Peace Walker? A może jednak Nervous Runner?
Trochę z innej beczki - na PS3 w wersji HD jest mam nadzieję wszystko w porządku? Pytam bo mam zamiar niedługo zagrać.
Możesz zmienić czułość gałki analogowej w opcjach.
Nie mniej jednak sterowanie jest tu niezbyt fajne, głównie przez brak drugiego analoga. Celowanie iksem, kółkiem, kwadratem i trójkątem jest mało wygodne. Przydała by się też pauza przy zmianie broni i przedmiotów.
Nie mniej jednak gra jest świetna, nawet jak gra się na emulatorze PSP i trzeba co misję resetować grę, bo przy wyborze kolejnej gra się zatnie (przynajmniej u mnie tak jest).
PS. FULTON Extraction System rozwala mnie na łopatki. :D
Przydała by się też pauza przy zmianie broni i przedmiotów.
Kojimie tak bardzo spodobał się Bioshock, że od teraz najprawdopodobniej wszystkie jego gry będą stroniły od jakiegokolwiek odrywana gracza od gry, czyli brak pauzowania przy wybieraniu broni czy przy rozmowie przez codeca.
Chodziło mi akurat o tą jedną konkretną część. Na PSP jest zbyt mało klawiszy by zrobić szybką zmianę broni/przedmiotów, która jest wręcz niezbędna w grach, gdzie nie można spauzować.
A, jeszcze chciałem napisać, że podoba mi się jak ta gra jest przystosowana do przenośnego grania, np. podział rozgrywki na krótkie misje, czy możliwość obejrzenia każdej cutscenki z poziomu menu/bazy.
GameSkate - zmieniałem, ale na razie specjalnej poprawy nie odczułem. I zgadzam się, że brak drugiego analoga boli. Ale poza tym to stary, dobry MGS :)