Thief: Out of the Shadows – nowe szczegóły o mechanice rozgrywki
"System skradania nadal będzie częściowo oparty na pozostawaniu w cieniu, ale został on odpowiednio usprawniony."
Czyli widzi, nie widzi bez opcji przejściowych. To chyba krok wstecz a nie usprawnienie. Chyba ułatwienie.
Gra się nie sprzeda tak samo jak TR i Hitman. SquerEnix chcę znów zadowolić wszystkich z robić grę dla wszystkich. A to nigdy nie jest dobre. Starsi gracze, którzy pamiętają poprzednie odsłony nie przełkną do końca tych zmian i grę kupią z sentymentu a nowemu graczowi nie podejdzie uniwersum jak i same ułatwienia.
Niestety we wcześniejsze gry z serii nie grałem... Wygląda na to że trzeba będzie zagrać:)
wcogram -> Nie ma co tak od razu przesądzać. Kto nie idzie do przodu, ten się cofa. Rozwiązania zapewniające większą elastyczność są na plus (zakładając, że je dobrze zrealizują). Chcesz wyzwania - wszystko wyłączasz, nie masz czasu lub chęci na długie sesje z rozgryzaniem każdego szczegół - włączasz to co potrzebujesz. Chodzi o to żeby gra stanowiła wyzwanie, ale nie była toporna, zobaczymy jak im to wyjdzie.
[3] nie masz czasu
Jak ktoś nie ma czasu to niech sobie pogra w jakieś "kulki" na FB, a prawdziwe gry zostawi graczom.