BeamNG.drive | PC
nr 1
kozak
To jest nowe studio... I od razu wypuszczają coś, co jest.. no jakiego formatu, każdy zdecyduje sam, ale jednak rewolucją. Myślałem, że FlatOut nowy (Next Car Game) będzie miał lepsze kraksy, ale z tego co widzę, to tutaj wygląda to jak prawdziwe... Niesamowite. Jeśli wyjdzie to w wersji pudełkowej, to kupuję choćby po to, by wesprzeć nowych ambitnych twórców gier :D
Odpadające blachy z Flat Outów się nie umywają, Burnout miał dość fajne kraksy ale BeamNG wyprowadził wszystko na zupełnie nowy poziom. Tutaj wszystko jest.. takie prawdziwe :D Mam alfę, fajnie sobie od czasu do czasu odpalić i porozbijać auta.
W opisie jest błąd, gra powstaje na silniku Torque3D, nie Unity.
Jeszcze 2 rzeczy mogły by zadecydować o zdecydowanym sukcesie tego produktu. Pasażerowie wraz z kierowcą oraz tryb multi. Ale i tak tytuł zapowiada sie arcyciekawie. Niestety smuci fakt że póki co nie jest planowane wydanie na polskim rynku. Nie lubie kupywać gier za funty w stemie :|
Super! Tylko... co z tym zrobić?
Z tego co wiem to w pełnej wersji gry mają być misje, pościgi policyjne, kariera itd.....achhh już sobie wyobrażam te wbijanie się w policyjne blokady na tym modelu zniszczeń, zacna gierka!!!!
Robimy to za kierownicą jednego ze stosunkowo pokaźnej puli pojazdów
Błąd! W BeamNG Drive jest (w wersji alpha nie demo!) tylko jeden sedan, furgonetka, dostawczak, pickup i mały hatchback. A w wersji demo jest jeden samochód.
Quad Core i5 2.4 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 670 lub lepsza), Windows 7(SP1)/8, łącze internetowe
Kolejny błąd. Przecież ta gra nie wymaga takiego kompa.
Gra jest epic! Grałem w demo, ale niestety na przeciętnym laptopie sobie nie pograsz (strasznie się zacina)
Super Gra! Raz biore sobie super auto robie radiowozy co mnie gonią postawiam cieżarówkie i Boom boskie uczucie
części latają auta się rozsybują
Mogłbym dać 9/10 tak samo co Next Car Game, ale problemem jest optymalizacja. Brakuje jeszcze BeamNG.Flight
gdzie można ją kupić na pc
http://www.beamng.com/BeamNG.drive
Tylko tu można kupić. Ale z tego co wiem, to niedługo na Steamie ma się pojawić.
Co to kur...jest?!
Miało być w grudniu to uja >:(
Mam nadzieje że GOL się jakoś pomylił bo na internetach żadnej wzmianki o przesunięciu premiery Beam NG.
Na platformie Steam data premiery prezentuje się następująco: Q1/2015
Rocketstar powinien wykupić ta firmę i wypuścić kolejne GTA z takim systemem zniszczeń, to byłaby bajka :))
Fajnie wygląda na zwiastunie myślałem, że to jakiś gniot, ale z tego co przeczytałem to bardzo ciekawie się zapowiada :)
Tylko czekać, jak jakiś moder zaimplementuje tą fizykę do GTA V na PC, no ja na PC sobie nie pogram, bo gram na konsoli, ale fajnie byłoby to zobaczyć chociaż w akcji :)
z ocena się wstrzymam do czasu premiery, póki co nie jest źle. Mody super sprawa. mimo że to alpha, model zniszczeń jakoś mnie aż tak nie zachwyca, zbyt mało odłamków, i cześći zmieniających kształt. mam nadzieję że to ich priorytet... no i sterowanie tragedia jak na razie;p
Na początku chciałem kupić tą gierkę bo lubie tego typu gierki. Jednak jak się bliżej przyjrzeć to... model zniszczenia jest dosłownie identyczny co w Rigs of Rods, który nie kosztuje 20 euro, a jedyne 0 euro. Do tego fani wciąż robią do niego mapy i pojazdy. Jedyna różnica jaką zauważyłem to grafika, aczkolwiek w BeamNG też nie jest jakaś zachwycająca. Radzę się zastanowić przed kupnem czy warto.
