Project Eternity na kolejnym screenie - klimatyczna, podziemna lokacja
"Sam rodzaj prezentowanego etapu narzuca skojarzenia z klasycznymi cRPG-ami z lat 90. ubiegłego wieku"
... a konkretnie z lochami Irenicusa z prologu Baldur's Gate II. I to bardzo mocne skojarzenie.
Mastyl => Pomyślałem dokładnie to samo :). Przychodzi na myśl też (trochę) kostnica z Planescape'a, z początku gry. Doczekać się nie mogę...
Lochy Irenicusa? W którym miejscu? O wiele bardziej przypomina mi to komnaty Łupieżców Umysłu w kanałach, Twierdze Strażnika, albo tak jak już ktoś napisał kostnice z PT. Anyway, wygląda to rewelacyjnie, od baaardzo dawna czekam na RPG w tym stylu z ciekawa fabuła i może tym razem się nie zawiodę.
Ci goście maczali palce w niemal każdym drużynowym RPG robionym na Infinity Engine na przełomie wieków, więc niczego innego się nie spodziewa(łe)m.
Przypominają się stare czasy, gdy gracze czekali kilka miesięcy na każdy jeden nowy screen i gracze dyskutowali nad każdym jednym nowym screenem. :) A nie tak jak teraz co, że co kilka tygodni jesteśmy bombardowani porcją 20 nowych screenów, nowiusieńkim trailerem/gameplayem oraz 386 wywiadami, beta-testami i innymi zapowiedziami, a wszystko to skrzętnie przygotowane według scenariusza zarabiających krocie marketingowców.
Tak że to kolejny - choć mniejszego kalibru niż gra sama w sobie - powód, dla którego tak bardzo czekam m.in. na PE, Wasteland 2 i Tormenta! :)
Ps. Czyżby drużyna była minimum 6-osobowa?
Moze w koncu dostaniemy porzadnego, klasycznego RPGa. Trzymam kciuki :)
[Jestem niesłyszący]
Dobrze, że od czasu do czasu twórcy pokazują tylko jeden screen, a nie 20 screeny jak wspominał @Irek22. Byłby to duży spoiler ze odkrywanie świata i fabuła. Wystarczy mi wiedzy o tym, jak będzie wygląda grafika, mechanika gry, jakość/długość zadanie poboczne i główne (oraz lokacje i interakcje), wprowadzenie do fabuły i typ świat. Muszę przyznać, że powyższy screen zrobiło mi pozytywny wrażenie. Czekam na Wasteland 2, Project Eternity i Torment 2 ze wzmocniony apetyt. Też trzymam kciuki! :)
Wygląda to nieziemsko widzę że kolejny RPG po Wieśku 3 który mnie wciągnie na maksa w 2014 roku. Do tego jest strasznie podobny do BG którego ogrywałem dużo razy.
@hanys94 Nowy Torment też będzie tworzony na ten sam silnik co Project Eternity na prośby graczy (w Kickstarter).
Mi to bardziej przypomina (ten obrazek z newsa) krypty z Trials of Luremaster, minidodatku do Icewind Dale.
Jakoś przeboleję brak tur, choć strata Chaos Chronicles nadal mnie boli :/
@Irek22 Mam informacje, co dowiedziałem się z źródło Kickstarter oraz GameEXE. Aktualnie w grze Project Eternity drużyna ma składać z sześciu osób (czyli tak jak w Baldur's Gate). A liczba NPC do zwerbowanie to 8 (ale to może zmienić). Bohaterowie niezależni będą mieli własną osobowością i zadanie tak jak NPC z Baldur's Gate 2. Istnieje też możliwości, że gracz jak chce, to może przechodzić PE jako samotnik bez drużyny zupełnie jak w Fallout czy Wiedźmin (choć będzie ciężko).
@SpecShadow Będzie aktywny pauzy tak jak Dragon Age 1 czy Baldur's Gate. A więc będziesz miał czasu na obmyślenie taktyki, a wrogów mogą grzecznie poczekać. ;) P.S. Strata Chaos Chronicles też mnie dotknęło. :(
@berial6 Jak Ci nie podoba Project Eternity, tym gorzej dla Ciebie i Twoja strata.
Tylko mówię, że to jest szpetne. Wygląda jak Torment, w każdym tego słowa znaczeniu.
