Half-life 3 i Left 4 Dead 3 znalezione w archiwach Valve
To, że nad Half-Life 3 ktoś tam dłubie to nic nowego. Tytuł, który wyniósł Valve na wyżyny nie mógł być ot tak zepchnięty na bocznicę. Mimo tego im więcej czekania na ten tytuł tym coraz mniej mam na niego ochotę. Gabe najwidoczniej chce przerosnąć samego siebie i coś ciężko mu to idzie. Poprzednie odsłony Half-Life były dla mnie świetne a co do trójki - będzie to będzie, a jeśli nie - trudno, nie zrobi mi to już różnicy.
No najwyższy czas żeby Valve wydało coś ciekawego z nowym silnikiem. Source swego czasu był jak dla mnie najładniejszy i liczę, że jego następca również pozostawi konkurencje w tyle.
O L4D3 już jakiś czas temu słyszałem. Podobno gościa który to opublikował VALVe kompletnie zbanowało i zablokowało za publikację, czy coś w ten deseń.
Brak prac nad 'Source3' to samobój VALVe jako developera gier.
Nie jako firmy. Z samych czapek z TF2 przeżyją. Trzymam kciuki.
nsf1
To znaczy kiedy? Bo za czasów hl2 to farcry zniszczył source, zresztą nie tylko jego.
Chyba rok temu, Gabe cos napisal do 4chana ze da jakas gierke z numerem 3 - co to bylo, pamietacie moze?
jeśli chodzi o fizykę i mimikę twarzy modeli to nikt na tamtą chwilę nie zbliżył się nawet do silnika Source.
kaszanka9
Od premiery aż do wydania ostatniego dodatku ( i premiery Crysis'a) HL2 z dodatkami był najładniejszą grą. Zresztą po zeszłorocznym modzie na silniku source można zobaczyć, że mimo upływu niemal 9 lat silnik nadal dobrze wygląda. Ale jest to oczywiście moja opinia :) A co do Far Cry'a, CryEngine jakoś mi nie przypadł do gustu, nie to co jego druga wersja.
A gdzie jest HL2 E3 i tak nie będzie tylko od razu do HL3 i L4D3 chyba robi żarty ta firma, tego nie porozumienie.
Od premiery aż do wydania ostatniego dodatku ( i premiery Crysis'a) HL2 z dodatkami był najładniejszą grą
Gears of War, BioShock, Dirt, R6 Vegas, Oblivion, Prey, FEAR, Far Cry, Kroniki Riddicka, Dark Messiah - szczególnie 4 pierwsze tytuły są dużo ładniejsze bo robione pod nową generacje. Co do reszty to nie ma aż takiej dużej przewagi nad HL2 w kwestii grafiki. Nie mniej HL2 nie był najładniejszą grą nawet w dniu premiery
@7
TitanFall jest na source i źle nie wygląda brakuje tylko zniszczeń obiektów z BF.
Czasami lepiej aby starsze produkcje nie doczekały się reamaku, restartu itp. Jak tytuł ma iść w stronę tępych casuali z opcjami xxx zmysł i QTE oraz tunelowymi mapami.
Jak mają zamiar coś takiego wsadzić do HL3 to lepiej aby nic nie wydawali.
Ostatnio pełno jest przykładów w grach jak i filmach jak elegancko można spier....lić klasyk dla zysku, którego nie było i nie będzie.
Source 2 mogą zrobić i tak pewnie był by tylko na własny użytek tak samo jak silnik ARMAy czy STALKERA. Deweloperzy przyzwyczaili się do CE3 i UE gdzie w bazie silnika są gotowe efekty, animacje i wiele innych pierdół robią tylko ctrl+c i ctrl+v i tak dość często nie ogarniają tego. A wszyscy poważni wydawcy mają własne silniki 1 lub 2.
Bo za czasów hl2 to farcry zniszczył source,
<----
ie mniej HL2 nie był najładniejszą grą nawet w dniu premiery
Odezwał się obrońca uściśnionego feara i b.infinite, tru gracz since 2007
Odezwał się fanboj Valve.
Oczywiście, że Far Cry oferuje lepszą grafikę od HL2, Fear jest jeszcze ładniejszy i już samym oświetleniem/cieniowaniem niszczy HL2, ale z tobą nie ma co nawet na ten temat rozmawiać...
Skoro te dwie produkcje (fear, infinite) są dla ciebie słabe to po prostu nie mam pytań..
Dodam, że jesteś jednym z nielicznych którym te gry nie przypadły do gustu (na Infinite jedynie dzieciaki z gimnazjum narzekają stąd dość często widać hejt na polskich forach)
Chyba złożę CV do Valve na stanowisko Administratora Sieci. Po raz kolejny coś im wycieka, więc chyba nie mają wygórowanych wymagań.
Zakładam, że to nie jest kontrolowany wyciek
Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku pokażą chociaż namiastkę możliwości silnika Source 2 lub jakiś teaser Half-Life 3. Ile ku$!a można czekać na nowe przygody Gordona Freeman'a...
