Project Titan tytułem free-to-play – Blizzard potwierdza
Tendencja rezygnowania z abonamentu, nawet ekipa robiaca Wildstar raczej nie uzyje tego typu platnosci, a Titan coz moze byc B2P jak GW2, Secret World czy Defiance.
Czy dobra produkcja, ha czy im wyjdzie jak z WoWem po raz drugi, bez wsparcia marki serii tylko jadąc na sławie firmy?
Jeśli nie chcą dawać abonamentu to znaczy, że mają jeszcze wiele planów związanych z WoW'em i nie obawiają się spadku popularności w najbliższych latach.
Chyba nawet najlepsza gra MMO z modelem F2P, nie przyniesie im takich zysków jak WoW. Dlatego uważam, że te dwa tytuły mogą istnieć obok siebie, ale Project Titan z modelem F2P, nie ma szans zastąpić WoW'a z (pod względem finansowym).
Muszą się więc pośpieszyć, albo naprawdę są pewni, że nie będą uciekać od nich gracze. Wiadomo, że World of Warcraft najświeższy nie jest i wcześniej czy później straci wszystko a Projekt Titan nie będzie w stanie go zastąpić. Co wtedy? Kto będzie sponsorować ich opieszałość?
@BOLOYOO - jak kiedys policzono to F2P wiecej zarabia niz gra na abonamencie. Wiesz ile by ludzi przyszlo grac w wowa jakby stal sie F2P? Conajmniej z tych 7,7 miliona, liczba podskoczyla by do 10.
Jak Titan bedzie B2P to i tak dowala item shopa, to juz wole zeby bylo F2P... do D3 nie ma co porownywac bo to nie jest mmo tylko multi na odstresowanie. xD
Nic dziwnego. Czysta kalkulacja, na F2P zarobia wiecej. To juz nie te czasy, gdy producentom wystarczało 35 zł abonamentu.
Tak uważacie, że lepiej by na tym wyszli? Dlaczego więc wciąż tkwią w abonamencie do WoW'a? Żeby nie zniechęcić obecnych graczy?
Hmm dobre posunięcie na F2P więcej zarobią a i nie będzie się gryzło z WoW'em.
[4] No jakoś przy innych tytułach twórcy odnotowali wzrost zysków ze swoich gier więc i WoW by zyskał. Po 2 każdy projekt Blizza wyszedł im dobrze co by nie mówić 12 mln Diablo 3 się sprzedało i dalej się sprzedaje.
[5] Możliwe ale lepiej niech nie eksperymentują z tym, po za tym są wakację i to jest jeden z powodów dla których gra mniej osób po wakacjach i po wprowadzeniu patcha 5.4 znów wzrośnie liczba graczy.
[8] W Wowie po prostu oprocz utrzymanego abonamentu dodaja elementy z F2P - sklepik w grze w kosmetycznymi itemami i jak na razie jednym cheatem - +100% exp.
[11]
Dodaja? Przeciez sklepik jest od dawna, unikatowe mounty i pety ktorych w grze nie sposob dostac tylko trzeba placic, drogi transfer postaci ktory w Rifcie jest darmowy a w GW2 mozesz placic goldem z gry albo realna gotowka. Po prostu konsekwencja Blizzarda.
No, to teraz czekam tylko na trzy wiadomości:
- Model płatności podobny do tego z Guild Wars 2
- Potwierdzenie Uniwersum świata gry (podróże w czasie itp.)
- Wydanie gry na PS4
i leci pre-order :)
[10] Inni odnowtowali wzrost przychodow z prostego powodu, dotad kazde mmo ktore przechodzilo na model f2p to byla zdychajaca gra.
No ja nie będę płacił - jutro wyjeżdżam i mam nadzieję, że wszyscy jesteście tego świadomi - nie będzie mnie. Żali ani petycji nie przyjmuję. Grał nie będę - i co?? Mam was błagać?? Nie drodzy Państwo, jadę i już. Amen. Żegnam. Jak będę chciał to zapłacę, bo co? mogę? MOGĘ. Więc bez straszenia proszę, bez straszenia. Intrygantem nie jestem! Intrygami się nie zajmuję i myślę, że mogę być z tego powodu dumny! Hmm... 10 pierożków, no cóż - można zjeść i 10 pierożków, jak jest się głodnym.
Mówiłem, że Diablo 3 to test jak wypadnie zarobek na "darmowej" grze i zarabianiu na przedmiotach? Mówiłem.
[14] obserwując własną kieszeń widzę, że za gry free2play płacę więcej niż te 10-15USD miesięcznie abonamentu za tradycyjne mmorpg.
Myślę, że Blizzard potrafi się przystosować do dzisiejszych realiów i nowe MMO będzie coś w stylu Guild Wars 2 czyli płacisz i masz, nie chciałbym, aby to było F2P, ba w takowe w ogóle bym nie zagrał, to już bym wolał nawet ten abonament. Nie jestem fanem MMO, raczej za nimi nie przepadam, ale jak zrobią to dobrze, to kto wie.