Gloria Victis – zapis rozgrywki z wersji pre-alfa polskiego średniowiecznego MMORPG
Niech znajdą kogoś od animacji, bo wyszło straszne drewno.
Szacunek za brak targetowania i rozgrywkę akcji w czasie rzeczywistym. Nikt z gigantów tej branży nie ma jaj by to zrobić i idą na technologiczną łatwiznę. Tutaj małe niezależne studio to jednak robi. Przypomina mi to sytuację z grami jak Minecraft role-play na dużych serwerach czy DayZ - zaledwie małe namiastki gier MMO (w sensie persystencji i otwartego świata) i to mocno niedopracowane, ale przyciągały masowo graczy właśnie rozgrywką w czasie rzeczywistym.
@wawel |PL|
Sprawdź w słowniku "pre-alfa".
Zeby jeszcze to wydali zanim moda na mmorpg w sredniowieczu nie minie.
Porwali się z motyką na słońce. MMORPG to najdroższe gry w utrzymaniu, i tylko giganci mogą sobie na nie pozwolić. Cała infrastruktura serwerowa to kupa kasy.
Poza tym gra wygląda trochę jak Morrowind, nawet animacje są równie drętwe.
@RAmbo36[PL] - Napisy jeszcze były, kiedy w newsie był zamieszczony film z YouTube. Ale w międzyczasie ktoś zamienił go na materiał z GOLVideo, a ten zwiastun najwyraźniej dodano w oparciu o wersję bez napisów. Powinno to zostać wkrótce naprawione ;)
Szacunek za brak targetowania i rozgrywkę akcji w czasie rzeczywistym. Nikt z gigantów tej branży nie ma jaj by to zrobić i idą na technologiczną łatwiznę.
TERA online, RaiderZ, Vindictus, ArcheAge, Blade&Soul etc. Brak targetowania to już od dawna nie jest żadna nowinka.