State of Decay - sprzedano 250 tys. egzemplarzy w ciągu 48 godzin
To efekt tego, że na Xboksie mało co się ukazuje a także popularności DayZ. Konsolowcy też chcieli w coś takiego zagrać.
Grałem wczoraj w demko - świetna gra, moje klimaty. Teraz tylko czekam na edycję PC.
Tak gadali o tym by z tej gry zrobić mmo a nawet coop-a nie posiada. Chyba, że dojdzie w DLC czy patchu (w końcu gra widać, że nie dokończona).
@Dymek51
Ambicje to jedno, możliwości to drugie.
CryEngine3 w multiplayer ma poważne problemy z niedokładnością liczb zmiennoprzecinkowych nawet przy 4x4 KM, a dodanie drugiego gracza już rusza cała machinę optymalizacji sieciowej, więc pewnie woleli skupić się na singlu.
Widząc problemy gry to chyba dobrze, że w porę stonowali plany.
Dymek51 - ko-ap ma być dodany w patchu (przynajmniej tak mówili kilka miesięcy temu).
@Dymek51 - Undeadlabs powiedziało wcześniej, że State of Decay aka Class 3 to "wstęp" do gry MMO czyli Class 4, które jest podobno w produkcji.
Mam i gram, świetna gra polecam . autami jeździ się lepiej niż w gta :D
Widać zombie nadal pożądane, lepsze nawet niż minecraft, który to przecież był doskonale znany i rozreklamowany w momencie debiutu na konsoli, a ta gra jest ledwo znana.
Chodzą plotki, że wersja PC jest skończona a Micro$oft chce się nachapać kasiory z konsolowców a dopiero potem wydadzą wersję PC. Szczerze to bym się nie zdziwił na takie zagranie.
Kijem bym tej gry nie ruszył. Jak dla mnie mechanika tej gry to porażka.
Myślę, że to świetna odskocznia pomiędzy większymi tytułami (i wszystkiemu.. co się z tym wiąże).. Z kolei niebanalny (zapewne niezobowiązujący w pierwszym kontakcie) pomysł na zabawę umniejsza wady w oczach graczy. ;>