Outlast zadebiutuje na PC pod koniec lata, edycja na PS4 wyjdzie w 2014 roku
Coś czuje, że to będzie duży hit. Gra wygląda bardzo klimatycznie
Kurde straszna gra - może być tak dobra jak amnezja i to juz niedlugo - super!!!
A do szczescia potrzebne sa ci pleci, tyle, rece, nogi i tyl glowy postaci? Nie lepiej "przezywac" bedac w jego skorze niz patrzec sie z chmurkowej kamery jak on sobie chodzi?
Koktajl Mrozacy Mozg- naprawde potrafisz sie utożsamic z postacia chodząc kamera bez nóżek? ja nie potrafie, jak Deux ex którego w miare polubiłem bo postac pokazywała sie w chwili przyczepienia do sciany tak klasyczny FPS odpada...po prostu wychowałem sie na takich grach jak Splinter cell, Syphon Filter,SOCOM i wiele innych gdzie subiektywnie imersja powieksza sie stukrotnie kiedy widze ze moja postac sie męczy, krwawi, ma strój,zbroje,swietny system walki(czego nie mozna powiedziec o topornym machaniu mieczykiem w pierwszej osobie) Czy widzisz sens wydania tytułu Rambo w pierwszej osobie? (a miał byc , lub dalej jest w produkcji) niczym by sie nie róznił od COD, lub Batmana...Ja wiem ze to jest kwestia gustu i nie kazdy lubi TTP ale ja uwielbiam. Moze z biegem czasu wprowadzą cos nowego do tej "pierwszej osoby" (zakłądanie maski w Metro, i pająki na twarzy...moze to poczatek) ale jak narazie , to mnie ten widok nie przekonuje, jest moim skromnym zdaniem pójsciem na łatwizne dla producentów gier po bo co tworzyc postac jak mozna zrobic rączki i tak przez lata nic sie nie zmienia. Kolejny FPS sie wylewa i wygląda tak samo.
Ja potrafię :) Wychowałem się na W3d, DN3D i DooM:) Krwawiąca twarz Blaskovitcha mi wystarczała by czuć ból i zmęczenie bohatera. Pełna imersja;) Może to dlatego że czytałem(am) dużo książek. Wzbogaca to ponoć wyobraźnię.
Tak potrafie :) wtedy widze co widzi bohater a nie jego plecy czy inne rzeczy, ale granie z takiej kamery TPP umozliwia legalne czitowanie bo w Deus Ex przyklejasz sie do sciany i widzisz co jest za nia choc twoj bohater patrzy sie gdzies indziej, normalnie trzeba by sie wychylic by zobaczyc co jest za murkiem a tak kamera za ciebie to robi. Teraz pomysl, Tomb Raider zawsze byl ukazany za plecow a gdyby tak zmienic kamere i gra odrazu zmienia sie ze to ty jestes poszukiwaczem skarbow, skakanie to juz bylby element jak Mirror Edge, wspinaczka, bieganie, szukanie przejscia co widac tu na krotkim filmiku https://www.youtube.com/watch?v=b2LyZ5bNSHs Batman AA/AC tez by fajnie wygladal gdybysmy grali z jego perspektywy, kamere tpp mozna by ja zostawic gdy walczymy z wieksza iloscia wroga bo przez ten model bicia przeciwnikow dziwnie to by wygladalo z fpp, ale sekwencje gdy straszymy przecinikow hustajac sie na gargulcach z fpp mozna by zostawic :)