Dreamfall Chapters - zapis prezentacji z imprezy Rezzed
bardzo fajny event i ciekawy kawałek gry, niedopracowany co prawda w tekstury, ale czasu jeszcze mają. A dwa to chyba Watch Dogs zawyżył poprzeczkę w przedstawieniu metropolii, i każda inna gra jest, będzie uboższa pod tym względem
Ekstra seria, Arkadia i Stark, tego się nie da zapomnieć;d
Trzecia odsłona cyklu przygodówek zapoczątkowanego w 1999 roku grą Dreamfall: The Longest Journey (polski tytuł: Najdłuższa podróż). Produkcją Dreamfall: Chapters zajęło się studio Red Thread Games, pod kierunkiem Ragnara Tornquista. Fabuła gry przedstawia dalsze losy młodej dziewczyny – Zoe Castillo – która dzięki niecodziennym zdolnościom potrafi podróżować pomiędzy trzema światami: magiczną Arcadią, technologicznym Starkiem oraz tajemniczym Storytime'em. Jak przystało na przygodówkę w tradycyjnym wydaniu, rozgrywka skupiona została na takich elementach jak gromadzenie przedmiotów, prowadzenie rozmów z bohaterami niezależnymi i rozwiązywanie zagadek. Mimo relatywnie niewielkiego budżetu produkcji, twórcy Dreamfall: Chapters postarali się o atrakcyjną oprawę audiowizualną generowaną w oparciu o popularny silnik Unity Engine.