@HETRIX22
Bo oglądając to można tylko zobaczyć różnice w wyglądzie i zawartości (pojazdy, mapy itp.). Gra się bardzo różni od RoR. BeamNG posiada lepszy model jazdy, w moim odczuciu bardziej dopracowany model zniszczeń, lepsze odczucia z jazdy. Gra jest w alfie więc cały czas się zmienia oraz posiada zaplecze moderskie.
Gra miodna o wiele i to wiele lepsza od next car game. Cóś pięknego. Polecam
Co masz na myśli mówiąc: Cóś piÄ™knego?
spoiler start
Co to znaczy?
spoiler stop
Ja pierdolę no po prostu debile. Tu nie chodzi o optymalizację. Tu chodzi o to, że mase elementów silnik gry musi przenosić w jednym czasie. Pamiętacie GTA IV? Tam też wszystko było przez model zniszczeń. Nie ma się co dziwić.
@maciek.ittech Raczej sobie nie pograsz w gta V z takim modelem zniszczeń bo Ci komputer wyjebie w kosmos.
Pograłęm troche i jest dokładnie tak jak pisałem wcześniej. 23 euro za tą grę to jakiś żart, no ale można tu też przygryźć zęby bo ceny na steamie takie są. Optymalizacji: brak, grafika: słaba, interfejs: choć lepszy niż ten w rigs of rods to jednak wciąż słaby, model jazdy: jak w rigs of rods, fizyka niszczenia auta: dokładnie taka jak w rigs of rods.
Istota tej gry kończy się na beznamiętnym jeżdzeniu i symulowaniu wypadków. No ok, wszyscy tu zebranie lubią to i ja też, ale bez jaj! 23 euro za to samo co oferuje za darmo rigs of rods. Tą grą można by się zainteresować jakby była za 5 euro. NIE POLECAM!
BeamNG nie jest klonem RoR-a...
@HETRIX22
Nie ma to jak oceniać BeamNG przez pryzmat Rigs Of Rods.
Optymalizacja z wersji na wersję jest coraz lepsza. Najpierw się tworzy grę, później się ją optymalizuje, jak juz wszystko będzie działać. Porównując model zniszczeń BeamNG vs ROR - silnik na którym bazuje BeamNG pozwala na więcej i to będzie widać wraz z upływem czasu. Zniszczenia są zależne od tego jaki model wykona autor. Zarówno w ROR jak i B.NG są dość dobre modele, jak i kartonowe pudła z naniesioną teksturą.
Niemal rok temu dałem za grę mniej niż 80 zł. Biorąc pod uwagę jak "rozwinięta" była tamta wersja, a jak wygląda ta gra obecnie - było warto. Przecież to nie majątek. Flaszka, paczka fajek i jakieś jedzonko. No bez przesady.
Jeśli jeszcze zechcesz narzekać i się spierać, zobacz jak wyglądały pierwsze wersje Rigs of Rods, a jak najnowsza. Zdziw się, ale pamiętam swój zachwyt po jednej z aktualizacji do ROR, gdy weszły nowe możliwości.
Teraz zobacz jak wyglądały pierwsze wersje BeamNG, a jak wgląda obecnie. Postęp jest i tak znaczny jak na tak małe studio.
@Walikoń
BeamNG jest wzorowany na RoR (sami deweloperzy o tym pisali), ich celem było zrobienie gry... łatwiejszej tego typu, dla graczy takich jak ty.
Ja nie gdybam na zasadzie "jest jak jest, ale obiecują lepiej, więc będzie lepiej" bo tak jak napisałem to w poprzednim poście, różnie z tym bywa w grach w early acces. Oceniłem grę w takie formie jaka była w czasie napisania tamtego postu. To, że dla ciebie było warto kupić to już twoja sprawa, moim zdaniem nie warto.
Gra bardzo dobra. W tej wersji co jest teraz jest już dużo pojazdów, dodakowo można sobie pobrać, i to nie tylko samochody a np samoloty, motocykle, mapy :).
Fajnie można się bawić trzymając ctrl wtedy są zaznaczone kropkami wszystkie elementy samochodu i można je wyrywać przeciągając myszką :), a kółkiem myszy ustalać siłę. Wtedy można zobaczyć ten fenomenalny efekt zniszczeń.
