Dragon Age: Inquisition – nowe screeny na silniku gry
Biednie to wygląda przy Wieśku. A pewnie jeszcze poprawiane kredkami.
@kęsik
Czym?
Na grafikę raczej psioczenia nie będzie, w końcu to Frostbite. Jak znowu lokacje będą identyczne i tak małe, że aż idzie nabawić się klaustrofobi to grze sukcesu nie wróżę.
Te nowe screeny to żadne nowe screeny, tylko stopklatki z trailera pokazanego na E3.
Nie widzę sensu w podniecaniu się kilkoma obrazkami. <- powiedz to tym, ktorzy sikaja na widok zdjec z GTAV, oraz tym, ktorzy maja ochote robic z tego newsy.
MI grafika nawet w poprzednich częściach nie przeszkadzała, przeszkadzało mi to, że nawet jak nie chciałem to robiono ze mnie pedała na każdym kroku, oraz to że 30 kilka razy musiałem odwiedzać jedną lokację z każdej strony.
Niech pokażą jak to wygląda w ruchu. a kupie jak się dowiem, że nie ma zjebanego zakończenia jak ME3.
kęsik Nic im po takim kliencie, który i tak beszczelnie ściągnie
[2]
Coz chcieli kupic z dwojka klientow Call of Duty, "you push button something awesome happens" wiec nic dziwnego, ze ci sie podoba.
Screeny trochę biednie wyglądają, szczególnie w porównaniu z naszym rodzimym Wieśkiem, ale przecież nie grafika jest najważniejsza w RPGach. To jest tylko dodatkowy smaczek, ja tam mam nadzieję, że fabularnie i gameplay'owo będzie na wysokim poziomie. Bo jeżeli gra będzie bardzo rozbudowana jak obiecują twórcy to taka grafika będzie wystarczająca.
Obrazki bardzo ładne pomimo braku wodotrysków. ;) Nastrojowe, odmienne sytuacyjnie i dość treściwe jak na DA.
powiedz to tym, ktorzy sikaja na widok zdjec z GTAV, oraz tym, ktorzy maja ochote robic z tego newsy.
GTA to znacznie silniejsza marka o górnolotnych podstawach. Sytuacja tam, a tuu.. :>
Apokalipsis
Nie ma to znaczenia jaka marka, tylko dzieciuchy z gimbazy podniecają się zrzutami...
Dragon Age - czyli disneyland z litrami krwi.
Graficznie jest po prostu świetnie. Wiedźmin 3 wygląda gorzej.
Tyle że ja oczekuję postaci i fabuły. A ta druga zapowiada się po raz kolejny, sztampowo do porzygu.
Teraz zauważyłem to screeny z trailera raczej mają się średnio do tego co zobaczymy w grze, nawet trudno powiedzieć czy taki będzie styl graficzny.
Vader25 -> Dwójka też miała mieć "niepowtarzalny styl" itp, a potem hmmm.. wiemy jak było. Szczerze - wątpię, żeby W3 miał się prezentować gorzej.
grafika jest najmniej ważna, aby gra miała jak najwięcej wspólnego z DAO i jak najmniej wspólnego z DA2 i ME3, a wtedy może coś z tego będzie.
Oprocz poziomu trudności, który w DAO ssal a w DA2 był miejscami calkiem wymagający. O najwyższym mowie.
Sethlan -> W tych obrazkach z GTA chociaż coś widać, np. konkretne modele pojazdów albo firmy, które pojawią się w przepięknie wykreowanym świecie serii. A tu? Nic...
[21]
Nie zgadzam się. Bez odpowiedniego setupu party (tank + dedykowany healer + ekstremalnie wysokie CC) gra była dla mnie mega wymagająca, chwila nieuwagi i party leży.
Jeżeli ktoś twierdzi że nightmare jest łatwe, to nasuwają mi się 3 opcje:
a) siedzi godzinami nad spreadsheetami i analizuje najlepsze opcje drużynowe + perfekcyjne buildy dla każdej postaci,
b) używa optymalnych buildów z jakiegoś guide z internetu/naczytał się na forach,
c) jest po prostu bogiem taktycznym,
Nałogowo grałem w Baldursy, IWD, Nevewinter Nights, i w Dragon Age niejednokrotnie dostawałem w dupę tylko dlatego że odrobinkę niepoprawnie porozstawiałem party/nie wrzuciłem CC tam gdzie trzeba w odpowiednim momencie, albo niedostatecznie szybko zabiłem maga, który jednym spellem niszczył 3 postaci.
