Graliśmy w XCOM: Enemy Within - starcia z UFO w bardziej rozbudowanym wydaniu
Wychodzi że to zwykłe dlc, przynajmniej tak napisaliście. Dodali klasę postaci, klasę przeciwników, modyfikacje genetyczne, ale pozostało wszystko inne, czyli cała pierwotna kampania, nowe mapy, ale brak zmian w fabule. I to ma być dodatek ? Dodatek to dalsza część opowieści. Ja osobiście nie widzę sensu grania w to samo bo doszło parę ulepszeń jeśli nowy XCOM to gra z fabułą liniową. Mam nadzieję że jednak padnie sprostowanie, że ten dodatek to dalsze misje fabularne.
:replayability:
@A.l.e.X
Całą prawda - bez nowej kampanii to Enemy Within jest 15$ za drogie. Powiedziałbym, że na razie duży zawód, ale.. w sumie ani na zapowiedź tego dodatku nie czekałem ani nie czekam na niego samego. Niestety, ale XCom był tylko dobry, do przejścia raz i odstawić.
Pełnoprawny dodatek do XCOM - "fajnie".
Cena na PC 99 zł - "super, zapowiada się coś dużego, nowa kampania (może jakiś "Terror z głębin"?) i wszystko co z tym związane".
Życie - dodatek jedynie wzbogaca ją, wprowadzając na plac boju premierowe jednostki, nowe umiejętności oraz nieznane wcześniej technologie.
W takim razie niech się walą. Za taką cenę powinna być nowa kampania + to, co wyżej wymienione.
trudno jednak tu mówić o odcinaniu kuponów i pójściu na łatwiznę
To, co oferują za taką cenę i wobec gadania twórców o "pełnoprawnym/dużym dodatku" to jest odcinanie kuponów i pójście na łatwiznę. Dowolna strategia, do której wydano dodatek zawierała o wiele więcej niż to coś, za co chcą wyżymać kasę z graczy, przy czym większość z takich dodatków nominalnie kosztowała prawie dwa razy mniej (no, oprócz StarCraftów, ale gdzie StarCraft gdzie nowy XCOM?). Nie można tego nazwać inaczej niż właśnie odcinaniem kuponów i pójściem na łatwiznę w celu zarobienia dodatkowych $$.
Z tego co widać to tylko dlc wbudowane w rozgrywke jak i poprzednie. Mech to nie nowa jednostka tylko update do naszego wojaka który ma zachować jakieś skile które już posiadał do czasu modyfikacji. Ma być 3 rodzaje mecha: The Warden, The Sentinel, The Paladin. Z nowych potworków Mechtoid i Seeker. 3 nowe opcje do second wave: Aiming Angles, Save Scum, Rookie Roulette. Nowe granaty, jakieś bronie, skórki do armorów, troszku map. Gene mods do którego potrzebny będzie potrzebny nowy zasób MELD. Pare zmian w umiejętnościach postaci, możliwość noszenia 2 gratów(chyba coś jak obecny support). I obietnica poprawienia buggów. Wiec nic nadzwyczajnego ale fajnie będzie sie pobawić nowymi zabawkami.
A widzieliście w ogóle zwiastun? Nowa fabułę? Nowego przeciwnika?
Żaden z was nie wie co gada.
Zagladnij sobie na ufopedie to bedziesz wiedzial co gadam bo tam masz wszystko dokladnie opisane a do tej pory jest juz sporo gamepleyow przeciwko exalt czy tez base defence... Zarowno pokazane szegolowo mechy ich zdolnosci i rodzaje armorow jak i nowi przeciwnicy..Wiec wpierw pogrzeb troszke a potem komentuj... Pozdrawiam.