No przez ten silnik zniszczeń gra wymaga bardzo dużych wymagań. Jak niszczyłem auto wyżej napisanym sposobem to na GTX 970 potrafiły spaść fps do pojedyńczych wartości a nie raz nawet zaciąć całkowicie grę.
Gra bardzo fajna. Genialny model zniszczeń robi swoje i ta swoboda... Niestety największą wadą jest optymalizacja. Sprzęt mam dobry, gra chodzi płynnie na low/normal. Graficznie też nie powala, chociaż można to narazie wybaczyć, bo to w końcu wczesny dostęp. Grę oceniam wysoko, można się nieźle pobawić i odstresować. :)
Pozdro. :D
Jak dla mnie świetne. Nie liczyłem ile czasu spędziłem przy Rigs of Rods ani na wersji przed połączeniem ze Steam, jednak póki co mam 500 godzin nabite. Mimo braku trybu multiplayer nadrabia wyścigami z AI, mnóstwem zasobów na forum gry i świetnymi kraksami. Wersje od Techdemo do obecnej 0.5.5 oceniam na 8.5. Mam nadzieję, że zostanie dodany multiplayer i spali mi procesor
IMO gra, która nigdy nie wyjdzie z early access.
Idea dobra ale wyraźnie przerasta twórców.
Mam od kilku dobrych miesięcy a nie zmieniło się praktycznie nic.
Nie polecam.
Nowa strona, na której można pobrać grę za darmo:
http://luki20029.wixsite.com/luki20029
Nie trzeba podawać numeru telefonu itd.
Gra jest całkiem popularna co mnie cieszy. Sam raczej nie kupie, ale fajnie jest popodziwiać wyreżyserowane akcje innych na youtubie.
Tutaj macie godzinną kompilacje kraks! https://www.youtube.com/watch?v=CEikemaBI90
Gniotą się jak z plasteliny. W GTA nigdy nie będzie takiego systemu zniszczeń. Jedna stłuczka = koniec jazdy, a w multi to już w ogóle porażka nikt by nie dojechał na metę.
Gniotą się niemal jak prawdziwe. O to tu chodzi, żeby jedna mocna kraksa eliminowała z wyścigu. Paradoksalnie w tej grze najlepsze jest jeżdżenie tak, by się nie rozbić, ale ze świadomością, że samochód MOŻE się rozbić. Najprzyjemniejsze jest właśnie nierozbijanie się.
Warto dodać, że BeamNG.Drive ma też bardzo realistyczny system prowadzenia samochodów. Jeżeli interesuje Cie symulacja - będziesz zadowolony. W zadnym wypadku nie można powiedzieć, że sterowanie w grze jest arcarowe.
A w GTA też bym nie chciał takiego modelu zniszczeń. Byłoby to bez sensu. No ale BeamNG.Drive wcale nie ma zamiaru być GTA, tylko przede wszystkim symulatorem jazdy.
Jeśli mówisz o GTA 5, to tam tak naprawdę nie ma żadnego modelu zniszczeń. Uszkodzenia są tylko wizualne, pękają szyby i lampy, trochę się zniekształca atrapa chłodnicy, ale bryła samochodu jest niezniszczalna. To jest tak samo beznadziejne, jak model jazdy tymi samochodami. W GTA 4 o wiele lepiej się rozbijały. Więc nie porównuj proszę tego crapa do BeamNG, w dodatku przestawiając ten genialny symulator jako gorszy.
Potrzeba tu optymalizacji i lepszego systemu jazdy. Obecnie nie da się jeździć. Wg twórców jak auto wpada co chwilę w poślizg to chyba jest to dla nich realistyczne. No może i tak, ale chyba tylko jadąc po lodzie w zimę. Solidna szóstka za fajny system zniszczeń.
Być może grałeś w jakąś starszą wersję, albo na klawiaturze. Sterowanie jest bardzo realistyczne a pojazdy ślizgają się tylko przy dużych prędkościach lub kiedy ostro przyspieszamy.
skopana optymalizacja i słaby model jazdy auto się ślizga jak chore.
Tak jak w Rigs of Rods:
Jak mówił primo3001, pojazdy się ślizgają tylko przy dużych prędkościach lub kiedy ostro przyspieszamy.
Części, ogień, piasek, kurz komp nie nadąża i rozwałza jest. ;)
Ciekawe czy ta gra będzie mieć oficjalną premierę jeszcze przed 2020 rokiem? ;] Czy twórcy mają to gdzieś?
