PayDay 2 już na siebie zarobił – twórcy zadowoleni z wyników
No ale to też nie jest jakaś gra typu indie jak FTL, koszty produkcji musiały około miliona osiągnąć, ale nie traktujcie mojej wypowiedzi jako wyroczni, to tylko domysły
kaszanka9 - a czym rozni sie ta gra od AAA? Kasa na marketing? PD2 korzysta z wlasnego silnika, nie jest to UE3 czy idtech ciagniety przez 8 lat - jedynka tez byla na silniku Diesel ale 2 letni skok w poprawie grafiki jest na plus, losowe zdarzenia z napadow tzn gra ma przykladowo 3 rozne sety gdzie jest skarbiec, ochrona, kamery i z kazda gra one zmieniaja polozenie - czy konkurencja ma takie cos watpie - w CS ludzie graja 24/7 na de_dust2 i wiedza gdzie sa gorace miejsca jak i miejsca na bombki ;). W bete w porach nocnych gra ok 8-9k graczy, dosc sporo na beta jak i tytul nieCOD, nieBF