Battlefield 4 – wsparcie DirectX 11.1 oraz szansa na transfer statystyk pomiędzy konsolami
To takie same rewelacje jak te, że obliczenia Sim City są dokonywane na serwerach zewnętrznych.
Dziwne, że MS ma wyłączność na pierwsze DLC do BF i teraz wspieranie na siłę WIn8.
Dobrze, że będzie beta przynajmniej będzie możliwość ocenienia jak tam optymalizacja.
W becie nie sprawdzisz optymalizacji, mi beta BF3 chodziła na Ultra-Low, ale tylko na Metro, na Caspian Border nie dało się grać. Po wyjściu gry i kilku patchach gra działa płynnie na Low. Pewnie tak samo będzie z BF4.
Głupia gra przeznaczona dla gimbazy jarającej się ładną grafiką.
Taa, balistyka, sterowanie pojazdami (to nie wcisniecie 4 by odpalic "sterowany przez ai samolot"), planowanie i myslenie - tak to dla gimbazy
Pirat Komputerowy -> bez hejtrollingu. Co do trybu single, wiadomo, że w czwórce będzie tak jak w trójce - tani i sztampowy scenariusz, cukierkowa grafika i masa skryptów. Ale BF to gra przede wszystkim na multik. A ten jest niezmiennie genialny w każdej części. Nie masz na rynku lepszych sieciowych zmagań w realiach współczesnych konfliktów. Zobaczymy więc co pokaże czwórka.
[5] Pirat to troll, wchodzi do tematu odprawia swój trolling i znika. Najlepiej z takimi w ogóle nie dyskutować bo naprzód sprowadzą cię do swojego poziomu a później zniszczą doświadczeniem.
Mam nadzieję że BF4 będzie równie genialny na multiku co BF 3.
up
Pikusp skończ się wreszcie ośmieszać
Buehehehe, Windows 8... Niech sobie w rzyć wsadzą pełne wsparcie dla 11.1.
Co do trybu single, wiadomo, że w czwórce będzie tak jak w trójce
Gówno prawda. Grałeś? Nie. Są duże szanse, że dorówna świetnemu singlowi z BC2. Ma być większa otwartość itd.
Nie czaje dlaczego fabula sie wam nie podobala... czytalem ksiazke i oba scenariusze swietnie sie uzupełniają w jedną całość
Lukas172 -> racja, ale po prostu łatwo to przewidzieć. MoH: Warfighter też miał być nie wiadomo jaki i zobacz co wyszło. Z resztą, jak mam być szczery, to poziom singla w czwórce aż tak bardzo mnie nie interesuje. Jeżeli będzie naprawdę dobry, to spoko, zawsze miło pograć. Ale, tak jak wspomniałem, BF to przede wszystkim gra wielosobowa, więc to jest właściwy content.
Gówno prawda. Grałeś? Nie. Są duże szanse, że dorówna świetnemu singlowi z BC2. Ma być większa otwartość itd.
A po czym sądzisz że dorówna? Masz jakieś inne argumenty niż otwartość map, które by na to wskazywały? Ciekawi mnie też, o których otwartych mapach mówisz, pewnie chodzi Ci o tą jedną misję na pustyni, bo reszta gry przecież idzie do przodu po sznurku. Po tym co widziałem na trailerze jestem przekonany, że kampania w BF4 będzie tak samo kretyńska jak w BF3. Zrzynka z CODa, pełno nieudolnych, oskryptowanych sekwencji i tanich, wkurzających sztuczek jak walące się na gracza budynki i helikoptery, które już dawno przestały na mnie robić wrażenie. Ciągłe atakowanie gracza jakimiś podniosłymi sytuacjami i niby poważnymi wydarzeniami, które próbują udawać, że tworzą coś więcej niż zwykłą kretyńsko zaprojektowaną grę.
Najbardziej iirytujące i flustrujące w BF3 są snajperzy i kampa... powinno byc ograniczenie np 2 snajperow nw mapę...
raveenn Rozumiem jest jakieś wyzwanie to źle, najlepiej wszyscy snajperzy powinni szturmem atakować na inny zespół, bo zadaniem snajpera nie jest kampienie i czekanie.
Kłamią, karty nv obsługują wszystko z dx 11.1 co do gier potrzebne. I będzie jak zwykle, naopowiadają o win 8.1 i dx 11.1 cuda, a w testach wyjdzie różnica 1 fps albo zero różnicy wizualnej, a minus 20% do wydajności.
No, ale całe szczęście wychodzi BF4, wreszcie dodadzą tak REWOLUCYJNĄ funkcję jak pokazywanie jaka jest następna mapa.
@kaszanka:
Wszystko? Rly? :> Nvidia sama przyznała, że nie, ale ściemnia że to co robią w sterownikach programowo jest niepotrzebne do gier.:
http://www.guru3d.com/news_story/nvidia_kepler_not_fully_compliant_with_directx_11_1.html
Za to "sprzedanie się" EA/DICE MS w postaci suppoortu DX11.1 tylko pod Win8 jest chore, zwłaszcz od kiedy częściowo DX11.1 jest pod Win7 i przy problemach w odrobinę starszych grach pod Win8. $$$ i tyle - tak samo jak pokazywane wszędzie ptaki i obiekty wskazują, że wzorem BF3 DICe będzie szło na rękę nvidii i liczyło to na CUDa zamiast OpenCL. Dziwne o tyle, że NextGeny to AMD GCNHSA. Już widzę tą pełną obsługę DX11.1 pod PS4 :P
Jakby nie mogli po prostu pisać silnika na wszystkie platformy w OpenGL/OpenCL/OpenAL i nie sprzedawać się MS.