"Wygląda jak Torment, w każdym tego słowa znaczeniu."
Czyli jest najpiękniejsze na świecie <3 Tak, stanowczo ten screen to miód na me serce, coraz bardziej nakręcam się na Eternity.
berial6 => no tak lepszy jest napewno super extra skyrim z przecudowna graficzka 3d :D
w tym screenie jest tyle klimatu że próżno go szukać w dzisiejszych RPG'ach. Can't wait!
Project Eternity to prawdziwy powrót do korzeni gatunku cRPG
Chyba raczej do jakiejś... nie wiem... "złotej ery"? Bo do korzeni na pewno nie.
USUNIĘTY KOMENTARZ
[22] - nie ma się co przejmować randomami rozpieszczonymi przez dzisiejszą generację i zwracającymi głównie uwagę na oprawę graficzną. Eternity ma trafić do określonego grona osób i to jest najważniejsze, resztę można wygodnie zlać.
@Night Prowler Słusznie.
Tylko mówię, że wygląda, jak na dzisiaj, brzydko. Robi to obsydian, czyli duże studio, a grafika... wygląda jak sprzed 5-6 lat. I wtedy nie powalałaby.
@Bibel
Twój komentarz zostawię bez komentarza, czuję, że chciałeś tym postem tylko rozpocząć kłótnię.
berial6 [26]
Tylko mówię, że wygląda, jak na dzisiaj, brzydko.
Kwestia gustu. Wielu graczom się bardzo podoba.
Poza tym taki design jest ponadczasowy. Za 10-20 lat brzydko będą wyglądać wszelkie CoDy, Battlefieldy i Łoczdogsy, a takie gry jak np. PE i Torment będą wyglądać mniej więcej tak samo, tak jak dzisiaj bo dzięki zastosowanemu designowi wizualnie tak szybko się nie zestarzeje.
Nawet dziś grafika w grach robionych na Infinity czy Diablo II a nawet Diablo I - poza zbyt niską rozdzielczością - nie kłują w oczy w odróżnieniu od robiących w swoim czasie wrażenie Unreala czy Half-Life'a bo prawda jest taka, że gry silące się na realistyczną grafikę własnie pod względem grafiki starzeją się najszybciej i najbardziej.
Sir Xan ---> dyskusja w stylu
ktoś pisze: ale głupia gra
ty piszesz: sam jesteś głupi
jest na poziomie przedszkola.
Prawda jest taka że nawet w czasach gdy takie gry były nowością ilość osób która je lubiła nie była wielka.
Takie gry jak Project Eternity są kierowane od pewnej grupy fanów i niech tak pozostanie. Nie ma obowiązku lubić takich gier, nie ma również potrzeby przekonywać na siłę innych o tym że są wyjątkowe.
Czy Project Eternity będzie fajne, oczywiście tak , będzie super grą ... dla ludzi którzy czekają na taką grę. Ja np.czekam ale inni nie muszą, mają prawo krytykować i ich strata że nie będą grali.
@Soulcatcher Wiem! Po co piszesz, skoro już napisał Night Prowler? Proszę Cię w przyszłości nie obrażaj mnie, że jestem na poziomie przedszkola.
Po prostu zasmuca mi, że niektórzy z nich nie potrafią dostrzegać uroki klasyczne cRPG i wolą grać w proste MMORPG, by nabijać leveli bohatera. Nie wiedzą, co tracą. Ale niech robią, co chcą. Ja nie prosiłem, by oni muszą grać w tej grze. Po prostu wolę, by jak ktoś nie interesuje klasyczne cRPG, to niech nie pisze w komentarze zamiast puścić fałszywe plotki, że klasyczne cRPG to śmieci i gorsze, a MMORPG lepsze. I dali niskie oceny gry, które nigdy nie wypróbowali (wolałem, by nie robili coś takiego). Głupota i ocenianie "książki" po okładce. Ręce po prostu mi opadają.
Sir Xan ---> dobrze skoro wolisz inaczej, proszę nie atakować innych czytelników za to że nie podoba im się ulubiona przez ciebie gra go usunę cię z forum. Personalne ataki w stylu "Sam jesteś tragedia." są niedopuszczalne.
@Soulcatcher W porządku. I dzięki za ostrzeżenie. Już usunąłem niepożądany komentarz.