Dragon Age: Inquisition – pojawiły się dwa filmy, w których omówiono system walki i możliwość wyboru rasy
Czyli zostawili zręcznościową walkę z DA2. Widać na 2:36 w prawym dolnym rogu menu skilli (pokaźne), a i postać może wykonywać uskok.
A rasy prezentują się standardowo.
Od kilku lat notorycznie pojawia się przeciwnik z cholerną niezniszczalną tarczą (hejtujcie mnie , zwisa mi to). Mass Effect 3, Call of duty, Borderlands,. W tych grach była szansa pobawić się z tarczownikiem ale, tutaj... z filmiku wnioskuję ,że będę sobie spacerować dookoła niego (zakładając ,że gość będzie sam). I prawdę mówiąc wieje biedą, nawet jak na alpha.
możliwość wyboru rasy - w grach "rpg" AD 2013 element którym trzeba się pochwalić.
Odchodzą od opcji klasycznej walki jak w Neverwinter i DA1, DA:0 na rzecz czegoś z połączeniem Wieśka 2 i 3 aktywnej pauzy.
Efekt ognia fajnie wygląda. Pokazany był postój przy ognisku gdzie padał deszcz, wszystko się bardzo nie naturalnie świeciło, po co to, nie wiem ale wygląda tragicznie, Jak każda jedna ostatnia odsłona NFS gdzie asfalt jak i kurz się świeci, odbija wszystko.
Może na Gamescom pokażą gameplay, można by ocenić w jakim dokładnie kierunku idą z tą grą.
Wybór rasy? Chyba jednak wybiorę klasycznie, czyli człowieka. Tak jak w Origins. :)
Przecież to wygląda jak rpg akcji, bardzo przypominające wieska, zobaczymy jak to wyjdzie :) (a tak wogole to było grane na xboxie 360?)
pre-alfa, czyżby kłopoty z optymalizacją silnika w grze, czy może słaba jakość na nową generację konsol gdzie jest normalna wersja pokazowa, jakoś nie podobne do EA, że gra jeszcze nie gotowa, chyba, że zmiana polityki.
Wszystko zobaczymy po premierze. W większości kończy się z klasycznym CRPG. Brakuje mi takiego wyboru, gdzie sam dokonuje, po której stronie chce grać. Bo tak zmuszają, że mam grać tak bo tak wymyślili.