Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Poradnik Reus [PC] - Reus - poradnik do gry

17.06.2013 15:04
1
gro_oby
229
Senator

dziadoski poradnik. nie tłumaczy połowy rzeczy nawet.
1) Ani tego że aspekty nie dodają czasem tylko np złota albo jedzenia ale są też co dodają np jedzenie i zagrożenie, jedzenie i chwałe, technologie i zwiększają przyrodę
2) Tego w jaki sposób działa zagrożenie ani tego jak wpływa na wioske
3) Sposobu funkcjonowania "podziwu"
4) Symbioza przeleciana po łebkach, nie wspomina autor nawet o podstawowych symbiozach jak np truskawki i jagody, albo kury i jagody, albo dwa minerały koło siebie, albo 5 płytek ryb a w środku nich okoń morski, itd itp co jest PODSTAWĄ na początku gry,
5) Moce takżę po łebkach, nic o tym jak ważne jest odpowiednie przyporządkowanie odpowiednich ambasadorów do danego giganta co odblokowuje wyższy poziom jego aspektu
6) NIC kompletnie NIC o tym że każda roślina zwierze czy minerał występuję w podstawowej, lepszej oraz najlepszej formie, czasem z podstawowej formy są kiepskie ulepszenia, i dopiero wyższe jej formy odblokowują bardzo ciekawe rośliny itd dające duuuuuużo więcej kombinacji czy zasobów.
7) Tragiczne zdanie " Jednak kiedy dotrze do końca, jej mieszkańcy mogą zwrócić się przeciwko gigantom i nie będziesz miał wyjścia – będziesz musiał zniszczyć wioskę i jej mieszkańców." To jest kompletna bzdura, zniszczenie wioski to najgorsze co można zrobić, i absolutnie nie trzeba tego robić. Jeśli autor poradnika nie wie jak sobie z tym radzić, to jak porad chce udzielać?:D
i wiele innych rzeczy autor "poradnika" pominął.

Masakra, więcej informacji człowiek uzyska z tutoriala gry, albo na wiki poświęconej tej grze.

17.06.2013 19:03
2
odpowiedz
LaggerImpossible
26
Legionista

Zgadzam się z opinią wyżej. Poradnik był klecony na kolanie w pięć minut. Nie ma połowy mechanizmów odnoszących się do symbiozy, poziomu natury, poziomu umiejętności. Gdyby nawet tego było mało to jest błędny!!! NIE TRZEBA NISZCZYĆ WIOSKI z powodu chciwości. Wystarczy, że "uszkodzimy ją do ok. 10% życia(np. rzucając kulami błota). Poza tym nie jest napisane, że wioski owszem zaczynają projekty odpowiadające biomom 9 las-jedzenie, pustynia-piniondz itp.), ale bazują również na tym co już jest na ich terenie. Jeśli np. poza jagodami zasadzimy ziołka na naukę to możemy oczekiwać, że następne projekty będą wymagać obu surowców. Przydałoby się trochę to poprawić co?

17.06.2013 19:04
Soulcatcher
3
odpowiedz
Soulcatcher
275
ESO

Premium VIP

będziemy uzupełniali poradnik o brakujące informacje

18.06.2013 11:14
Kthaara
4
odpowiedz
Kthaara
26
Chorąży

Tak wiem, trochę zawaliłem. Głównie przez nieuwagę ale też sesja na studiach ma swoje złe strony :)

Nie wgłębiłem się wystarczająco w grę, myśląc, że wytłumaczenie podstaw będzie wystarczające.
Biję się w piersi i postaram się uzupełnić poradnik o przedstawione uwagi.
Dzięki gro_oby.

BTW
Miło mieć taki feedback, dzięki temu można poprawić to, co jest nie tak.

25.06.2013 09:46
Verminus
5
odpowiedz
Verminus
203
Senator

Poradnik został zaktualizujemy. Dzięki za uwagi i sugestie!

Poradnik Reus [PC] - Reus - poradnik do gry