Wargaming.net stworzy wysokobudżetowe kontynuacje Total Annihilation i Master of Orion
Na początek mogliby odświeżyć grafikę w Total Annihilation bo aż bolą oczy, jak się na nią patrzy.
Ciebie widocznie bolą, ja tymczasem z miłą chęcią bawię się tymi pikselami i rozgrywam kolejne partie z komputerem. Ta gra jest po prostu ponadczasowa!
Jest mały błąd. Chris Taylor pracował przy Supreme Commander ale tylko części pierwszej i dodatku Forged Alliance.
Supreme Commander 2 to inna bajka i nie miał z nią nic wspólnego ( co zresztą od razu widać, 'dwójka' jest bardzo casual'owa :P ).
Orzołek - nie wiem gdzie to wyczytales bo jak najbardziej pracowal. Przy kickstarterze Wildmana niesamowicie za przeproszeniem pieprzyl bzdury czemu SupCom2 tak bardzo roznil sie od poprzednika nie przyznajac sie przy tym ze po prostu mierzyl glownie w konsolowy rynek.
@Miniu
Niestety i to był IMO jeden z głównych powodów porażki tej gry. Strategia projektowana pod konsole = finansowa klapa (Halo Wars nic nie znaczy, bo tam grę sprzedawał sam tytuł a nie gatunek). Potem jeszcze leżał support wersji konsolowej (raz wszedłem na forum gry i płaczów o to, jak słabo ta gra działa na X360, a patchy nie widać było mnóstwo). No i "wisienka" na torcie: jedyne wydane DLC było bogatsze w wersji pecetowej. .