli chodzi o pojedynki multiplayer. Rozwałki na taką skalę jeszcze nie było i chwała im za to. Dla mnie każde wydane pieniądze na BF4 to dobrze wydane pieniądze a duża ilość przegranych godzin z poprzednich odsłon jeszcze lepiej rokuje na przyszłość. Must have dla mnie i moich ziomków.