Na trójkę czekam z niecierpliwością, jedynka była świetna, w dwójkę nie grałem - odstraszyły mnie recenzje :-)
[23] Dziwne. Ja gralem normalnie bez zadnego czytania. Wojownik 2 bronie jednoreczne, Morigan jako healer (pewnie ta 2 babka bylaby lepsza ale cycki ważniejsze:)), Leliana jako lucznik, Sten/Krasnolud jako 2 warek. Generalnie po przejściu 1/3 gry ciężko było zginac. Ostatni boss to nie wiem co musiałbym robic by zginac. Walki ze smokami = fraszka.
A w DA2? Miejscami musialem uciekać się do lekkiego lamowaniua w stylu spier.... i wybijamy pojedynczo bo był zgon za zgonem. Albo walka z Qunarim (nie pamiętam imienia, chodzi o walke 1 na 1 pod koniec ktoregos aktu), w której to musialem ze 30min spieprzac by przezyc, a jeden blad, rownal się LOAD.
edit. zresztą DAO na nightmarze przeszla nawet moja malzonka wiec trudne to to być nie może:D
edit2. zapomniałem o największym bolu w dupie DA2 czyli tym, ze skille aoe, np. cleave wojownikiem, fireball magiem itp robai dmg w sojusznikow, wiec można było zabic swoja druzyne 1 nieodpowiedzialnym kliknieciem.
edit3. Tez odstraszaly mnie recenzje ale kupiłem, zagrałem i nie zaluje. Faktem jest, ze jest pod każdym względem gorsza od DAO (oprócz poziomu trudności) ale nie ssie całkowicie i da się grac. Dla mnie DAO 8/10, DA2 6/10
"(...) najnowsze dzieło BioWare ma zawierać w pełni otwarty świat, który będziemy mogli dowolnie przemierzać wzdłuż i wszerz." - Hm, ktoś tutaj pomylił rozległe tereny z otwartym światem, a to jednak nie to samo. Nie ma to być coś a'la Skyrim, tylko duże tereny/"lokacje" (a więc zapewnie system z poprzednich DA - wybór krain - natomiast sama mapa już będzie o wiele większa i dająca wrażenie "otwartości")
Co do Frostbite, to strasznie nie podoba mi się (model) Morrigan, liczyłem na coś takiego ->
Ja do dziś zagrywam sie w icewind dale albo w baldur's gate. Chciałbym aby w dragon age Inquisition dali mozliwosc kierowania 6 osobowa druzyna. Oraz skupili sie na taktyce podczas walki.
Ten DA zapowiada się nie wiele lepiej od poprzedniego. Czuję nędze w powietrzu.
Do premiery Dragon Age: Inquisition został jeszcze ponad rok ale gra już na obecną chwilę prezentuje się bardzo przyzwoicie. Mam nadzieję że deweloperzy w pełni wykorzystają niesamowity potencjał silnika Frostbite 3 i stworzą piękne i bogate w detale lokacje oraz szczegółowe modele postaci.
[23]Trudność tej gry zależy od tego kim grasz i jak dobrze obeznany jesteś w takich grach.Jeśli grasz jako mag który wybierze jako podklasę mistycznego wojownika to możesz grać bez towarzyszy i chodzić na bossów.Pierwsza część jest oczywiście trudniejsza od drugiej ponieważ wymaga więcej taktyki w drugiej mamy bardziej naparzankę stawiająca na szybkość i widowiskowość rozgrywki.Lecz druga część może się wydawać trudniejsza ponieważ znacznie osłabiono maga więc jeśli grało się magiem w 1 części a potem w drugiej to niestety tak jest.Co do walki z Arishokiem (qunari) niestety grając magiem walka ogranicza się uciekaj atak uciekaj atak co poniża nieco bohatera gry , w pierwszej części grając magiem kiedy walczyłem 1 vs 1 w pojedynkach takich jak arena czy Loghain wyglądało to przyzwoicie.
Sporo czasu do premiery, więc nie ma co wyrokować na podstawie 4 screenów... RPG to przede wszystkim fabuła, klimat i ciekawi bohaterowie - graficznie nie musi być to przecież nie wiadomo co.
@JaspeR90k Nawet gameplayu z rozgrywki nie pokazali tylko filmik na silniku gry. Trzeba poczekać do gamescom w sierpniu.
1 prawdziwy ss tu jest albo 2 ale chyba 1 i bardzo mi sie podoba jesli grafika taka zostanie to bedzie cudo gra :) Dla tych co lubia dragon age 2 i 1 :)
Chodzi mi o screen 4 :) Bedzie cudo gra :) Byle z napisami pl chociarz :D