Gdy wyszedł hl2 i doom3, nagle pojawił się czarny koń w postaci farcry, znikąd, który po prostu zniszczył technicznie obie te gry, tyle w temacie.
Ale po co ogłaszać oczywistości. Jeśli ktoś miał jakiekolwiek wątpliwości co do tego, że te dwie gry powstają, to ja nie mam żadnych pytań..
Gdy wyszedł hl2 i doom3, nagle pojawił się czarny koń w postaci farcry, znikąd, który po prostu zniszczył technicznie obie te gry, tyle w temacie.
...i wtedy się obudziłeś
[1] Rammi
Szczerze powiedziawszy to ja już mam tak samo, będzie HL3 (HL2:EP3) to będzie... a im dłużej powstaje tym bardziej zmniejsza mi się ochota na tą grę. Jest multum innych fajnych gier z różnorodnymi uniwersami - chociaż szkoda mi będzie Uni Half-Life'a.
A im bardziej zwlekają, tym gorzej na tym wyjdą, bo gdy gra się już ukaże, to może zginąć w gąszczu innych produkcji - bo naprawdę musiałaby być nie wiem jaka rewolucja na miarę HL2, aby przyciągnąć nie tylko zagorzałych fanów serii.
Half Life 2 nie miał ładnej grafiki, tylko mapy były fajnie zrobione. Jak ustawiłem maksymalną grafike to myślałem, że mam jakiś błąd co ten gravitygun taki spikselowany, czemu ten trujący szlam taki spikselowany, czemu te modele zombiaków takie spikselowane.
Technicznie Source zawsze był dość ubogi. Jak patrzę na tego Titanfalla to aż nie dowierzam, że to ten sam silnik
na Infinite jedynie dzieciaki z gimnazjum narzekają
Wiesz o tym najlepiej, wystarczy że popatrzysz na swoich kolegów z klasy, co nie?
[18] +1
To że nad Half-Life'm 3 Valve pracuje to jest dla mnie więcej niż pewne. Oczywiście oficjalnie tego póki co nie mówią, ale jak już to potwierdzą to jednocześnie przyznają się do tego, że dłubią przy nim od czasu wypuszczenia Episode Two.
jeżeli produkcja Half Life 3 bedzie trwać tak samo jak produkcja duke nukem forever to nie wydadzą cuda tylko szmelc którego ściągać się nie bedzie chcialo
@Lukas172:
"Technicznie Source zawsze był dość ubogi. Jak patrzę na tego Titanfalla to aż nie dowierzam, że to ten sam silnik".
To spójrz sobie jak wygląda na najwyższych detalach HL2 z epizodami na CinematicMod12 czy nawet niezależne Black Mesa albo DearEsther. Silnik ma potencjał do tej pory co widać na powyższych przykłądach, fizyka nadal jest świetna jak na usprawnianego blisko 10-letniego staruszka, a że HL2 w dniu premiery wyglądało pustawo i miało mało szczegółowe tekstury - przecież to musiało sprawne działać na ówczesnych jednordzeniowych komputerach z kaprawym Pentium4, do tego to były czasy Radeona9600 ze średniego segmentu albo nieszczesnych GF FX mających po 128 MB VRAM, ba sporo ludzi miało jeszcze karty poprzedniej generacji jak GF4 mające po 64 MB VRAM.
Czego więc spodziewałeś się po teksturach i grafice? Pamiętasz jak wyciekł Doom3 Alpha AFAIR w 2002 r? Testowałem go na GF2Ti (na ówczesne czasy dość mocna karta) i wyciągał 2-7FPS. Gra musi być więc zoptymalizowana pod sprzęt dostępny w chwili premiery.
@up - Na pewno nie pamięta :) Jeśli uważa Source za słaby silnik, to widać, że jest pokoleniem wychowanym na "grach" typu Crysis i innych "grach" benchmarkach i dopiero po tych produkcjach grał w HL2 zapewne, o ile nie mówi o nim jedynie ze screenów :) Wiadomo, że jeśli zaczęło się od "gier" typu Crysis to ma się wygórowane wymagania, ale jednak do 2007 roku to właśnie Half Life 2 był najlepszą pod względem stworzenia świetnych grafiki i fizyki. Far Cry miał porównywalną grafikę (trochę inne priorytety, bo w FC postawili mocno na jakość wody), ale z fizyką nie miał nawet startu. Source dawał też niesamowite możliwości dopracowania ruchów postaci, mimiki, itp. A o ile dobrze pamiętam to przez kilka lat żadna z gier (pomijając jakies "gry" benchmarki) nawet nie miała najmniejszego startu HL2.
[26] O czym ty do niego mówisz, dla niego takie rzeczy jak pentium 4 albo Radeon 9600 to epoka kamienia łupanego, jak napisał @puci3104 to jest właśnie gracz wychowany na grach typu crysis.
@up i upup:
No może nie wziąłem pod uwagę dzisiejszych graczy pecetowych. Dla mnie czasy "kamienia łupanego" jeśli chodzi o granie na PC to przełom lat 80 i 90 gdy grało się na PC XT z bursztynowym monitorem mono i Herculesem w trybie emulacji CGA 320x200 1kolor ;)