Flashback | X360
A ja wolę przy stary i dobry Flashback z czasów DOS (DosBox + 2xSai). Przynajmniej wersja DOS miał ciekawy i klimatyczny styl grafiki i animacji. Po co zmienią grafiki na 3D, po co dodadzą system doświadczenia na siłę? To zupełnie niepotrzebne i nie w tędy drogę. Wolę remake takie jak Another World 10th czy Monkey Island 2 SE.
Była by znakomita gierka, niemal tak grywalna jak oryginał - gdyby nie koszmarne bugi i optymalizacja! Na końcowych etapach gra tak się przycina że nie sposób grać. Ratuje tylko restart gry. W finale pojawił się też problem z teleporterem, który był niezbędny a nie dało się go za żadne skarby przywołać... Jak taka firma jak Ubisoft mogła tak spartolić taki kultowy tytuł?
Bo ta gra to nie jest to samo tylko odgrzewanie kotleta przez odrębne studio nie mające nic wspólnego z kultową grą. Więc tanim kosztem chcą napchać sobie kieszenie. Ani to wierny remaster ani wyborny remake jakby sami nie wiedzieli na co postawić.
Delphine Software przy produkcji Another world i Flashback nie szli na łatwiznę tylko odważnie stawiając na własne pomysły.
Porównując jakie wrażenia robi Flashback z 1992, a jakie Flashback z 2013 to miażdżąca przewagą na korzyść starego klasyka we wszystkim, którego do dziś ludzie sobie ogrywają, a o takim Flashback z 2013 po kilku miesiącach nikt nie mówił.
Kto nie grał we Flashback w latach 1992-1996 mając Amigę lub Pc ? Większość znała Prince of Persia 1989, Another world 1991, Flashback 1992. A już zwłaszcza te gry imponowały na Amidze w pierwszej połowie lat 90'. Zresztą ogrywało je wielu ludzi pamiętam też w II połowie lat 90'
W 2018 roku powstał remaster starej wersji Flashback 25th Anniversary w stylu takim jak Another world Anniversary w 2006.
Gdyby nie ten odkopany post, to nawet nie wiedziałbym że powstał taki remake/remaster tej gry. Oryginał to piękny twór, pamiętam jak zagrywałem się jak głupi w latach 90-tych.