Call of Duty: Ghosts – tryb multiplayer przyniesie nowy rodzaj map
Będzie ciekawy przez pierwsze kilka rozgrywek, później każdy pozna, że w tej i w tej chwili ta miejscówka będzie najlepsza na campe.
Ciekawie czy osuwający się budynek będzie powodował wstrząsy i przy tym drżenie postaci, tracenie równowagi co utrudni celowanie.
Powinien być rodzaj sub-misji na mapach multi. Gdzie wykonanie ich lub spowoduje zmiany na mapie plus część rzeczy losowych jak pora dnia i pogoda.
Z chęcią zobaczyłbym w Call of Duty tryb Team Objective niczym w Chivalry: Medieval Warfare, ze zmieniającą się mapą i kolejnymi etapami. A ten fragment budynku na zdjęciu wygląda tak, że jakby go postawić z powrotem pionowo, to byłby porażką architektoniczną.
Czyli na razie mają tą mapę na etapie grafik koncepcyjnych... Czy oni czasem nie próbują teraz czerpać z BF4? CoD pokazał mniej i zaprezentował się gorzej na E3 i teraz twórcy próbują nas zachęcić tym, co już ma konkurencja. Nie mają krzty przyzwoitości, a sam silnik praktycznie nic się nie zmienia.
@Koktajl Mrozacy Mozg - Zapowiedź twórców nie jest całkiem jasna w tym względzie, ale z ich słów można wnioskować, że jest to pierwsza ogłoszona mapa nowego rodzaju, a więcej aren tego typu pojawi się w samej grze (nawet jeżeli jeszcze tego nie ujawniono) albo będą one dodawane w kolejnych DLC
Draugnimir - sadze ze bedzie ona prawdopodobnie w DLC bo po co ladowac takie mapy do gry jako podstawowe, mniej graczy bedzie gralo/kupi gre a tak, klasyczny styl map od COD2 trzeba dalej utrzymac w "nowej generacji"...
Uniemożliwić opracowanie taktyki?? Przecież ta mapa będzie się zawsze tak samo zawalać więc po 3 sesjach będziesz to już znać na pamięć...
to samo jest z battlefieldem, też zżynali od coda + mają ciagle ten sam tylko nowo ulepszane silnik
No sory ale ja nie widze rzeczy ktore sciagneli oc coda. A skoro ty twierdzisz inaczej to powiedz mi co zerzneli.
Wiecie jaka różnica będzie w gameplay'u? Taka jak w MW3 i BF3. Czyli w BF zabijasz z pozycji campera a w CoD biegnąc na full speedzie. Tak więc BF jest bardziej realistyczny a MW bardziej do grania meczy, esportów. Widać to doskonale na Twitchu gdzie BF 3 szybko poleciał z top 10 a MW został i to na bardzo długo.
Cod nigdy nie będzie esportowy. Szybkość strzelania bronią zależy od liczby klatek. Mapy mają strasznie wkurzające headglitche. Spawny są tak dziwne, że każdy odradza ci się za plecami. Do tego te lagi pomimo pingu rzędu 50 albo 40. Bronie są słabo zbalansowane (w bo 2 ciut lepiej, ale tylko ciut lepiej). Na dodatek pecetowa wersja jest najgorzej wspierana (1 patch co miesiąc). Do tego społeczność, gdzie każdy myśli jaki to on jest pro, a jak go zabije ktoś to wyzywa od cheaterów. Osobiście to dziękuje za taką "fair" grę.
A ja sie jaram bo dwoma zdaniami zatkalem resoorta i tego lorda osadnikow
Error zatkac to mozesz pewien otwor swojej starej, mam zone prace, zycie prywatne , nie czuwam na forum jak jakis niedorozwuj, wracajac do tematu caly ten battleshit to kopia modern warfare z 2007
BF skopiowal od CODa jego styl gry - bieg, spawn, punkty, kto pierwszy ten lepszy, czyli dawne czasy Q3/UT i innych podobnych - i pojawil sie Close Quater, przed DLC zrobil pare mapek dla takich osob ktore nie lubia duzo chodzic, uzywac pojazdow i glowy - Metro, Bazaar, Senna. Dzis EA z duma oglasza DLC z 4 najpopularniejszymi mapami z czego az polowa to wlasnie mapki typu ciasno, brak pojazdow i otwarcia - podobno ma to byc Metro i Bazaar oraz Caspian i Karkand
ahhh ressrot sluchaj nie denerwuj sie bo testu gimnazjalnego za rok nie zdasz :(
szczeniak ktory wali jeszcze w gacie nie da rady wyprowadzic mnie z rownowagi
Profil zalozylem zanim sie urodziles
Kurcze chcesz zdac ten test czy nie? nie denerwuj sie bo zawalisz i mama ci wpierdoli a tego nie chcemy prawda bobasku ?
Zapewne na koniec roku w gimbazie z trollingu miales ocene niedostateczna, teraz probujesz nadrobic zaleglosci ale ci to nie wychodzi