The King of Fighters XIII wyląduje we wrześniu na Steamie
Skullgirls to sympatyczna i poprawna bijatyka ale przy kofie to może najwyżej się schować... po takim newsie człowiek ma ochotę dalej żyć... życie jednak bywa piękne, szkoda że jutro wbije nóż w plecy ale dzisiaj cieszymy się tym co mamy :D bijatyki capcomu i SNK należą do moich ulubionych więc będzie ostre rżnięcie w kofa XIII, pięknie :) narazie umilam sobie sierpień mortalem, miałem coraz lepsze zdanie o tej grze, ale wczoraj po raz pierwszy odważyłem się zajrzeć na multipalyera... i przegrałem nieuczciwie i wygrałem nieuczciwie każdą walkę co do jednej :/ lagi i ogólna niegrywalność na multi zwala z nóg, pokaz slajdów albo disconnect, masakra, mam nadzieje że tam jakis update będzie niebawem bo jak support na PC będzie na MK taki jak w przypadku SfxTekken to raczej już sobie przez sieć nie pogramy... netcode to prawdziwa tragedia, nawet sfxtekk był lepszy na multi... i po co ja się uczyłem tylu postaci jak nie ma gdzie się tym pochwalić... :D Arcade i wieża wyzwań tylko, biednie, za tydzień nie będę pamiętał o tej grze i znowu SSF IV będzie trzeba przeprosić i do września jakoś dociągnąć
Świetna wiadomość!
Szkoda tylko że cena dość wysoka, mogłaby być w granicach 15 USD/euro. W takiej sytuacji poczekam aż cena spadnie i wrócę do serii w którą zagrywałem się w latach 1998-2002
Trzynastka, obok '98 i 2002 to najlepsza część tej zasłużonej dla bijatyk (nie tylko 2D) serii. Mam nadzieję, że nie dostaniemy czegoś na wzór 2001, bo to nie był udany port.
@SebaOnePl , na spadek ceny raczej długo poczekasz ale deal na steamie 50-66% raczej możesz się za 2 miesiące spodziewać :) no najpóźniej na halloween, nie mniej w tym roku za normalne pieniądze już będzie to można nabyć, trzeba tylko logować się co wieczór regularnie na steamie i zerkać co tam jest grane :)
Ja już ograłem na PS3 i androidzie także się wstrzymam ale miło że wychodzi na PC...
Cóż, 98UM/2002UM/XI to to nie jest (choć lepszy od syfiastej XII), ale miło, że nawet tego średniaka pecetowcy dostaną. Skoro będą postacie DLC (IORI!) za free, to może się skuszę.
@rog1234
Średniaka? W XIII nawet jest ten sam timing na recovery roll co w 98/2002 ;-). Jasne, poszli w stronę bardziej rozbudowanych kombinacji (niczym MvC), brakuje jeszcze kilku elementów systemu, ale nie można nazywać tego średniakiem. Może i design nie powala (rzecz gustu, ale NONA ma paskudny styl), ale gra technicznie jest niemal doskonała, do tego znana muzyka w nowych aranżacjach, więc dla fana bijatyk gra cholernie dobra. I pozostaje wierna starej szkole, a to ogromny plus i wielka zaleta ostatniej bijatyki od SNK.
Dereteremior
Hm, może faktycznie "średniak" to nie jest najlepsze określenie, problemem jest raczej to, że ta gra to taki biedny kuzyn lepszych KoFów.
Brakuje wielu postaci, wiele z tych obecnych jest okrojone o rzeczy, które były dla nich niesamowicie istotne (Terry bez Power Dunka - nagle całe lata trenowania combosów z breakiem, którego ma aż od Garou idą do piachu... i inne przykłady, jak choćby brakujący fireball z powietrza u K'a, choć na szczęście jest lepiej niż było w XII), sprite'y i tła oscylują między świetnymi (K', Iori) i ohydnymi (Ralf, Clark, Billy, Joe), a te po środku wcale nie powalają. Sam gameplay i mechanika są dla mnie jakoś tak... niezbyt kreatywne. Cieszy mnie, że zrezygnowali z tagowania, bo nie o to w tej serii chodzi, ale po prostu nie umiem się przekonać. Gra się dobrze, ale dla mnie to za mało, bo w KoFa XI gram od pięciu lat i gra się w niego wybitnie.
Staram się docenić, że SNK nareszcie po tych wszystkich latach odłożyło stare sprite'y i wzięło się za nowe, ale musieliby to jeszcze wszędzie zrobić dobrze :P Może minie trochę czasu i wyjdzie jeszcze jedna czy dwie edycje, dodadzą więcej postaci, które fani naprawdę chcą zobaczyć (jak między XII a XIII)... może wtedy się przekonam ;)