Co jak co, ale gra dość zasobożerna. Przy dwóch autach jeszcze trzyma te 60 fps, ale włączenie pięciu jednocześnie oznacza grę w 30 fpsach. Mam GTX 970. Ale gra jest według mnie świetna, zwłaszcza na kierownicy. Najprzyjemniejszy i najlepiej moim zdaniem oddający rzeczywistość model jazdy. Wbrew pozorom rozbijanie aut nie przynosi takiej frajdy jak właśnie nie rozbijanie ze świadomością, że jak coś się zrobi nie tak, to będzie trzeba wóz odwijać z drzewa. Nawet alfa jest bardzo grywalna i z niecierpliwością czekam na każdą aktualizację
bardzo słabo zoptymalizowana gra. Mam gtx 1070, 32gb ramu, a wystarczy wjechać do lasu i gra się wiesza. Samochody kieruje się jak wózki z biedronki. Zajawka na jeden wieczór.
Jest to jedna z niewielu gier, gdzie większe znaczenie ma procesor niż karta graficzna i RAM. Może po prostu CPU masz zbyt słaby. Optymalizacja nie ma tutaj nic do rzeczy.
Jak wózki z biedronki? To jedna z bardziej realistycznych gier pod względem modelu kierowania i najbardziej realistyczna pod względem fizyki.
Wie ktoś co to może być, po zaktualizowaniu gry do najnowszej wersji (0.11.0.3/04) po załadowaniu mapy jest niebieski ekran. Samochód albo jest pod mapą albo zawieszony w jakiejś próżni. W poprzedniej wersji wszystko było ok.
Albo mogły wzrosnąć wymagania systemowe, albo masz po prostu za słaby procesor. To proste i logiczne.
Na chwilę obecną produkt nie ma za wiele do zaoferowania.
Rozwalanie samochodów nudzi się po godzinie.
Model zniszczeń jest efektowny, ale nie realistyczny.
Auta łamią się jak zapałki. Wystarczy zwykłe dachowanie, by dach spłaszczyło do samego dna. Główną wadą modeli pojazdów jest to, że nie mają ramy. W prawdziwych samochodach rama odbiera dużą część energii kinetycznej i trzyma auto w kupie. Tutaj tego nie ma, dlatego nawet przy małej kolizji wszystko gnie się jakby było z cieniutkiej blachy.
Ten program jest efektowny, ale nic po za tym nie oferuje.
Nie za cenę 80zł.
Nie chodzi tu o kreatywność, bo mimo wielu narzędzi, ich użycie prowadzi tylko do jednego - zniszczenia pojazdu, które po kilkunastu raza staje się wtórne.
To bardziej ciekawostka, a niżeli coś wartego zainteresowania.
Takiej mechaniki zniszczeń nie da się też zastosować w żadnej grze, byle nie równość na drodze i nie mamy koła. Na dłuższą metę w jakiekolwiek wyścigowej symulacji to nie miałoby sensu.
Gra chyba nigdy nie wyjdzie z fazy testów, bo i po co. I tak się dobrze sprzedaje.
Może grałeś w jakąś starą wersję. Model zgniatania karoserii jest praktycznie całkowicie realistyczne. Podobnie kierowanie samochodem, które oferuje symulacyjny wręcz poziom realizmu. 95% samochodów na dzisiejszych drogach nie ma ramy, tylko nadwozie samonośne. Ramę w dzisiejszych czasach znajdziesz tylko w ciężarówkach i niektórych terenówkach. Po dachowaniu w grze dach zgniata się zupełnie realistycznie i zwykle nie aż tak mocno. Inna sprawa gdy auto spadnie na dach z duzej wysokości, wtedy zgniata się całkowicie co również jest całkowicie realistyczne. Minusem gry jest brak jakiejkolwiek destrukcji otoczenia i brak... jakiegoś powodu żeby jeździć. Jest kilka zadań, nawet krótki tryb "fabularny", ale przydałoby się coś więcej. Do tego jeżdżenie po drogach jest nudne, gdyż drogi są zwyczajnie puste, a u mnie nawet mimo bardzo mocnego sprzętu gra potrafi uciągnąć na raz tylko z 5-6 samochodów. Gra jest dopiero we wczesnej fazie, więc pewnie destrukcja otoczenia i tryb kariery się jeszcze pojawią. Zastanawia mnie tylko ruch uliczny, skoro gra nie uciąga dużej liczby samochodów. Przydałaby się lepsza optymalizacja.
