Xbox One z systemem Smart Match – Microsoft o systemie wyszukiwania partnerów do gry
Takie tam marketingowe pitu pitu. Wystarczy dobrać graczy po pingu, bo we większości gier jest to najważniejszy czynnik, a wszelkie inne kryteria typu reputacja można dodać jedynie przy okazji (jednocześnie gracz najprawdopodobniej zostanie połączony z kimś, kto mówi w tym samym języku). Chyba każdy w miarę rozgarnięty człowiek zdaje sobie sprawę, że to nie będzie działać jak należy, bo wystarczy, że jakiś wymiatacz założy sobie nowe konto, czyli z wyzerowaną reputacją i umiejętnościami, po czym zostanie wrzucony do gry z początkującymi... i w tym momencie cały ich misterny system bierze w łeb.
To oni chca drugi raz to samo wymyslec? Przeciez zalozenia matchmakingu byly takie aby system dobieral graczy pasujacych do siebie - podobny skill/lvl w grze ale to sie praktycznie nigdy nie sprawdzilo,w COD ladujesz jako swiezak z osobami z 8 prestizem... Czy takie trudne zrobic skale poziomow 1-10/11-20/itd? COD WAW mial tryb ktory laczyl cie z ludzmi z malym lvl az do czasu uzbierania 10, potem juz samowolka... Najbardziej pamietam dopasowany tryb z Halo3 gdy gralem bardziej na konsoli - wygrywajac mecze rosnie nam ranga, jesli przegrywamy, to ona maleje i wtedy maja lvl 24 gram z ludzmi z tego przedzialu 21-30 - jesli nie ma wystarczajacej ilosci to niech wezme kilku graczy z nizszym/wyzszym lvl.
mateuszx20 - dokladnie, szukanie ludzi po pingu a nie czy on ma dobra reputacje. Swoja droga przy MW3 byly takie ograniczenia - gracze z polski grali z polskimi graczami :)