Prey 2 - wyciekły screeny z gry
Ale co im sie nie podobalo? Ze gra byla za trudna? Zle dopasowanie kolorow? Bugi? Bo gra prezentuje sie fantastycznie i oby udala sie ja dokonczyc w takim stanie jaki przedstawial kiedys filmik z urywkami gameplayu jak pamietam sprzed 2 lat
id tech 4 w końcu..
Koktajl Mrozacy Mozg [1] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12828372&N=1#post0-12828372
No nie podobała im się jakość produkcyjna, to może być wszystko, aczkolwiek najmniej raczej o grafikę się martwili, zapewne świat mało żywy, fabuła za słaba albo gameplay mało wciągający czy też nużący, może i też bugi czy niedopracowane elementy, co w sumie dawało kiepski rezultat i takie coś trzeba poprawić.
A jak wiemy nie ma takiego czegoś jak "wyciek", zawsze za takim czymś stoi ktoś związany z produkcją, więc według mnie to nie przypadek, że akurat teraz te screeny "wyciekły", chcą zobaczyć jak gracze zareagują.
Podoba mi się styl gry. Uniwersum przypomina mi taki mroczny Scrapland, w którym wcielamy się w Bounty Hunter'a. Mam nadzieję, że projekt nie zostanie wstrzymany i ostatecznie wyjdzie. Byleby tylko dopracowany.
kaszanka9
"No nie podobała im się jakość produkcyjna, to może być wszystko, aczkolwiek najmniej raczej o grafikę się martwili, zapewne świat mało żywy, fabuła za słaba albo gameplay mało wciągający czy też nużący, może i też bugi czy niedopracowane elementy, co w sumie dawało kiepski rezultat i takie coś trzeba poprawić."
Właśnie zdefiniowałeś gry Bethesdy, więc również nie wiem co im nie pasowało. Może gra była zbyt ambitna?
"No nie podobała im się jakość produkcyjna, to może być wszystko, aczkolwiek najmniej raczej o grafikę się martwili, zapewne świat mało żywy, fabuła za słaba albo gameplay mało wciągający czy też nużący, może i też bugi czy niedopracowane elementy, co w sumie dawało kiepski rezultat i takie coś trzeba poprawić."
Właśnie zdefiniowałeś gry Bethesdy, więc również nie wiem co im nie pasowało. Może gra była zbyt ambitna?
+1 chociaż jest parę wyjątków np. Skyrim ma całkiem nieźle "żyjący" świat. Reszta leży oczywiście. Ostatnio sobie grałem znowu i umierałem przy tych idiotycznych animacjach przy próbie walki ze smokiem na Gardle Świata. Machają toporami 10 metrów od smoka, raz trafiają(nie mając prawa żeby trafić) a raz nie - masakra.
Bethesda martwiąca się bugami? Co?
Hm, nie wiem jak inni, ale ja tam nie czuję klimatu Prey'a... zupełnie jakby to inna gra była. Nie powiem, może być to coś ciekawego, ale specjalnie "podszywać się" pod Prey'a?
Bo to jest zupełnie inna gra.
Do dlaczego nazywa się Prey2?
Aaaa ...juz wiem. Bethesda i jej przyzwyczajenia z wydawaniem np: tytułów idSoft. Quake I i II miały tyle wspólnego że ho, ho :>
Z rewelacyjnego i klimatycznego FPSa "starej szkoły" nawiązującego gameplayem do Doomów i Quakeów chcą zrobić Masseffekto-podobne-coś... Nie, dziękuję. Wolę po raz kolejny zagrać w "jedynkę".
trailerami, screenami i gameplayami ostatniego Aliena tez sie wszyscy zachwycali a wyszla kaszana. mozliwe ze w tym przypadku bylo podobnie dlatego Bethesda nie chcac wydawac czegos co nie spelnia ich wymogow prace wstrzymala.
Herr Doktor ponieważ historia toczy się w tym samym świecie, poza tym bohater z części pierwszej miał się w niej również pojawić jako postać niezależna.
Gra piękna faktycznie nie jest, ale mi się przede wszystkim nie podoba ten interfejs. Jest po prostu paskudny ><
@Herr Doktor
Jesteś takim debilem że nawet nie wiesz że to nie Bethesda wydawała Quake 1 i 2
O ile na początku nie miałem nic przeciwko zmianie koncepcji gry tak teraz widzę, że jednak lepiej byłoby gdyby zrobili normalną kontynuację jedynki.. Ewentualnie niech sobie to nazwą Prey 201X czyt. restart.
te screenshoty to raczej ukazują moment jakiegoś "skanowania" postaci. docelowo raczej grafika tak wyladac nie bedzie.
Kolejny problem współczesnych produkcji - niemożność stworzenia akcji w realiach pozaziemskich dających poczucie obcości, zero wydziwiania. Tak jakby przebrać ludzi w kostium jakichś humanoidów i udawać, że to obcy.
Tak jak w Outcast to uczynił - lądujemy w dziwnym świecie, na jakieś planecie. Panują dziwne zasady, pojawiają się nieporozumienia...
Na upartego Morrowind (mimo zupelnie innego gatunku) również wybijał się otoczeniem - dziwnym, egzotycznym.
Ba, nawet E.Y.E. Divine Cybermancy (mimo, że dzieje się w świecie z ludźmi) daje większe poczucie przebywania w obcym świecie niż inne współczesne gry z kosmitami.
SpecShadow, urok masy. Kowalskiego nie interesują udziwnienia, ma mieć na czym oko zawiesić, gra musi być maksymalnie przystępna w każdej formie.
pfff z taką grafiką w 2016 roku ? powodzenia poza tym ten suchar bardziej mass efekt przypomina