No i minusem jest sporo "ruskich" modów. Samochody z modów nie gną się realistycznie i odradzam instalację ich. Jeżeli chodzi o mody to polecam pobierać sobie mapki i tym podobne rzeczy.
@primo3001 Sporo "ruskich" modów? Obejrzałem setki filmów z BeamNG i widziałem że każdy samochód - niezależnie od tego czy to mod czy zawarty w standardzie - deformuje się realistycznie.
Zgadzam się.
Gdyby rozwalanie samochodów nudziło się po godzinie to bym nie miał w tej gierce ponad 400 godzin ^^ (aktualnie ;d)
NIESAMOWITA GRA!!!
BeamNG ma zaszczyt bycia kontynuacją RoR-a.
U mnie ta gra nie działała, strasznie się przycinała i długo wgrywała, po za tym była przy zawieszce, najpierw gra się przycinała i był samochód, było też kiepskie sterowanie, bo cały czas skręcało, nie było możliwości wyboru innego pojazdu. Miałem grę w języku angielskim, chciałem ściągnąć spolszczenie, ale była jakaś podpucha z numerem telefonu i im podziękowałem, bo od poniedziałku do czwartku płatne SMS-Y. W grze potem nie było samochodu i nie mógł się wgrać tor, był też dziwny mocny wiatr, bardzo szybko gałęzie się przesuwały i gra się skrashowała, nie polecam.
jak masz laptop z biedronki a gry "kupujesz" na chomiku to nie dziwota
Zmiana języka dostępna jest z poziomu opcji gry. Proponuję najpierw kupić produkt, a później go oceniać. Wystawianie słabych ocen przez pryzmat słabej kopii pirackiej jest, cóż, słabe ;)
Choć wciąż w dość wczesnej formie, jest już dostępna modyfikacja umożliwiająca grę przez internet - BeamMP - https://beamng-mp.com
Siemka. Czy ktoś ma pojecie czy można jakos wlaczyc interfejs w beam, chodzi mi dokładnie czy można go rozszerzyć żeby po wlaczenie esc był widoczny na srodku ekranu??
Nie będe w kółko nawijał tylko wam coś powiem jeśli niestać lub macie za słabego kompa to jest darmowe rigs of rods które jest zrobione przez tych samych ludzi co beamng drive ty starsz bo z 2005
Bardzo słabo to wygląda. Po tylu latach w grze brakuje podstawowych opcji typu: powrót do ostatniego checkpointa, czy jakiś tutorial bo interfejs jest strasznie niekomfortowy i niejasny. Zachowanie aut też do najrealistyczniejszych nie należy. Połowa zawartości w sekcji modów nie działa i nie jest skategoryzowana, np ściągając trasę nie wiadomo gdzie jej potem szukać czy w dziale scenariuszy, czy time trialu. Robi się niezły śmietnik. Generowane trasy to jakiś żart. Niedopracowane oficjalne wyzwania typu podwiezie pizzy, ale gra źle pokazuje checkponty i nie wiadomo gdzie jechać. Jak chcesz się poscigac to masz tu jedynie trzy wyzwania tego typu i tyle. Jedynie co gra ma dobre to model jazdy i system zniszczeń, choć im dłużej się mu przyglądam tym wydaje mi się coraz bardziej odrealniony. Jak ktoś ma ochotę pograć w tę grę to już lepiej pooglądać sobie jakieś kompilacje kraks na YouTube bo niczego innego ta gra nie oferuje.
Zazwyczaj gra ma zalety dobrze i czasami złe ale i tak gra dalej niesamowita
Tekstury w mapach się nie ładują od kilku dni. Odinstalowanie gry i ponowna instalacja nic nie dało. Czy ktoś może pomóc rozwiązać problem?
Mam tą grę od dawna i po uruchomieniu potrafi pochłonąć kilka godzin na samej jeździe i rozbijaniu się. To jest coś, czego po prostu trzeba doświadczyć samemu. Choć muszę też zauważyć, że czasami blacha zachowuje się, jak kartka papieru. Chodzi o mocne wgniecenia i rozieranie. Ale to i tak niczego nie zmienia, gra jest w dechę