Altres: chyba grasz snajperem i campa na maxa... nie da się wszystkiego przenieść do gry i owszem snajper jest potrzebny ale jaki ma sens grania kiedy respisz się i dostajesz heada i tak w kolko, bo wokół kamperstwo, dostajesz heada padasz, snajper rownież, bo zdrazdil swoja pozycje ale jest frag noż qrwa...
Snajperzy w BF to w przeważającej większości lamki, które boją się gry na bliski kontakt z przeciwnikiem. Ja tam do snajperów nic nie miałem, zawsze lubiłem się zakraść za nimi i wsadzić im soczystą kosę między żebra. A potem jeszcze tylko poskakać nad nim dla beki i ośmieszyć go na deathcamie.
Jak snajpier będzie się podświetlał to ta gra jest dla mnie skończona.
Żałosna opcja, po to by gimbazja nie płakała jak z lufy w ryja dostaje z 1000 metrów.
"oskryptowanych sekwencji i tanich, wkurzających sztuczek jak walące się na gracza budynki i helikoptery, które już dawno przestały na mnie robić wrażenie. Ciągłe atakowanie gracza jakimiś podniosłymi sytuacjami i niby poważnymi wydarzeniami, które próbują udawać, że tworzą coś więcej niż zwykłą kretyńsko zaprojektowaną grę."
Dlatego olewam single w takich grach - tania widowiskowosc i tyle + oczywiscie idz prosto, prosto i prosto
kaszanka9 - na PC wystarczy alt+tab by zobaczyc w Logu co jest grane na serwerze ;), ale zgadza sie, mija prawie 2 lata a podsumowanie gry jest wziete z konsoli - nie ma czatu na 1min, nie ma malego okienka "next map"
Widze ze wielu osobom spodobala sie klasa snipera ktora w COD ma jedno zadanie, biegac po mapie bo swojej funkcji nie spelni na malych, zamknietych mapach. Jakos nie przypominam sobie aby sniperzy specialnie przeszkadzali w grze, pelnia swoja role, ale masz ulatwienie bo widzisz go na deathcamie wiec wiesz gdzie go wyeliminowac - przeciez mapa Markaz Monolith jest ciekawie zrobiona bo mozna ostrzeliwac przeciwna druzyne z dachow wierzowcow a nie tylko z pieter domkow czy wzienien terenu
Herr Doktor [18] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12818095&N=1#post0-12818454
Jak się nie znasz to się nie odzywaj, nv ma racje, są ich karty nie obsługują wszystkich specyfikacji dx 11.1, ale dx to nie tylko gry, a tak się składa, że funkcje które wykorzystuje się w grach z dx 11.1 keplery obsługują bez problemu.
dj_sasek [20] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12818095&N=1#post0-12818476
Tylko w prawdziwym świecie snajper to postrach i prawdziwa maszyna do eliminacji, w grze tego nie osiągniesz, bo zawsze się znajdą lamy co będą się burzyć, że snajper jest OP, z drugiej strony balans i snajper za łatwy do odstrzelenia, to jest problem każdej gry, bo tak jak pisałem, w prawdziwym świcie snajper jest bardzo niebezpieczny, a w grze z przymusu trzeba go znerfić.
@kaszanka9 - no to jest akurat oczywista oczywistość, ale dobry snajper potrafi działać cuda w BF3, ale niestety większość to jak napisałem lamki, które boją się bezpośredniego kontaktu z wrogiem. Też twierdzę, że ten błysk lunety w BF3 jest żałosny, dużo lepiej było w bad company i bf2, jak będzie w bf4 trzeba poczekać, ale w bf3 się nie sprawdziło moim zdaniem.
Ja myślę że directx 11.1 będzie tym co wersja 10.1 czyli znajdzie zastosowanie w niewielkiej liczbie tytułów. Przyszłość to directx 11.2 a to dlatego że Xbox One będzie tą wersję w pełni obsługiwał a jak wiadomo gry na PC to porty z Xboxa.
Problem ze snajperami i kampai w BF3 jest taki, że masz Rush i w atakującej drużynie nie ma kto atakować. W przewadze są to gracze 3 map: Metro, Bazar, Demavend.
To samo Podbój 20/32 to snajperzy i kampy po 4 minutach zostają zepchnięci to bazy i się nie ruszają.
Ja mam czasami wrażenie, że większość graczy nie wie o co chodzi w danym trybie i grają jak w COD'a lub TDM.
Czołgu lub innego pojazdu nie ma kto rozwalić, SOFLAM nie ma kto postawić siedzi taki i kampi a pod nim zawsze jest 4 wrogów ale gamoń nic nie widzi tylko patrzy w jeden spot.
Play The F...king Objective w przeważnie nie występuje.
Ostatnio zacząłem coś więcej znów grać i kolejne opcja to baserape w rush zostaje jeden z obrońców albo cały team, a snajperzy atakującej drużyny nie widzi przeciwnika w swojej bazie a leży obok niego.
Komunikatów nie słuchają, na minimapke jak jest nie patrzą, używanie przycisku Q jest obce dla wszystkich snajperów. Jak bym mógł to bym każdego z kampą bez minimum K/D 2:1 wywalał z serwera. I ustawił limit 2 na stronę lub Obrona ile chce atak zero snajperów.
pierdolcie się z tymi directami!!!
@[23]:
To obsługuję w 100% DX11.1 jak twierdzono czy jednak nie?
To co teraz pisze nv to po prostu gaszenie pożaru (wiadomo "640kb wystarczy każdemu"), bo co innego mieliby napisać, a ludzie tacy jak ty po prostu to łyknęli jak młode pelikany.