State of Decay ukaże się jutro na Xbox Live
Wygląda wysokobudżetowo.
Nie spodziewałbym się zbyt wiele po tym jak ostatnio zaprezentowali gre w ruchu.
Ja jak się dowiedziałem jak mały jest świat gry to trochę straciłem zainteresowanie. Jak na grę o przetrwanie w świecie zombie to bardzo klaustrofobiczna ta mapa.
@dj_sasek
4 km szerokości to limit praktycznych możliwości CryEngine 3 (teoretycznie 8km, ale fizyka się sypie powyżej 4km). Co prawda w singlu da się to oszukać, ale oni planują potem z robić tego grę multiplayer, więc woleli pewnie z tych tricków nie korzystać.
CryEngine 2 potrafił ponoć osiągnąć mapy do 16km ale tam była 32 bitowa precyzja liczb zmiennoprzecinkowych w koordynatach, a w CryEngine 3 jest tylko 16-bit. Crytek to obniżył żeby wyciągnąć lepszą grafę, detale, zmniejszyć wymagania i żeby ruszyło na konsolach.