Produkcją Prey 2 zajmą się twórcy Dishonored?
Pierwszy obrazek: co robi na reklamie Asari z Mass Effecta? :D
Wracając do tematu...
Chętnie bym widział Prey2 ale w konwencji "jedynki" - te indianskie klimaty, OOBE, zabawa z grawitacją, portalami itd. bardzo mi się podobały.
Prey2 jako sandbox nie bardzo mi pasował, ale mogło coś z tego wyjść (nie wiem tylko co by miał wspólnego z częścią pierwszą, oprócz tytułu)
Ciekawe co dalej z tego będzie...
Dla mnie Prey w konwencji "future" ma lepszy klimat niz liniowy shooter ktory robili dlugi czas i okazal sie srednia gierka z 2-3 zaletami.
Dishonored miał swoje momenty, ale na dłuższą metę gra była monotonna. Ale Prey 2 moim zdaniem w dobre ręce by wpadł.
@xsas - moim zdaniem to jest to coś bardzo podobnego do Asarii. Ale widać, że wzorowali się na innych grach i Mass Effecie jeżeli chodzi o rasy. Np. drugi screen. Ta kobieta kosmitka przypomina bardzo Drellów.
Nie wiem czemu tak bardzo Bethesda nie chce, aby Human Head dokończyło pracę nad Prey 2, bardzo podobały mi się trailery tej produkcji. Jednak jeśli Prey 2 trafi pod skrzydła ludzi od wyśmienitego Dishonored to tez będę bardzo zadowolony
liniowy shooter ktory robili dlugi czas i okazal sie srednia gierka z 2-3 zaletami.
No bez przesady. Wybitny nie był, ale był świetny. Jak dla mnie zasługiwał na 8.5 :)
Wielka szkoda. Koncepcja Prey 2 prezentowana przez Human Head bardzo przypadła mi do gustu, lepiej też pasowała do tytułu i bardzo się na tę grę napaliłem. A teraz cała dotychczasowa robota idzie do kosza. Nic dziwnego, że budżety gier są tak duże, skoro bossowie wyrzucają lekką ręką kilka lat pracy programistów i artystów i każą robić grę od nowa. Mam nadzieję, że wkurzone Arkane nie posłucha i dokończy to, co zaczęło Human Head Studios.
Co jak co ale Arkane znają się na rzeczy - grach akcji.
W przeciwieństwie do Obsidiana. Z całym szacunkiem ale u nich gameplay często był ( w najlepszym wypadku) p poprawny. Sama fabuła, historia i postacie to nie wszystko.
Zaczęli wszystko od nowa? No i dobrze - niby świat obcych a wszystko takie ludzkie (architektura, przedmioty)... Za to pomysł z łowcą nagród był zacny.
@dj_sasek
Oj, no wiadomo, że to nie Asari ;)
No ale inspiracje widać były (chociażby jak już zauważyłeś to z drugim obrazkiem) - nawet ten kosmita po prawej z pierwszego obrazka, jest jakiś taki znajomy jakby...
@Koktajl Mrozacy Mozg
Dla mnie Prey był czymś nowym, nigdzie nie spotykanym i jak się nie mylę, to bodaj właśnie w tej grze jako pierwszej pojawiły się portale(?)
Jeśli zaczną ten projekt od początku w zmienionej formie to wystawiam im goły tyłek do oglądania.
Jak można było wypieprzyć do kosza taki ciekawy projekt. . .
Podoba mi się to, że ma powstać P2 :) Niech będzie, trzymam kciuki:)